Kvantesprang --> Skrevet 23. august Forfatter #21 Skrevet 23. august Minimeg1234 skrev (På 20.8.2025 den 18.21): Herlig lesing 😊 godt at beina er «tilbake» igjen og at du ikke har stoppet opp selvom de ble litt vonde og du måtte passe litt mer på. Jeg heier på deg 🙌 Tusen takk 😊 Spent på starten denne uken, men skal så klart spise god og fornuftig mat gjennom dagen. Her er det kun godtestoppen som føles litt "ekstrem" og litt out of caracter for min del 😅 1
Amatariel Skrevet 23. august #22 Skrevet 23. august Kvantesprang --> skrev (13 timer siden): I går gjorde jeg noe som jeg ikke har gjort før (og jeg tror jeg har fnyst litt av andre folk som opp gjennom har gjort det samme 😅😞Jeg har alt altså en tatt-i-hånden-avtale på 10-ukers godtestopp med en venninne. Bare for å gjøre det helt klart: jeg har for egen del ikke troen på strenge dietter eller "alt eller ingenting"-tilnærming, nettopp fordi jeg aldri har klart å utføre dem. Vi snakket om godteri og hvor fysen man blir langt ut i mandag og tirsdag etter helg. Min venninne trenger ikke å gå ned et gram, så avtalen er ikke relatert til slanking. Jeg tenker likevel det kan være smart (og litt gøy) med et lite delmål på veien. De neste 10 ukene skal jeg være kreativ for lørdagskvelden 👌 Forhåpentligvis vil jeg kjenne mindre søtsug etterpå. Litt som før da jeg aldri var glad i søtt, selv om jeg likte god mat og vin og det. Jeg heier på alt som kan motivere Og det er ikke tull at en del fravær av søtt faktisk kan hjelpe på tiden fremover med å ha lyst/behov for mindre enn før. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå