Gå til innhold

Alltid avslutte med prostataorgasmer

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ts. Du har veldig mye rett i det du beskriver. Jeg har holdt ut, men blir sliten og er litt bekymret for at jeg kan gå lei på sikt. Har ikke enda gjort det, men…. Hadde vært så kjipt om det skjer, vi har det ellers så utrolig fint og bra sammen.

Han prøver virkelig, men like treigt hver gang. Han begynte allerede i slutten av tenårene å leke med prostata, og oppdaget en åpenbaring og orgasmer han ikke siden har funnet på annet vis.

Han føler seg som verdens lykkeligste mann som har meg og min tålmodighet. Så ennsom skrev om sex maskin, høres utrolig kleint ut😅 Har begynt å teste ut butplug inni han med vibrator mens vi har sex. Funker, men kjedelig at batteriene tømmes og må lades og så blir det ikke helt det samme som det knullebevegelsene  gir av intensitet.

Anonymkode: 2686f...e12

Da bør dere jo investere i skikkelig kvalitetsleketøy, hvor batterier varer ut en økt. Minst. Veldig mye bra leketøy til menn etterhvert, også med tanke på stimulering av prostata. Jeg var nede på kondomeriet for bare noen måneder siden, og fikk skikkelig hjelp til å velge butplugg som passet vårt formål. Det var mye å velge mellom, men de beste koster selvfølgelig litt. Fikk full guiding angående valg for nybegynner, litt erfaringer med slikt og mye erfaring, samt hvilke som var best og hvorfor. 

Den vi valgte varer flere runder, selv om vi ikke er kjappis- elskere. Valgte det jeg kalte pingle- modellen, som var overraskende liten i forhold til hva jeg hadde sett meg ut (mannen er nybegynner, men altså jeg klarer pikken hans, og så bare omtrent en finger liksom???), men også overraskende mye futt i. Klokt valg var det også, hun hadde rett i det. Mannen synes den er skremmende nok, enn så lenge. Vi kommer nok ikke til "proff" på lenge, men de har hele spekteret. "Fingeren" var ikke helt billig, og de anbefalte større enda dyrere, men ville brukt litt penger på dette heller enn å jobbe deg lei. 

Anonymkode: 49905...887

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om han vil så kan han lære seg å sette pris på vanlige orgasmer igjen. Det vil nok kreve en lang periode helt uten sex. Men det høres ikke ut som om han vil være motivert for slikt. At han "må" ha denne typen orgasmer daglig, og så mange av dem tyder på en sterk avhengighet.

Jeg hadde ikke orket, hadde ønsket ham lykke til videre og anbefalt ham å snakke med en sexolog for å finne tilbake til egen bredere seksualitet.

Anonymkode: 64341...953

Jeg elsker han jo og han gir meg så utrolig mye deilig. Han krever vel egentlig ikke sånn direkte, men vet jo hvor mye han liker det og setter pris på det når orgasmene kommer. Han fortjener det jo like mye som jeg får mine orgasmer. Jo sterkere jo bedre liker jeg mine orgasmer også. Så skjønner han, men bare så slitsomt.

Du har nok rett, han er nok ganske avhengig, uten disse heftige orgasmene, er sexen uforløst for hans del, skjønner det for vi har begge stor sex appetitt.

Vi snakker litt om årsakene, men vil ikke touche psykolog, blir litt drepen for vår sex tror jeg. Men vi har snakket litt om å redusere hans ekstreme orgasmer til annen hver gang i stede. Forteller litt at jeg blir sliten, men vil ikke gjøre det til ei greie, vil ikke ødelegge det deilige vi har.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 2.38):

Da bør dere jo investere i skikkelig kvalitetsleketøy, hvor batterier varer ut en økt. Minst. Veldig mye bra leketøy til menn etterhvert, også med tanke på stimulering av prostata. Jeg var nede på kondomeriet for bare noen måneder siden, og fikk skikkelig hjelp til å velge butplugg som passet vårt formål. Det var mye å velge mellom, men de beste koster selvfølgelig litt. Fikk full guiding angående valg for nybegynner, litt erfaringer med slikt og mye erfaring, samt hvilke som var best og hvorfor. 

Den vi valgte varer flere runder, selv om vi ikke er kjappis- elskere. Valgte det jeg kalte pingle- modellen, som var overraskende liten i forhold til hva jeg hadde sett meg ut (mannen er nybegynner, men altså jeg klarer pikken hans, og så bare omtrent en finger liksom???), men også overraskende mye futt i. Klokt valg var det også, hun hadde rett i det. Mannen synes den er skremmende nok, enn så lenge. Vi kommer nok ikke til "proff" på lenge, men de har hele spekteret. "Fingeren" var ikke helt billig, og de anbefalte større enda dyrere, men ville brukt litt penger på dette heller enn å jobbe deg lei. 

Anonymkode: 49905...887

Vi har begynt å eksperimentere litt med vibrerende dildo og butplug. Fikk på Kondomeriet før pinse, anbefalt en prostatavibrator som skulle være himmelsk for menn. Og så langt, Yess det har det vært. Laaaang batteritid og så langt har dette vært sikkelig suksess. For med intens vibrering, ble det skikkelig jamring og høylytt stønning nesten fra første minutt og orgasmen hans kom på bare 15 minutters vibrering. Og de kom flere på rad, han var helt i halleluja land. Hi hi😅😅 Så fra 1 time og mer, er han superfornøyd etter 30 minutter med vibrering og jeg blir heller ikke helt utslitt og han får sine superorgasmer❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...