Teardrop Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni TId for sommergardiner igjen, lei strykejernet. Tips meg gjerne om en håndholdt steamer!
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Teardrop skrev (1 time siden): TId for sommergardiner igjen, lei strykejernet. Tips meg gjerne om en håndholdt steamer! Steamer kan du glemme å kjøpe, de fleste som har kjøpt dem, har enten solgt dem eller bruker dem til husfyll. Grie nok når noe raskt må glattes litt over, og strykejernet tar for lang tid. Gardiner er den ubrukelig til. Selv om den var best i test da den ble kjøpt, og kostet uforskammet mye. Anonymkode: 9816c...5ed
Teardrop Skrevet 1. juni Forfatter #3 Skrevet 1. juni uffda, ikke det jeg håpet på å lese Takk for ærlig svar doh
Bålkaffe Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni Ikke brukt på gardiner enda, men jeg har en fra Philips jeg bruker flittig til skjorter, bukser, bluser og kjoler. https://www.home-appliances.philips/no/no/p/STH3000_20
AnonymBruker Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni Jeg bruker steamer til klær. Funker som bare det. Strykejernet blir kun brukt 16 mai til bunad skjorten. Alt annet med steamer. Går så kjapt å få vekk skrukker. Skjeldent brukt det til gardiner da mine er de samme året rundt og krølles ikke i vask. Har den siste modellen til Philips 8000 serien. Har også en steamer fra tefal i sommerhuset. Husker ikke modell men den dyreste modellen tilgjengelig når den ble kjøpt. Elsker steamer i hverdagen til skjorter, kjoler, dress og alt annet skrukkete tøy. Anonymkode: 4426e...acf 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni #6 Skrevet 2. juni Det er 10 ganger enklere å vaske gardinene på finvask og henge de opp mens de er våtem Anonymkode: 8e079...8e9
MyCupOfTea Skrevet 2. juni #7 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er 10 ganger enklere å vaske gardinene på finvask og henge de opp mens de er våtem Anonymkode: 8e079...8e9 Støtter dette 👍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå