Gå til innhold

Hva slags skjørtelengde er det normale vi kvinner som er i 40åra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags skjørtelengde er det normale vi kvinner som er i 40åra?

Anonymkode: 75492...024

AnonymBruker
Skrevet

Spør motepolitiet.

Anonymkode: 3b851...a6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Langt nok til å dekke knærne og hengepuppene.

Anonymkode: b8960...7ab

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du selv føler for. 

Anonymkode: 1e17c...c31

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Blir 41. Går aldri i noe kortere enn til knærne.  

Anonymkode: b2543...5ce

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Rekker hengepuppene til knærne?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor må det dekke knærne? Mine knær ser like ut som de alltid har gjort. Hengepupper har jeg heller ikke! 😊

Anonymkode: 17f1a...f31

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En flott høyreist dame i 40 åra med flotte bein kan godt gå med noe som går litt over knærne, kanskje 10 cm. Det anser jeg ikke som lårkort, bare elegant.

AnonymBruker
Skrevet

Skjørt ja.. er nok over 20 år siden jeg har brukt skjørt. Mener jeg hadde ca knelangt/rett i overkant.

Anonymkode: fcb34...9cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor 40? Jeg var ung da jeg var 40 jeg. Først da jeg passerte 55 begynte jeg å kle meg litt annerledes. 

Anonymkode: 3c6a2...016

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

40 år gamle damer er jo så mangt. Mange ser ut som de var 25 og kan gå kledd deretter. Jeg, som er 41, går med skjørt som ha a-fasong og slutter under kneet. Fordi det er den stilen jeg føler meg best i.

Anonymkode: 58e04...0ca

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor 40? Jeg var ung da jeg var 40 jeg. Først da jeg passerte 55 begynte jeg å kle meg litt annerledes. 

Var 40-åra det var snakk om her, kan være 49 også det, er ikke ung lenger da. 

AnonymBruker
Skrevet

På meg så synes jeg det er finest til knærne eller litt over det, men de korteste miniskjørtene går jeg ikke med lenger. Jeg har noen lengre skjørt, men jeg synes ikke at det alltid er så fint på meg.

Litt lei av at man skal måtte bli fortalt hva man kan og ikke kan gå med bare fordi man har bikket 40 som kvinne. Det kommer helt an på kroppen og hva man føler seg komfortabel med. Den tiden da kvinner over 40 måtte ha lange skjørt og kort hår er vel forbi.

Anonymkode: 2fd0d...b6b

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt an på kroppen? Finnes mange over 40 som kler korte skjørt og mange i 20 årene som ikke kler det.

Anonymkode: 49172...e1b

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har maxiskjørt, midiskjørt skjørt og skjørt som slutter rett over knærne. Miniskjørt sluttet jeg med rundt 30.

Anonymkode: abd5c...120

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kommet i 50-årene nå, men da jeg var i 40-årene brukte jeg ofte skjørt som stoppet et lite stykke over knærne. Pluss alle andre lengder som er lengre enn det. Jeg har enkelte venninner i 40-årene som bruker skjørt som stopper sånn ca midt på låret, og som kler det. Det kommer ikke alltid an på alder, men på hva man trives i, og hva som sitter penest på den enkelte kropp. 

Anonymkode: 2d94a...b7a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har kommet i 50-årene nå, men da jeg var i 40-årene brukte jeg ofte skjørt som stoppet et lite stykke over knærne. Pluss alle andre lengder som er lengre enn det. Jeg har enkelte venninner i 40-årene som bruker skjørt som stopper sånn ca midt på låret, og som kler det. Det kommer ikke alltid an på alder, men på hva man trives i, og hva som sitter penest på den enkelte kropp. 

Vel, nærmer man seg 50 kommer det ikke bare an på hva man trives i. Noen får disse-lår, åreknuter ++ Da er det bedre med tradisjonelle lengder under knea. Og gjerne strømper om det ikke er for varmt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, nærmer man seg 50 kommer det ikke bare an på hva man trives i. Noen får disse-lår, åreknuter ++ Da er det bedre med tradisjonelle lengder under knea. Og gjerne strømper om det ikke er for varmt.

Ja, det er derfor jeg også sier noe om hva som er penest på den enkelte kropp. 

Jeg bruker skjørt som stopper midt på kneet i dag. Ikke pga disse-lår eller åreknuter, men fordi jeg lever sunnere og veier mindre nå enn da jeg var 40, og huden over knærne er litt løsere.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var 40-åra det var snakk om her, kan være 49 også det, er ikke ung lenger da. 

Det varierer veldig hvem man er ,du! Noen blir fort gamle,andre holder seg unge lenge. Alder er kun et tall,ikke en fasit som gjelder alle. 

AnonymBruker
Skrevet

Går bare i maxi og midiskjørt, men det har jeg alltid gjort, det er ikke noe jeg begynte med fordi jeg er blitt godt voksen. Syns det er ubehagelig og vulgært med miniskjørt. 

Anonymkode: 08521...ea2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...