AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni I min studentperiode på 90 / 2000-tallet kjøpte jeg disse søte små eggeglassene som jeg oppdaget er for små til egg, så de har blitt stående i skapet, og jeg klarer ikke å kvitte meg med de. Hva annet kan de brukes til? Anonymkode: af216...748
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Til brukte teposer..? Men ta det fra en med hoarder tendenser. Når du må finne bruksområder til en ting har den virkelig ingen nytte for deg. Gi vekk Anonymkode: 53848...952 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni Dette er ikke eggeglass. De er til saus og slikt og så dypper du oppi. Soyasaus, wasabi, eller du kan rett og slett ha ketchup, sennep, majones eller noe sånt oppi. Eller bruke det til salt f.eks. Anonymkode: 976fa...8e1 12 14
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Barna her i huset får vitaminbjørn og en c-vit på morgenen sammen med frokosten, og da er det kjekt med en sånn liten kopp til å ha dem oppi. Bruker faktisk eggeglass til det selv 😅 Anonymkode: 674df...bef 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er ikke eggeglass. De er til saus og slikt og så dypper du oppi. Soyasaus, wasabi, eller du kan rett og slett ha ketchup, sennep, majones eller noe sånt oppi. Eller bruke det til salt f.eks. Anonymkode: 976fa...8e1 Herlighet så dum jeg var som trodde at de var til eggeglass🤣 Takk🙏 Ts Anonymkode: af216...748 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Barna her i huset får vitaminbjørn og en c-vit på morgenen sammen med frokosten, og da er det kjekt med en sånn liten kopp til å ha dem oppi. Bruker faktisk eggeglass til det selv 😅 Anonymkode: 674df...bef Da må du bruke de aller minste eggene for at det ikke skal velte? Ts Anonymkode: af216...748
AnonymBruker Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni Er det ikke til te eller risvin? Synes jeg har drukket av samme typen i Kina. Anonymkode: e4b1b...1e7 4 1
Fighter83 Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (52 minutter siden): I min studentperiode på 90 / 2000-tallet kjøpte jeg disse søte små eggeglassene som jeg oppdaget er for små til egg, så de har blitt stående i skapet, og jeg klarer ikke å kvitte meg med de. Hva annet kan de brukes til? Anonymkode: af216...748 Soyasaus, dressing mm. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #11 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Da må du bruke de aller minste eggene for at det ikke skal velte? Ts Anonymkode: af216...748 ? Vitaminbjørner og c-vit. er jo kosttilskudd/piller, og hun bruker de til det. Husker faren min helte tabl. fra medisindosetten oppi eggeglass, og spiste de derifra. Hindrer det i å trille på gulvet. Anonymkode: 8c563...2b1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni Jeg har øredobber og småtteri som jeg bruker ofte i sånne små skåler på badet 😊 Anonymkode: 15259...4f1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #13 Skrevet 1. juni Da jeg var liten og fellte tenner så la jeg tennene oppi ett eggeglass, fikk beskjed av min mor om å gjøre dette. Dagen etter hadde tannfeen vært der. Brukt samme eggeglass til mitt barn 😊 Anonymkode: 8a8f1...486 2
Alice123 Skrevet 2. juni #15 Skrevet 2. juni (endret) Er ikke de der til risvin? Endret 2. juni av Alice123 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #16 Skrevet 2. juni Du kan bruke de til å skylle øynene med😅 Anonymkode: c4e61...354 1
Daisy-love Skrevet 2. juni #17 Skrevet 2. juni Perfekt størrelse til å ha i litt eplesidereddik og en dasj Zalo og sette litt høyt/bort for å fange bananfluer 😊 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå