Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun pleier vanligvis ikke bli sånn med feber, men det er hun nå. Er det grunn til legebesøk? 

Anonymkode: e9668...91a

Videoannonse
Annonse
Gjest jegerrinne
Skrevet

Hadde ringt legevakta å pratet med de. Og la de ta avgjørelsen

AnonymBruker
Skrevet

Det er rett å ringe og snakke med legevakta om man blir bekymret. 

Ellers så pleier barna mine å bli iskalde og blå på hender og føtter når feberen er høy. Jeg pleier gjerne å få første mistanke om at de har feber på at de kjennes uvanlig kalde ut på hendene. Men de blir slik hver gang, og jeg kjenner meg i hvert fall ikke komfortabel med å si at det er normalt selv om jeg har observert at det er normalt for akkurat mine barn. Så spør legevakt. Og god bedring til barnet. 

Anonymkode: e9fe5...95d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun pleier vanligvis ikke bli sånn med feber, men det er hun nå. Er det grunn til legebesøk? 

Anonymkode: e9668...91a

Føttene blir ALLTID kalde når feberen er på vei opp.

Er slik jeg alltid vet at jeg skal gi paracet, når føttene er kalde gir jeg paracet fordi de pleier alltid å sovne når feberen stiger. Og sovner de uten paracet så våkner de med 40 i feber og har det helt jævlig. Jeg ber alltid ektemannen kjenne på føttene til barna når han mistenker feber. Så sjekker jeg om føttene er varme igjen og det er da indikasjon på at feberen er stabil igjen. 100 % hver gang.

Anonymkode: c05f8...686

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det skjedd med meg eller mitt barn ville jeg ringt legevakt, for det hadde vært uvanlig for meg. Håper det går bra med barnet ❤️ 

Anonymkode: e1f31...0ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...