AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Hei! Gått 3 mnd fra vi snakket,fordi jrg ikke gadd skjule qt han ikke svarer ordentlig jeg spør om hvordan det går og hva han gjør-Jan sier han vil ha kontakt,men svarer kort og likegyldig. Jeg presiserer at å f eks bare svare <Bra👍Ingenting spennende idag> ikke er en invitasjon til å ha kontakt. Og at ingen av oss vinner på at ham ikke er direkte,så hvorfor sier han ja når han mener nei? Noen som har vært borti en slik oppførsel? Hva er motivet her? Ser ikke qt det kan være tidsfordriv,ettersom han ghoster meg,og bare <ser> meldingene,aldri svarer eller sier noenting.. Er det virkelig SÅ vanskelig å si nei til å ha kontakt? Er det noe jeg ikke hqr fått led meg? Btw,vi har tidligere kjennskap til hverandre,vært litt intime,han liker snakke om sex,so be it. Utover det er han merkelig,som blir så ambivalent..andre som har liknende erfaringer? Litt nysgjerrig på om det er noe her jeg ikke ser som andre vet noe om,og kam fortelle fra liknende erfaringer Tenker jeg bsre skal blokkere fyren,men han er jo relativt harmløs og jeg liker snakke med han,hsr tidligere hatt fllelser-men er jo ingen grunn for han til å skape drama han egtl ikke ønsker engang.. Merkelig type. .. Noen som har erfaringer?? Anonymkode: 69454...63a
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Kan jo ikke være så harmløs når du får oppheng, og stadig oppretter nye tråder der du spør om det samme. Umulig å vite hva han tenker, men du bør virkelig glemme han og komme deg videre i livet. Anonymkode: 1f02c...fe0 4 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Liker du han siden du vil ha kontakt med han? Er han gift eller er i forhold ? Jeg hadde sluttet å ta kontakt og la dette være opp til han. En jeg kjenner har en form for varm/kald oppførsel. Det sliter meg ut så om han vil noe, får han ta kontakt. Jeg sitter ikke her og venter. Anonymkode: ffde3...92f 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni Han vil nok ha litt kontakt, men han gidder ikke jobbe for det. Viss du gjør jobben, trenger ikke han. Han får det han vil innimellom. Denne mannen er slapp, ingenting blir spennende med denne mannen. Bare kutt han ut! Tenk deg hvordan han blir i fremtiden, når han er så tiltaksløs etter tre mnd! Anonymkode: 43e0d...201 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan jo ikke være så harmløs når du får oppheng, og stadig oppretter nye tråder der du spør om det samme. Umulig å vite hva han tenker, men du bør virkelig glemme han og komme deg videre i livet. Anonymkode: 1f02c...fe0 Hvem er du? Hva slags relevans? Plis slutt å late som at du kjenner meg. Aner ikke hvem du er,har du ikke noen innspill til tråden,er det bare rart å kommentere Anonymkode: 69454...63a
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han vil nok ha litt kontakt, men han gidder ikke jobbe for det. Viss du gjør jobben, trenger ikke han. Han får det han vil innimellom. Denne mannen er slapp, ingenting blir spennende med denne mannen. Bare kutt han ut! Tenk deg hvordan han blir i fremtiden, når han er så tiltaksløs etter tre mnd! Anonymkode: 43e0d...201 Ja,men hva er poenget hans med å si at han lnsker kontakt ? Ganske tydelig at hsn ikke ville, noe jeg ikke har fått med meg her? Like meningsløst for hsn som or meg,når han ikke bruker denne <makten> til noe? Sykt rart,blirnkedten litt creepy Anonymkode: 69454...63a
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni Herregud hvorfor skriver du som en alkis Anonymkode: 945e6...433 9
AnonymBruker Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni Du sier dette frustrerer deg. Og også at han kan finne på å ikke svare deg. Veldig lite prat. Men du skriver også at det han liker - det er å prate om sex. Dere har vært intime. Og da lurer du på hva som får en mann til å gidde ha kontakt når han nesten ikke deltar i samtaler. Du har tidligere hatt følelser for han nevner du og. Svaret her er enkelt og jeg tror du vet det selv. Blokker og gå videre. Eneste grunnen til at han gidder dette er mulighet for sex og sexprat Anonymkode: aa8e8...49e 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni Han er rett og slett ikke intressert NOK og ikke intressert i å investere noe. Men samtidig synest han det er greit med litt kontakt når det passer han. Slutt å bruk noe tid på han. Anonymkode: f58c3...4bd 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja,men hva er poenget hans med å si at han lnsker kontakt ? Ganske tydelig at hsn ikke ville, noe jeg ikke har fått med meg her? Like meningsløst for hsn som or meg,når han ikke bruker denne <makten> til noe? Sykt rart,blirnkedten litt creepy Anonymkode: 69454...63a Konfliktsky i tillegg? Vil vel bare la det fade ut? Han sier ja for å være hyggelig, og stopper med det. Anonymkode: 43e0d...201 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #11 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Liker du han siden du vil ha kontakt med han? Er han gift eller er i forhold ? Jeg hadde sluttet å ta kontakt og la dette være opp til han. En jeg kjenner har en form for varm/kald oppførsel. Det sliter meg ut så om han vil noe, får han ta kontakt. Jeg sitter ikke her og venter. Anonymkode: ffde3...92f Han er ikke i forhold ihvetfall.. Jeg liker han jo, han er behagelig å snakke med når han vil. . Men et st han sier ja,og mener nei-er jo ikke behagelig,sant? Og aner ikke hvorfor han plutselig er blitt sånn . Har sagt til han at han ikke trenger si han vil ha kontakt npr han ikke mener det,og da har han sluttet svare,han bare <ser> mld mine,sånn etter 2 mnd eller bsre i forrige uke,plutselig ser jeg bare at det står <sett>,og da har hsn jo vært innom da😹 Anonymkode: 69454...63a
DeLorean Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni Skulle gjerne gitt deg litt innspill, men jeg har et 'ick' for skrivefeil... 7
AnonymBruker Skrevet 1. juni #13 Skrevet 1. juni Herregud, holder du på med han samme enda? Hvorfor oppretter du tråd og spør om det samme uker og måneder etter hverandre? Forstår du ikke selv at du står på stedet hvil? Du kaster bort livet ditt på ham her. Anonymkode: b4a2c...4a9 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #14 Skrevet 1. juni Fordi han vet at hvis han blokkerer deg så begynner du å ta kontakt med vennene hans som du har gjort før. Anonymkode: 0ccdf...b12 1 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni #15 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sier dette frustrerer deg. Og også at han kan finne på å ikke svare deg. Veldig lite prat. Men du skriver også at det han liker - det er å prate om sex. Dere har vært intime. Og da lurer du på hva som får en mann til å gidde ha kontakt når han nesten ikke deltar i samtaler. Du har tidligere hatt følelser for han nevner du og. Svaret her er enkelt og jeg tror du vet det selv. Blokker og gå videre. Eneste grunnen til at han gidder dette er mulighet for sex og sexprat Anonymkode: aa8e8...49e Han har sagt han ikke vil snakke om sex mer Jeg lar hsn ikke helt bare komme og gå på det temaet slik det passer han Jeg er lei av at han skal styre temaer. Vi hsr hatt flere temaer han ikke utdyper. Preferansene hans vet jeg om,fra tidligere-han begynner bli uhyggelig og ekkel,uten å forklare hva som ligger bak. Det er rart og jrg lurer på om andre hsr en forklaring jeg ikke tenker over Han er stygg i oppførsel,og det var aldri en del av noens ork i en samtale Så blir det å blokkere enda en kjip rar og merkelig sex fiksert gris da Anonymkode: 69454...63a
AnonymBruker Skrevet 1. juni #16 Skrevet 1. juni Du må bare lære deg å slutte å mase... Det er normal høflighet å si at man vil fortsette kontakt, da ordene: nei jeg gidder ikke mer - ikke er normalt å si til noen. Du har ett ikke friskt oppheng i denne mannen. Du må prøve få deg venner og kanskje noen å date. Og være forberedt på at de ikke vil mer. Du må lære deg normal sosial oppførsel, som å ta ett hint! . Anonymkode: 30bf6...a7c 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni #17 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud, holder du på med han samme enda? Hvorfor oppretter du tråd og spør om det samme uker og måneder etter hverandre? Forstår du ikke selv at du står på stedet hvil? Du kaster bort livet ditt på ham her. Anonymkode: b4a2c...4a9 Hvorfor tror du at du vet hvem jeg er?? Er du helt gal? Anonymkode: 69454...63a
AnonymBruker Skrevet 1. juni #18 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må bare lære deg å slutte å mase... Det er normal høflighet å si at man vil fortsette kontakt, da ordene: nei jeg gidder ikke mer - ikke er normalt å si til noen. Du har ett ikke friskt oppheng i denne mannen. Du må prøve få deg venner og kanskje noen å date. Og være forberedt på at de ikke vil mer. Du må lære deg normal sosial oppførsel, som å ta ett hint! . Anonymkode: 30bf6...a7c Hæ? Mase? Hvor henter du oppspinnet ditt fra? Har du sett oss? Hørt oss snakke? Anonymkode: 69454...63a
AnonymBruker Skrevet 1. juni #19 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi han vet at hvis han blokkerer deg så begynner du å ta kontakt med vennene hans som du har gjort før. Anonymkode: 0ccdf...b12 Du tar nok feil der altså... Anonymkode: 69454...63a
AnonymBruker Skrevet 1. juni #20 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har sagt han ikke vil snakke om sex mer Jeg lar hsn ikke helt bare komme og gå på det temaet slik det passer han Jeg er lei av at han skal styre temaer. Vi hsr hatt flere temaer han ikke utdyper. Preferansene hans vet jeg om,fra tidligere-han begynner bli uhyggelig og ekkel,uten å forklare hva som ligger bak. Det er rart og jrg lurer på om andre hsr en forklaring jeg ikke tenker over Han er stygg i oppførsel,og det var aldri en del av noens ork i en samtale Så blir det å blokkere enda en kjip rar og merkelig sex fiksert gris da Anonymkode: 69454...63a Du bestemmer ikke hva andre skal prate om. Du er uhøflig og creepy i oppførsel. Anonymkode: 30bf6...a7c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå