Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har sagt ifra om dette til min <venninne>/bekjent(slik jeg døler det nå ihvertfall) Hun har sagt seg enig i at hun ikke har vært særlig flink til å ta kontakt.

Men jeg ser ingen endring. Jeg har prøvd ring ehenne,for så lenge siden nå,at jeg ikke husker.og hun svarte ikke,tok aldri opp tråden og sendte ikke en mld engang

Hun sier hun har jobb og at dagene går med til å skspe innhold for sønnen i helgene. 

Jeg synes at i noen helger,ja, men alle helger? Nei.

Vi hqr ikke sett hverandre på 1 år(!) Nå, og hun har en sønn,bet om mange som har barn,likevel, må du klarer å ta hensyn til venninene dine 

Jeg tok opp med henne at jeg stilte opp for henne for ca ett år siden nå da hun vurderte bryte forlovelsen,ds hadde hyn tid til å ringe mrg opptil 2 ganger pr dag,særlig når hun var lei seg og ikke orket mer. Dette hsr også i perioden da hun var arb ledig,og jeg slapp bokstavelig talt alt jeg hadde i hendene og stilte opp. Om ikke der og da,med å være tilgjengelig,ringte jeg henne opp og meldte henne i ettertid 

Nå hører jeg ingenting somsagt og jeg kunne trengt henne. Fra tidligere dette hsr skjedd har hun sagt seg enig men Ikke endret noe. Igjen hører jeg ingenting.

Noen andre som hsr erfaring og innspill? Jeg er sliten av å late som med henne,og jeg synes det er vanskelog å finne nye venninner.  Det vsr faktisk hun som kom til meg,etter flere år.

Og dessuten synes jeg hun hsr forsnskket seg ganske mye om st hun plutselig kjenner andre likevel som hun kan kalle venninner. Tidligere har hun sagt hun føler og er ensom,men plutselig viser det seg at hun hsr kjent andre likevel.

Dette tok jeg op med henne,men fordi hun da var opptatt,og jeg hadde også stramt skjema,la vi begge på,med planer om å snakkes snart 

Siden da er et jeg som hsr sendt henne mld og ringt henne,uten en lyd tilbake  deter nå så lenge siden,at jrg ikke husker. .jeg dynes det er vondt å gi slipp,fordi det er vanskelig finne venninner og jrg hsr lite nettverk fra før av. ..

Noe jeg også har forlatt henne,og føler meg derfor naken og eksponert,for nå ingen grunn...

Noen som har innspill til hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: 0eb3e...370

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ts kontst?

Anonymkode: 895b5...a18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel du blir brukt virker det som. Er det ikke andre som er tilgjengelig så kan du være siste utvei? 
Noen er flinkere å bruke personer vet du. 
Hvis hun ikke bryr seg når du snakker med henne ville jeg gitt opp. 

Anonymkode: 860c2...956

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vel du blir brukt virker det som. Er det ikke andre som er tilgjengelig så kan du være siste utvei? 
Noen er flinkere å bruke personer vet du. 
Hvis hun ikke bryr seg når du snakker med henne ville jeg gitt opp. 

Anonymkode: 860c2...956

Det er desverre hva jeg tenker...

Nå har hun jobb, og alt ordnet seg med forloveden.

Da trenger hun ikke meg lenger,er hva jeg sitter igjen med.

Jeg kommer ikke til å stille op for henne mer dersom det ikke funker med forloveden igjen.

Jeg er bsre iverrasket over at hun lot frt være såpass tydelig..

AnonymBruker
Skrevet

Noen er sånn ja, jeg hadde også en venninne som ghostet meg helt da hun fikk ny type. Så var det plutselig interessant med kontakt igjen da han sviktet.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Korrekturles innleggene dine før du poster, og forkortelser er ikke lov her inne…

Anonymkode: 72c6b...ace

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen er sånn ja, jeg hadde også en venninne som ghostet meg helt da hun fikk ny type. Så var det plutselig interessant med kontakt igjen da han sviktet.

Hun er jo forlovet,de hqr vært sammen I ca 17 år...

Men jeg tror hun hadde økonomiske problemer som underliggende tema,som hun aldri snskket om til meg-tror det er fordo hun egtl er veldog opptqtt av å frrmstå som vellykket og dette ble et tema for henne som avslørtr veldig,akk da, fordi hun da holdt på med avsluttende master.

Nå er hun ferdig utdannet innen jussen,så hun kommer ikke til å slite med å finne jobb.

Problemet er bsre atnjeg trenger. Henne og hun sa seg enig da jeg snakket med henne forrige gang,men hun har ikke gjort noe annerledes...

Faktisk gjør hun akk det samme...

Ingen meldonge ringen spørsmål,og jeg er faktisk lei. 

Aner ikke hva andre har prøvd av metoder og opplevelser,om venninnen hqr angret seg etter å ha prøvd ut noe eller snakket om temaet? Jeg føler jrg er lei,og allerede har prøvd men...er bsre ikke så lett å finne mye venninner heller...

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder skal du opprette om samme venninne? Kan ikke du bare slutte, og innse at hun ikke ønsker å henge med deg? Det er vel 1-2 mnd siden forrige tråd. 

Anonymkode: cd0be...2b7

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor mange tråder skal du opprette om samme venninne? Kan ikke du bare slutte, og innse at hun ikke ønsker å henge med deg? Det er vel 1-2 mnd siden forrige tråd. 

Hæ?

Du må forveksle meg med en annen, tror det er ganske mange som har vært borti samme situasjon/problem.

At du bare antar noe,også slenger ut bemerkninger uten å vurdere om du egtl har rett,burde være flaut for deg ...

Kansje spessielt fordi dette er et forum,og du ikke aner noe om hvem jeg er,vi er fremmede for hverandre,så hvor og hvem du tror du er, aner ikke jeg-ganske konisk egtl,takk for innspillet!

Trengte det litt:) haha:)

AnonymBruker
Skrevet

Er du full eller rusa?

Anonymkode: 6fba2...cbf

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du uttrykker på en måte at du ville droppet henne hvis du hadde andre venner.  Det er ikke hennes problem at du ikke har andre alternativer, og det er antakelig ikke noen råd du kan få på KG som vil hjelpe deg å manipulere eller tvinge henne til å bli vennen du ønsker deg.

Husk neste gang hun ber om hjelp - hun kommer til å ta i mot uten å anse at hun står i gjeld til deg, og hun er tydeligvis ikke interessert i noe annet i relasjonen deres.

Anonymkode: 69bc6...d8f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hæ?

Du må forveksle meg med en annen, tror det er ganske mange som har vært borti samme situasjon/problem.

At du bare antar noe,også slenger ut bemerkninger uten å vurdere om du egtl har rett,burde være flaut for deg ...

Kansje spessielt fordi dette er et forum,og du ikke aner noe om hvem jeg er,vi er fremmede for hverandre,så hvor og hvem du tror du er, aner ikke jeg-ganske konisk egtl,takk for innspillet!

Trengte det litt:) haha:)

Du har en venn som ikke er interessert i deg og en type som ikke er interessert i deg. Du skriver tråd på tråd her på KG om hvor lei du er av dem og hvor dårlig de oppfører seg. Men jammen meg henger du på dem som igler likevel, og en måned eller to senere kommer nye tråder med akkurat de samme spørsmålene. Du tar ikke til deg et pukk av alt som skrives til deg og fortsetter med det samme dag ut og dag inn.

Og, jo, din skrivemåte er særdeles lett gjenkjennelig.

Anonymkode: f08cb...dbd

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og ut fra skrivemåte og skrivefeil er det lett å se det er samme person som skriver om han mannen som ghoster henne. Vil tro det er snakk om enten rus eller psykiatri, eller begge. 

Anonymkode: e73c0...791

• Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...