Gå til innhold

Håndholdt steamer til gardiner? Isåfall hvilken anbefaller du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

TId for sommergardiner igjen, lei strykejernet. Tips meg gjerne om en håndholdt steamer! :D

AnonymBruker
Skrevet
Teardrop skrev (1 time siden):

TId for sommergardiner igjen, lei strykejernet. Tips meg gjerne om en håndholdt steamer! :D

Steamer kan du glemme å kjøpe, de fleste som har kjøpt dem, har enten solgt dem eller bruker dem til husfyll.

Grie nok når noe raskt må glattes litt over, og strykejernet tar for lang tid. Gardiner er den ubrukelig til. Selv om den var best i test da den ble kjøpt, og kostet uforskammet mye.

Anonymkode: 9816c...5ed

Skrevet

uffda, ikke det jeg håpet på å lese :( Takk for ærlig svar doh

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker steamer til klær. Funker som bare det. Strykejernet blir kun brukt 16 mai til bunad skjorten. Alt annet med steamer. Går så kjapt å få vekk skrukker. 

Skjeldent brukt det til gardiner da mine er de samme året rundt og krølles ikke i vask. 

Har den siste modellen til Philips 8000 serien. Har også en steamer fra tefal i sommerhuset. Husker ikke modell men den dyreste modellen tilgjengelig når den ble kjøpt. 

Elsker steamer i hverdagen til skjorter, kjoler, dress og alt annet skrukkete tøy.

Anonymkode: 4426e...acf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er 10 ganger enklere å vaske gardinene på finvask og henge de opp mens de er våtem

Anonymkode: 8e079...8e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er 10 ganger enklere å vaske gardinene på finvask og henge de opp mens de er våtem

Anonymkode: 8e079...8e9

Støtter dette 👍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...