Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er altfor liten til at det funker å ri ham.

Vi har det gøy med andre metoder.

Anonymkode: a93a8...caf

Er ikke det den stillingen som er bra for liten tiss da?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mmnja.. for meg føles sex annerledes fra dag til dag, det vil si at hvilken stilling som er deiligst også varierer fra dag til dag. En dag kan jeg komme av å ri, neste dag er det plutselig litt vondt og doggy er deiligst osv osv. 

Kommer ikke lett vaginalt så må være dødskåt og holde på litt i "riktig" stilling for at det skal skje da. 

Anonymkode: 3cb21...53c

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gir meg ingenting.

Anonymkode: 5fc2a...d84

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er riktignok mann, men hun-på-topp gir masse mulighet for stimulering, både vaginalt og på klitoris. Tror mye av poenget er å variere på vinkel og akkurat hvordan du rir. Rett opp og ned gir neppe noe særlig til noen, og blir i tillegg fort veldig slitsomt.

Om du derimot presser deg litt ned på han og glir litt fram og tilbake vil klitoris sannsynligvis få sitt ... samtidig som vagina og penis for sitt. Alternativt kan du reise deg litt mer opp og lene deg litt tilbake. Da treffer penis helt andre punkter inni deg (og andre punkter på penis).
Så kan det gjøres mer intimit om han  sitter med ryggen mot en vegg og du litt på fanget hans. Da kommer dere nærme for kyssing og klining, samtidig som han er inni deg. Sprer han beina, kommer han samtidig veldig dypt inn.

Mitt tips er å prøve ut litt forskjellige posisjoner. Se f.eks her for mer inspirasjon

https://sex-stillinger.no/kvinnen-pa-topp/

AnonymBruker
Skrevet
bergkatt skrev (20 timer siden):

Dette er den stillingen kona mi kommer lettest av, det kan gå på under et halvt minutt hvis hun prøver. 

Dette får hun til nettopp pga klitorisstimmulanse. Det har med teknikken hennes å gjøre, hvor hun hovedsakelig ikke rir opp og ned på meg, men hun gnur seg mer frem og tilbake, grinder underlivet mot meg, bevegelsen ligger også i hoftene hvor hun tilter bekkenet opp og ned. 

Håper dette var forståelig, det er veldig deilig for meg også forresten 👍

Hun er heldig ass! Gnir hun seg frem og tilbake mens du er inne i henne? Takk for tips, dette skal jeg prøve. Jeg prøvde opp og ned og fikk ingenting, så feilen ligger nok der.

Ts

Anonymkode: cd685...cd0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nei men jeg squirter da. Og det føles som en annen form for orgasme, som holder på mye lenger. Det er så utrolig deilig. Men det skjedde aldri før etter jeg var 40 år og kun med én person. Så kan hende der er pga. mye som må klaffe, som tillit og trygghet, fasong og størrelse på penis.

Anonymkode: 9b50b...72e

Han er stor, har det noe å si for meg?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er kun da jeg kommer 🙈

Anonymkode: 19b92...b42

Skrevet

Helt klart hvis det er en god pikk. 
Det er best hvis hodet er det tykkeste på pikken, sånn at man kjenner hodet går inn og ut. Så må den rekke litt dypt. Får ikke orgasme med liten pikk. 

Skrevet (endret)

Det er helt normalt å trenge klitorisstimulering for å få orgasme. Veldig mange kvinner kan ikke komme av penetrering alene. Du gjør ingenting feil ❤️

Endret av BeeKind
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hun er heldig ass! Gnir hun seg frem og tilbake mens du er inne i henne? Takk for tips, dette skal jeg prøve. Jeg prøvde opp og ned og fikk ingenting, så feilen ligger nok der.

Ts

Ja med meg inni, hun gnir ikke bare rett frem og tilbake, det er en tilt bevegelse med hoftene. Utstyret mitt går ut og inn, og hun sier jeg kommer dypere inn i henne enn ved "vanlig" opp og ned.

Anbefales å teste ut ja! 👍 

Hun er den eneste som har fått meg til å komme ved å bli ridd faktisk 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...