Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere har sex og du sitter oppå ham og rir eller hva, klarer du å få orgasme da? Jeg har lest at noen få kvinner får til det og jeg har så lyst å få til det men vet ikke hva jeg gjør feil. Jeg får kun orgasme av klitoris stimulering og ikke når han er inni meg. Jeg vil så gjerne få orgasme med ham inni meg men vet ikke hvordan få det til? Jeg vil helst være oppå ham for da kan jeg lettere kjenne om jeg får det til. Har prøvd kun en gang men fikk det ikke til.

Anonymkode: cd685...cd0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke orgasme på den måten. Jeg kan få vaginalorgasme noen ganger, men det skjer ikke alltid. Jeg må få en klitorisorgasme først, så må jeg ligge på magen med en pute under underlivet, så han oppå meg.

Anonymkode: eecf1...0d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dere har sex og du sitter oppå ham og rir eller hva, klarer du å få orgasme da?

Jeg får kun orgasme av klitoris stimulering og ikke når han er inni meg. 

Nope. Det er den stillingen som gir meg absolutt minst.

Jeg får heller ikke orgasme når jeg har en penis inne i meg. Det blir bare forstyrrende. Uten en penis inne i meg, så får jeg orgasmer bokstavlig talt i løpet av sekunder,,hver gang.

Anonymkode: 16e01...bf3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er da jeg kommer lettest. 

Anonymkode: c53f9...1d1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg vil.

Jeg kan komme i alle stillinger, men må jo stimulere klitoris samtidig.

Anonymkode: 53321...6d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke det. Aldri fått orgasme med han inne i meg uansett stilling. 

Anonymkode: 2eee5...ffc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere har sex og du sitter oppå ham og rir eller hva, klarer du å få orgasme da? Jeg har lest at noen få kvinner får til det og jeg har så lyst å få til det men vet ikke hva jeg gjør feil. Jeg får kun orgasme av klitoris stimulering og ikke når han er inni meg. Jeg vil så gjerne få orgasme med ham inni meg men vet ikke hvordan få det til? Jeg vil helst være oppå ham for da kan jeg lettere kjenne om jeg får det til. Har prøvd kun en gang men fikk det ikke til.

Dette er den stillingen kona mi kommer lettest av, det kan gå på under et halvt minutt hvis hun prøver. 

Dette får hun til nettopp pga klitorisstimmulanse. Det har med teknikken hennes å gjøre, hvor hun hovedsakelig ikke rir opp og ned på meg, men hun gnur seg mer frem og tilbake, grinder underlivet mot meg, bevegelsen ligger også i hoftene hvor hun tilter bekkenet opp og ned. 

Håper dette var forståelig, det er veldig deilig for meg også forresten 👍

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Klart en favoritt der penis ligger stødig i bunn, mens hun gnikker seg frem og tilbake. En stilling der hun kan komme mange ganger. En merker at hun melker og bruker dyp musklatur. Fordelen er at det minst følsomme på penis er der hun er trangest. De med kort vil nok merke det annerledes.

Men, samme stilling opp og ned er og en av de værste. Kommer for dypt og vi kan begge få vondt. 

Men, stilingen gir rom for variasjon, fra hun rir penis hodet, napper olon, trigger frontveggen til full penetrering forbi krona og helt i bunn.

Mens hun lever oppå er det gull å nyte bryster og tunge. Hun kommer fort om en lar henne styre på, mens en fokuserer på nærheten og lar henne kjenne på egen nytelse. 

.

Anonymkode: d6ab2...94f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har alltid gjort det. Men jeg trenger ikke klitorisstimulering for å komme, jeg får ganske lett orgasme ved vanlig penetrering. Men når jeg gikk på p-piller eller p-sprøyte så fikk jeg ikke det. Kom knapt nok ved klitorisstimulering 🥴 slutta på de og etter noen måneder så hadde hormonene justert seg og sex var bedre enn noen gang. De stillingene jeg kommer fortest i er misjonær eller meg oppå 🤠

Anonymkode: 68ece...d68

AnonymBruker
Skrevet

Nei men jeg squirter da. Og det føles som en annen form for orgasme, som holder på mye lenger. Det er så utrolig deilig. Men det skjedde aldri før etter jeg var 40 år og kun med én person. Så kan hende der er pga. mye som må klaffe, som tillit og trygghet, fasong og størrelse på penis.

Anonymkode: 9b50b...72e

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men jeg er så heldig at jeg kommer ganske lett i de fleste stillinger.

Anonymkode: 540bb...208

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Foretrekker å bli tatt bakfra, da blir det andre boller ❤️ 

Anonymkode: 78505...043

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvilken metode jeg bruker. Må jeg ri ved å humpe opp og nei så nei aldri. Det gir meg ingenting. Men kan jeg sitte og gnikke fram og tilbake så kommer jeg lett. 

Anonymkode: 63c03...880

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis jeg vil.

Jeg kan komme i alle stillinger, men må jo stimulere klitoris samtidig.

Anonymkode: 53321...6d1

Samme her. Kommer på under 5 min, hvis jeg vil.

Anonymkode: a0b7e...e99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Ofte mer enn vanlig 

Anonymkode: e12cd...4f0

• Liker 1
Skrevet

Ja! Absolutt blant de beste stillingene det, men kommer i alle stillinger jeg da.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fordi det blir automatisk stimuli av klitoris med den bevegelsen.

Anonymkode: f1a9b...5a7

AnonymBruker
Skrevet

Ikke i nærheten engang. 

Anonymkode: 8ed1b...cef

AnonymBruker
Skrevet

Han er altfor liten til at det funker å ri ham.

Vi har det gøy med andre metoder.

Anonymkode: a93a8...caf

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tror nok det er vanskelig hvis han har lang tiss.

du kan prøve å snu deg så du ligger oppå brystkassen hans med ryggen  din, da treffer mange på gode plasser inne i damen. Men kommer selvsagt an på fasongen på tissen hans

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...