AnonymBruker Skrevet 1. juni #61 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Litt ung du? Anonymkode: a71f2...48e Ja, 64. Anonymkode: 26f0c...1c7 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni #62 Skrevet 1. juni Ikke til vanlig, har ikke gnissende lår. Men jeg bor i kjoler hele året og noen ganger drar jeg på en type sykkelshorts/bokser når jeg faktisk sykler i korte kjoler da, men tar den av igjen etter sykkelturen. Anonymkode: 1ec12...59e
SPOCA Skrevet 1. juni #63 Skrevet 1. juni Ja, det bruker jeg alltid grunnet gnissende lår. For øvrig er gnissende lår ikke forbeholdt "tjukke damer", gnissing har jeg slitt med når jeg også var topptrent og trente 20 timer ++ i uka. 9 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #64 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, det gjør jeg. Liker vide A-linje skjørt og bor et sted hvor det blåser mye. Har ikke noe ønske om å vise dagens truse til hele nabolaget, så da blir det sånn😅 Anonymkode: 4c6b0...1f3 Er det ikke artig med "dagens" da? Naboen liker. Anonymkode: c6ca5...d53
AnonymBruker Skrevet 1. juni #65 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, hvorfor i all verden skal man det?! Anonymkode: 1e283...855 Det er helt normalt å bruke sykkelshorts under skjørt/kjoler. Og nei, ikke den som er ment for å sykle med, men det heter det. Anonymkode: ad1dd...f62 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni #66 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det ikke artig med "dagens" da? Naboen liker. Anonymkode: c6ca5...d53 Nettopp på grunn av slike som deg bruker jeg shorts under skjørt 🤮 Anonymkode: 4c6b0...1f3 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni #67 Skrevet 1. juni Det har jeg ikke sjekka gitt! Anonymkode: 59fab...ba5
NoaideBiehtar Skrevet 1. juni #68 Skrevet 1. juni Bruker det av og til. Særlig hvis kjolen er litt gjennomsiktig, det blåser, jeg skal gå en del (gnissing) eller det er omslagskjole/skjørt og jeg er på jobb (kjolen kan gli litt slik at låret synes). En underkjole løser jo få av problemstillingene over. Foretrekker Miss Mary sine (er en truse med lange bein, i svært tynt stoff), men på vinteren bruker jeg gjerne noen tykkere i bomull. Funker også utenfor strømpebuksa for å hindre siging. 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni #69 Skrevet 1. juni NoaideBiehtar skrev (33 minutter siden): Bruker det av og til. Særlig hvis kjolen er litt gjennomsiktig, det blåser, jeg skal gå en del (gnissing) eller det er omslagskjole/skjørt og jeg er på jobb (kjolen kan gli litt slik at låret synes). En underkjole løser jo få av problemstillingene over. Foretrekker Miss Mary sine (er en truse med lange bein, i svært tynt stoff), men på vinteren bruker jeg gjerne noen tykkere i bomull. Funker også utenfor strømpebuksa for å hindre siging. Bruker du da vanlig truse i tillegg? Kunne nesten ha droppet den da det egentlig blir 3 plagg utenpå hverandre Anonymkode: c6ca5...d53
NoaideBiehtar Skrevet 1. juni #70 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Bruker du da vanlig truse i tillegg? Kunne nesten ha droppet den da det egentlig blir 3 plagg utenpå hverandre Anonymkode: c6ca5...d53 I hvilke tilfeller? Miss Mary sin bruker jeg som truse, uten vanlig truse i tillegg. Bruker jeg bomullshorts bruker jeg truse under ja, selv om det blir mange lag. Det er fordi den shortsen ikke er formet/sydd som en truse med kile, så den er ikke noe behagelig å få rett opp mot underlivet. Vil ikke bruke strømpebukse uten truse, da strømpebuksa helst skal vare et par dager før vask... 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #71 Skrevet 1. juni NoaideBiehtar skrev (9 minutter siden): I hvilke tilfeller? Miss Mary sin bruker jeg som truse, uten vanlig truse i tillegg. Bruker jeg bomullshorts bruker jeg truse under ja, selv om det blir mange lag. Det er fordi den shortsen ikke er formet/sydd som en truse med kile, så den er ikke noe behagelig å få rett opp mot underlivet. Vil ikke bruke strømpebukse uten truse, da strømpebuksa helst skal vare et par dager før vask... O.K Har brukt bomullshorts selv, men med strømpebukse innerst uten truse. Skulle dog ikke brukes flere dager, da. Anonymkode: c6ca5...d53
AnonymBruker Skrevet 1. juni #72 Skrevet 1. juni Nei aldri brukt, string eller ikke går jeg med under Anonymkode: e9127...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #73 Skrevet 1. juni På enkelt kjoler når jeg dropper strømpebukser Anonymkode: 80839...e54
AnonymBruker Skrevet 1. juni #74 Skrevet 1. juni Jeg bruker en hudfarget sykkelshorts/lang tettsittende truse under hvite eller litt gjennomsiktige kjoler, ellers ikke. Anonymkode: b1bc3...5c5
Rogadame Skrevet 1. juni #75 Skrevet 1. juni Ja . Sånn svarte korte " sykkelshorts" du kjøpe i 2pk på vero moda/ hm. Grunn 1:Lårene gnisser- er ikke fet men er en smule hjulbent. Grunn 2: slippe å.vise truså og kan bevege meg friere. Grunn 3: syns enkelte steder er ekkelt å sette seg ned. Er 45 år 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni #76 Skrevet 1. juni Jepp, bruker ofte sånne korte shortser under kjoler om sommeren når jeg går uten strømpebukse. Det er for å unngå gnangsår øverst mellom lårene, og fordi jeg føler meg mindre naken. Jeg ønsker ikke å få et Marilyn Monroe moment der alle ser hvilken truse jeg har på meg og hvor mange dagers stubber jeg har i bikinilinjen. Jeg føler meg mer vel med lange "underbukser" under kjole. Har nettopp investert i fire sånne (to svarte og to hudfargede) fra Miss Mary. Anonymkode: 6105c...3e3 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #77 Skrevet 1. juni sykkelshorts/avklipt tights og underskjørt. Anonymkode: 59fab...ba5
AnonymBruker Skrevet 1. juni #78 Skrevet 1. juni Det er vel når man ikke bruker strømpebukse under at noen bruker kort tights som erstatning for strømpebukse hvis man vil unngå at lærene gnisser sammen. Jeg sverger til strømpebukse. Anonymkode: 9d132...82d
AnonymBruker Skrevet 1. juni #79 Skrevet 1. juni Jeg elsker kjole, og bruker det hele året. Sliter med lårgnissing (ikke overvektig, men har slitt med lårgnissing hele livet), og bruker sort, kort sykkelshorts-aktig greie under. Den er såpass kort at den minner om en hipster, men dekker likevel den delen av låret som gnisser uten at selve shortsen vises. Tights som går nedpå lårene under kjoler er ikke pent, men en undershorts som absolutt ingen ser (med mindre vinden røkker tak i kjolen og blåser den opp) er både praktisk og hygienisk. Anonymkode: ae4ee...7ae 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #80 Skrevet 1. juni Men lårene gnisser you likevel selv om har shorts under?Skjønner ikke helt poenget. Når det gjelder spørsmålet, er svaret nei. Jeg foretrekker å gå i sexy truse året rundt. Anonymkode: 9bab0...814
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå