AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Den beige, fordrar ikke grått. Anonymkode: 7f37c...439 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Veggfargen penest på nederste bilde. Fargekombinasjonene finest på det øverste. Anonymkode: 85c9d...7a5 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Begge er nitriste. Men hvis jeg må velge, beige,siden den er varm. Anonymkode: f10f0...6f7
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni Hvis jeg må velge blant disse to: den nederste. Men hvis det var min vegg hadde jeg malt den grønn 🤭 Anonymkode: 1a95c...4e9 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni Ts her. Jeg tenkte ikke på veggfargen,men på skålen😅 Er den finest i blå eller korall? Anonymkode: e4fd4...cf3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni Blå. Hater oransje, men likte ingen av fargene på skålen. Utrolig kjedelig. Anonymkode: 4c495...258
AnonymBruker Skrevet 1. juni #11 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Korall. Anonymkode: c80b7...3ad Enig,varmere og friskere. Anonymkode: ee2b0...fad 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her. Jeg tenkte ikke på veggfargen,men på skålen😅 Er den finest i blå eller korall? Anonymkode: e4fd4...cf3 Hvordan i huleste skulle man gjette seg til det? Korall. Anonymkode: f10f0...6f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå