AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Jeg er kvinne 42 og nylig ute av et lengre forhold, og må etterhvert begynne å date igjen.. Etter å ha lest litt her på KG har jeg fått litt følelsen av at "normal sex" er ute... Det høres ut som mange driver med så ekstragavant sex.. Avansert, rare stillinger, timesvis, daglig, rollespill osv osv.. Jeg liker og er fornøyd med hva jeg kaller "vanlig sex".. Som for meg betyr vanlige stillinger som misjonær, bakfra, "ride" ham/jeg over mens han ligger. Jeg liker å gi en BJ, og å bli tatt litt hardt.. Gjerne holde litt nede, gripe meg i håret. Og det er vel egentlig det eneste "litt spesielle" jeg trenger. Videre trenger det ikke å være mer enn ca 5-15 minutter, ellers blir jeg sår.. Enten kommer jeg på den tiden, eller så får jeg det ikke til og synes det er helt greit å ikke stresse med det. Liker nærheten og sex´en likevel. Og hyppighet synes jeg 1-2 ganger i uken er nok. Hva synes menn om dette? Vet jeg ikke får spurt alle, men vært morsomt å høre noen synspunkter om hvordan det er "der ute" nå Anonymkode: 79c74...05a 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Menn er like forskjellige som det damer er, du kan være bra match for noen og dårlig for andre. Anonymkode: 4b25a...979 2
megda Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni folk prater mye om sex i teori, men de fleste liker normal sex best. ekstraordinære greier er nok mer for yngre mennesker som skal signalisere at de er avanserte eller spennende for å fremstå mer attraktive. 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er kvinne 42 og nylig ute av et lengre forhold, og må etterhvert begynne å date igjen.. Etter å ha lest litt her på KG har jeg fått litt følelsen av at "normal sex" er ute... Det høres ut som mange driver med så ekstragavant sex.. Avansert, rare stillinger, timesvis, daglig, rollespill osv osv.. Jeg liker og er fornøyd med hva jeg kaller "vanlig sex".. Som for meg betyr vanlige stillinger som misjonær, bakfra, "ride" ham/jeg over mens han ligger. Jeg liker å gi en BJ, og å bli tatt litt hardt.. Gjerne holde litt nede, gripe meg i håret. Og det er vel egentlig det eneste "litt spesielle" jeg trenger. Videre trenger det ikke å være mer enn ca 5-15 minutter, ellers blir jeg sår.. Enten kommer jeg på den tiden, eller så får jeg det ikke til og synes det er helt greit å ikke stresse med det. Liker nærheten og sex´en likevel. Og hyppighet synes jeg 1-2 ganger i uken er nok. Hva synes menn om dette? Vet jeg ikke får spurt alle, men vært morsomt å høre noen synspunkter om hvordan det er "der ute" nå Anonymkode: 79c74...05a Ta det helt med ro. Det vanligste er «vanlig sex». Husk at mange som skriver her er mer en gjennomsnittlig opptatt av sex og/eller har problematiske/dysfunksjonelle forhold til sex. Ute i den virkelige verden så har folk flest helt vanlig sex slik du beskriver og er mer en fornøyd med det. Det er ikke det normale/vanlige å ha masse «issues», frustrasjon og konflikter rundt sex. Bare slapp av. Du kommer til å greie deg helt supert😊 Anonymkode: 0cdc1...ddd 7 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni Å finne kjærlighet betyr å finne en du passer sammen med, på alle vesentlige måter. Ikke minst å si nei til ting du ikke vil og ikke liker. Tror nok de fleste har noenlunde slikt sexliv som du beskriver. Ja mange mer begrenset også. Anonymkode: d9437...aad 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ta det helt med ro. Det vanligste er «vanlig sex». Husk at mange som skriver her er mer en gjennomsnittlig opptatt av sex og/eller har problematiske/dysfunksjonelle forhold til sex. Ute i den virkelige verden så har folk flest helt vanlig sex slik du beskriver og er mer en fornøyd med det. Det er ikke det normale/vanlige å ha masse «issues», frustrasjon og konflikter rundt sex. Bare slapp av. Du kommer til å greie deg helt supert😊 Anonymkode: 0cdc1...ddd Det har du nok rett i. KG er neppe representativ for menn flest Anonymkode: 79c74...05a 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er kvinne 42 og nylig ute av et lengre forhold, og må etterhvert begynne å date igjen.. Etter å ha lest litt her på KG har jeg fått litt følelsen av at "normal sex" er ute... Det høres ut som mange driver med så ekstragavant sex.. Avansert, rare stillinger, timesvis, daglig, rollespill osv osv.. Jeg liker og er fornøyd med hva jeg kaller "vanlig sex".. Som for meg betyr vanlige stillinger som misjonær, bakfra, "ride" ham/jeg over mens han ligger. Jeg liker å gi en BJ, og å bli tatt litt hardt.. Gjerne holde litt nede, gripe meg i håret. Og det er vel egentlig det eneste "litt spesielle" jeg trenger. Videre trenger det ikke å være mer enn ca 5-15 minutter, ellers blir jeg sår.. Enten kommer jeg på den tiden, eller så får jeg det ikke til og synes det er helt greit å ikke stresse med det. Liker nærheten og sex´en likevel. Og hyppighet synes jeg 1-2 ganger i uken er nok. Hva synes menn om dette? Vet jeg ikke får spurt alle, men vært morsomt å høre noen synspunkter om hvordan det er "der ute" nå Anonymkode: 79c74...05a Vanilje og vanilje, som andre skriver det er vel det vi alle helst vil ha. Men for å gjøre hverdagen litt mer spennende kan du når du får en type la han kontrollere deg litt. Med at du må gå truseløs på buttikker, eller ha buttplugg i noen timer. Det er pirrende og deilig. Men ikke for alle. Anonymkode: 95c61...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni Du er normal, det er også slik sex jeg liker best. M40. Anonymkode: f82f5...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det har du nok rett i. KG er neppe representativ for menn flest Anonymkode: 79c74...05a Takk og lov for det Anonymkode: 20b81...127
Even Tuell Skrevet 1. juni #11 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er kvinne 42 og nylig ute av et lengre forhold, og må etterhvert begynne å date igjen.. Etter å ha lest litt her på KG har jeg fått litt følelsen av at "normal sex" er ute... Det høres ut som mange driver med så ekstragavant sex.. Avansert, rare stillinger, timesvis, daglig, rollespill osv osv.. Jeg liker og er fornøyd med hva jeg kaller "vanlig sex".. Som for meg betyr vanlige stillinger som misjonær, bakfra, "ride" ham/jeg over mens han ligger. Jeg liker å gi en BJ, og å bli tatt litt hardt.. Gjerne holde litt nede, gripe meg i håret. Og det er vel egentlig det eneste "litt spesielle" jeg trenger. Videre trenger det ikke å være mer enn ca 5-15 minutter, ellers blir jeg sår.. Enten kommer jeg på den tiden, eller så får jeg det ikke til og synes det er helt greit å ikke stresse med det. Liker nærheten og sex´en likevel. Og hyppighet synes jeg 1-2 ganger i uken er nok. Hva synes menn om dette? Vet jeg ikke får spurt alle, men vært morsomt å høre noen synspunkter om hvordan det er "der ute" nå Anonymkode: 79c74...05a Det ser helt ideelt ut med mine øyne. Dette er klassisk sex som både funker og tilfredsstiller. Det er litt for rolige dager og litt for dager man ønsker det litt hardere. Det er jo en grunn til at det er klassisk... det er jo det folk liker i lengden. Men selv innenfor disse klassiske rammene er det jo masse variasjoner og etter min mening mer enn nok til at det ikke blir kjedelig. Bytter man litt på være den aktive og passive når man har sex så er det full score. Det er ikke kjedelig med misjonær, bakfra og riding når det er det man faktisk liker. Rare stillinger, anal, trekanter, rollespill, maraton sex, sex på all verdens steder, leketøy osv, er ikke normalen. Det er fint at det finnes, men tror ikke det er noe "folk flest" har eller ønsker mye av. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vanilje og vanilje, som andre skriver det er vel det vi alle helst vil ha. Men for å gjøre hverdagen litt mer spennende kan du når du får en type la han kontrollere deg litt. Med at du må gå truseløs på buttikker, eller ha buttplugg i noen timer. Det er pirrende og deilig. Men ikke for alle. Anonymkode: 95c61...c0d Jeg glemte å legge til at rumpegreier er no go, her er det enveiskjøring. Og truseløs på butikken ser jeg ikke helt hensikt i.. under lang kjole eller bukse, ville enten bare vært ubehagelig, eller kaldt.. Anonymkode: 79c74...05a 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #13 Skrevet 1. juni Even Tuell skrev (23 minutter siden): Det ser helt ideelt ut med mine øyne. Dette er klassisk sex som både funker og tilfredsstiller. Det er litt for rolige dager og litt for dager man ønsker det litt hardere. Det er jo en grunn til at det er klassisk... det er jo det folk liker i lengden. Men selv innenfor disse klassiske rammene er det jo masse variasjoner og etter min mening mer enn nok til at det ikke blir kjedelig. Bytter man litt på være den aktive og passive når man har sex så er det full score. Det er ikke kjedelig med misjonær, bakfra og riding når det er det man faktisk liker. Rare stillinger, anal, trekanter, rollespill, maraton sex, sex på all verdens steder, leketøy osv, er ikke normalen. Det er fint at det finnes, men tror ikke det er noe "folk flest" har eller ønsker mye av. Det er bra å høre Anonymkode: 79c74...05a
AnonymBruker Skrevet 1. juni #14 Skrevet 1. juni Jeg er også det jeg betegner som veldig vanilje, men holder på å inngå noe med en fyr som har ymtet frampå om praise kink og lett kveling, så nå må jeg begynne å tenke litt annerledes. Ikke gå på akkord med meg selv, men utforske sammen med han. Helt nytt for meg, men jeg er åpen. Og hadde jeg ikke vært det, hadde vi ikke vært en god match, noe som også er helt greit, såklart. Anonymkode: fd848...3fc
Erfarenmann Skrevet 1. juni #15 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva synes menn om dette? Vet jeg ikke får spurt alle, men vært morsomt å høre noen synspunkter om hvordan det er "der ute" nå Dette høres helt fint ut, og slett ikke kjedelig. Tingene du sier du liker hadde passet meg bra. Når det gjelder at det ser ut som folk har så spennende og spesiell sex på slike forum så må du huske at slike forum har en tendens til å trekke til seg - skal vi si - en viss type folk. Ting du leser her er nok ikke alltid representativt for «folk flest» 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni #16 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er kvinne 42 og nylig ute av et lengre forhold, og må etterhvert begynne å date igjen.. Etter å ha lest litt her på KG har jeg fått litt følelsen av at "normal sex" er ute... Det høres ut som mange driver med så ekstragavant sex.. Avansert, rare stillinger, timesvis, daglig, rollespill osv osv.. Jeg liker og er fornøyd med hva jeg kaller "vanlig sex".. Som for meg betyr vanlige stillinger som misjonær, bakfra, "ride" ham/jeg over mens han ligger. Jeg liker å gi en BJ, og å bli tatt litt hardt.. Gjerne holde litt nede, gripe meg i håret. Og det er vel egentlig det eneste "litt spesielle" jeg trenger. Videre trenger det ikke å være mer enn ca 5-15 minutter, ellers blir jeg sår.. Enten kommer jeg på den tiden, eller så får jeg det ikke til og synes det er helt greit å ikke stresse med det. Liker nærheten og sex´en likevel. Og hyppighet synes jeg 1-2 ganger i uken er nok. Hva synes menn om dette? Vet jeg ikke får spurt alle, men vært morsomt å høre noen synspunkter om hvordan det er "der ute" nå Anonymkode: 79c74...05a For de fleste menn er jo du drømmen, har ikke inntrykk av at 1-2 ganger i uken er regelen i det hele tatt Anonymkode: 80add...372 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #17 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 13.17): Jeg er kvinne 42 og nylig ute av et lengre forhold, og må etterhvert begynne å date igjen.. Etter å ha lest litt her på KG har jeg fått litt følelsen av at "normal sex" er ute... Det høres ut som mange driver med så ekstragavant sex.. Avansert, rare stillinger, timesvis, daglig, rollespill osv osv.. Jeg liker og er fornøyd med hva jeg kaller "vanlig sex".. Som for meg betyr vanlige stillinger som misjonær, bakfra, "ride" ham/jeg over mens han ligger. Jeg liker å gi en BJ, og å bli tatt litt hardt.. Gjerne holde litt nede, gripe meg i håret. Og det er vel egentlig det eneste "litt spesielle" jeg trenger. Videre trenger det ikke å være mer enn ca 5-15 minutter, ellers blir jeg sår.. Enten kommer jeg på den tiden, eller så får jeg det ikke til og synes det er helt greit å ikke stresse med det. Liker nærheten og sex´en likevel. Og hyppighet synes jeg 1-2 ganger i uken er nok. Hva synes menn om dette? Vet jeg ikke får spurt alle, men vært morsomt å høre noen synspunkter om hvordan det er "der ute" nå Anonymkode: 79c74...05a Jeg syns dette høres fint ut jeg. Med unntak av at jeg helst vil litt mer enn 1-2 ganger i uken. Og at det er viktig for meg at kvinnen også får sin orgasme når vi har sex. Anonymkode: e1f0d...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå