AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Har det litt trangt økonomisk nå. Kollegaer på jobb har lenge diskutert et sted vi kan stå parkert når vi er på jobb og at det skal være trygt. Alternativ er 200 kr dagen i et parkeringshus. Mine kollegaer har stått der gratis hver dag i over et år. For så den ene dagen jeg trenger bil etter jobb og ikke tar bussen som jeg pleier så viser det seg å være dagen for å stoppe vår parkering. Tauing av alle biler. Pris 4800. Hvorfor skjer dette den ene dagen jeg brukte plassen? Jeg er så uheldig. Alltid.😞 Anonymkode: 1dff9...0fb 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Tja, kanskje fordi du har en fullstendig narsissistisk tankegang? Det var vel ikke bare din bil som ble tauet? 🤷♀️ Anonymkode: 4d7d6...a23 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har det litt trangt økonomisk nå. Kollegaer på jobb har lenge diskutert et sted vi kan stå parkert når vi er på jobb og at det skal være trygt. Alternativ er 200 kr dagen i et parkeringshus. Mine kollegaer har stått der gratis hver dag i over et år. For så den ene dagen jeg trenger bil etter jobb og ikke tar bussen som jeg pleier så viser det seg å være dagen for å stoppe vår parkering. Tauing av alle biler. Pris 4800. Hvorfor skjer dette den ene dagen jeg brukte plassen? Jeg er så uheldig. Alltid.😞 Anonymkode: 1dff9...0fb Parkerer du ulovlig, så må du legge inn muligheten for denne typen hendelser. Å parkere ulovlig i dagevis, er en risiko man tar. Nå lærte du gjerne at de 200 kronene du sparte ble en diger utgift? Anonymkode: a60c8...1b6 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor skjer dette den ene dagen jeg brukte plassen? Jeg er så uheldig. Alltid.😞 Anonymkode: 1dff9...0fb Hvorfor parkerer du ulovlig når du alltid er uheldig? Da visste du på forhånd at det kom til å bli dyrt. Anonymkode: 34b5f...652 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni Parkerer bevisst ulovlig for å spare penger og synes synd på seg selv når man blir tatt. Ikke akkurat ufortjent at man får seg en smekk da. Anonymkode: 416d9...bdd 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har det litt trangt økonomisk nå. Kollegaer på jobb har lenge diskutert et sted vi kan stå parkert når vi er på jobb og at det skal være trygt. Alternativ er 200 kr dagen i et parkeringshus. Mine kollegaer har stått der gratis hver dag i over et år. For så den ene dagen jeg trenger bil etter jobb og ikke tar bussen som jeg pleier så viser det seg å være dagen for å stoppe vår parkering. Tauing av alle biler. Pris 4800. Hvorfor skjer dette den ene dagen jeg brukte plassen? Jeg er så uheldig. Alltid.😞 Anonymkode: 1dff9...0fb Vet du hvorfor bilene ble tauet, da? Var det egentlig ikke lov å stå parkert der? Du kan jo bare skylde deg selv.. Om du har det så trangt økonomisk, kan du kanskje spørre om du kan dele opp gebyret eller noe? Anonymkode: aeabb...b89 1
Rhodiola Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg