Gå til innhold

Bruker alle sykkelbukse nå under skjørt/eller kjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker det. Jeg har opplevd å bli snikfotografert og den følelsen er ubehagelig. 

Anonymkode: eff1d...7df

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg regner med hun mener «på grunn av», som passer helt utmerket i setningen. Hva er det du tenker at du vil kverulere på?

Anonymkode: 11cc1...5c8

Sannsynligvis mener den du siterer å pirke på at det står «pga av» i innlegget, slik at det dermed står «på grunn av av».

Anonymkode: 3ebf6...c05

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men  bruker ikkje korte skjørt eller korte kjolar.

Anonymkode: 6ffa6...1d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Samme her. For å forhindre gnagsår mellom lårene.

Anonymkode: 99e7a...c02

Jeg er slank (løper mye). Men når det er 30 grader så får jeg eksem mellom lårene når jeg går mye. 

I Norge, om jeg bare skal rusle litt. Eller kun for en kort tur til middag på kveldstid på tur. Så dropper jeg det. 

Anonymkode: b6dc4...54e

• Liker 1
Skrevet

Nei, bruker de samme trusene som jeg gjør til bukser. Lårene mine gnisser ikke inntil hverandre, så føler ikke jeg trenger det.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri. Kan ikke huske siste jeg brukte en kjole som er så kort at jeg sitter rett på rumpeballene heller. Hvis den er så kort at en eventuell shorts under er synlig når jeg sitter så er den for kort for min smak. 

Anonymkode: 3ad24...491

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg bruker det. Jeg har opplevd å bli snikfotografert og den følelsen er ubehagelig. 

Anonymkode: eff1d...7df

Det var grunnen til at jeg begynte tidlig i 20-årene, da telefoner med kamera kom. Er mange eksempler på at det blir tatt bilde i rulletrapp, heis og slikt. 

Og utslett mellom lårene når det er varmt. 

Nå i 40 årene setter jeg også pris på lett hold-in effekt over bak og mage under tynne stoffer. Selv om jeg er slank og godt trent. 

Uansett hvilken grunn en kvinne har - hvorfor føler noen for å ty til "fatshaming" i denne typen tråder? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan dere som bruker kort tights under kjoler og skjørt passe på at tightsen/sykkelshortsen ikke går nedenfor skjørtekanten? Var på byen i går da jeg observerte dette og det var virkelig ikke pent. Minikjole der den hudfargede shortsen stakk fem cm nedenfor kjolekanten.

Anonymkode: 26f0c...1c7

Kler meg ikkje i korte kjolar og skjørt sjølv, men veldig rart å vere så opptatt av kva andre går med. Må vere slitsomt. 

Anonymkode: 6ffa6...1d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var grunnen til at jeg begynte tidlig i 20-årene, da telefoner med kamera kom. Er mange eksempler på at det blir tatt bilde i rulletrapp, heis og slikt. 

Og utslett mellom lårene når det er varmt. 

Nå i 40 årene setter jeg også pris på lett hold-in effekt over bak og mage under tynne stoffer. Selv om jeg er slank og godt trent. 

Uansett hvilken grunn en kvinne har - hvorfor føler noen for å ty til "fatshaming" i denne typen tråder? 

Nettopp derfor bruker jeg rett og slett ei avklippet hold-in strømpebukse

Anonymkode: c6ca5...d53

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nettopp derfor bruker jeg rett og slett ei avklippet hold-in strømpebukse

Synes tynt hold-in undertøy fra M&S eller Lindex sitter penere, og føles bedre. Og er mer dekkende om man er redd for snikfoto, eller at kjole sklir opp. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Synes tynt hold-in undertøy fra M&S eller Lindex sitter penere, og føles bedre. Og er mer dekkende om man er redd for snikfoto, eller at kjole sklir opp. 

Vel, trusedelen av min 40 den hold-in strømpis er helt ugjennomsiktig og sitter bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...