AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Noen erfaringer? steder man ikke må gå glipp av? Tenker da på alle land mellom Guatemala/Belize og Panama. Costa Rica er jo veeeeldig populært, men slik jeg forstår det er det flere land som har samme severdigheter som både er mye billigere og man slipper horder med amerikanske turister?! Dere som har reist i området, hva likte dere best, og når på året var dere der? Anonymkode: a1577...152
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Jeg syns Nicaragua var fantastisk. cahuita (costa rica) og bocas del toro i panama. må så jeg liker Karibien siden bedre enn stillehavssiden Anonymkode: eaf7b...3c9
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg syns Nicaragua var fantastisk. cahuita (costa rica) og bocas del toro i panama. må så jeg liker Karibien siden bedre enn stillehavssiden Anonymkode: eaf7b...3c9 Takk for svar! Har du besøkt flere land i området? Flere turer, eller besøkte du disse tre på samme tur? Og hvilken del av året? Anonymkode: a1577...152
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 18.09): Takk for svar! Har du besøkt flere land i området? Flere turer, eller besøkte du disse tre på samme tur? Og hvilken del av året? Anonymkode: a1577...152 Jeg besøkte alle land i mellom Amerika i en lang tur. Jeg besøkte i januar til mars/april. Det er noe fint i alle land. Det eneste jeg ikke var så lenge i var Honduras og El Salvador. Det var fordi det var en del uro akkurat da. Da vi skulle krysse grensa fra El Salvador til Honduras måtte vi gå av buss for å krysse grensa til fots mens flere skudd ble gikk av rett ved. Jeg var et ca 3 uker i hvert land og besøkte mye der. Det er så mye fin natur og fantastisk folk. Reiser man i februar/mars vil man mest sannsynlig oppleve karneval i et av landa. Jeg var i Panama og det var en opplevelse uten like Anonymkode: eaf7b...3c9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå