Gå til innhold

Bruker alle sykkelbukse nå under skjørt/eller kjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker alle sykkelbukse nå under skjørt/eller kjolen?

Anonymkode: 5d847...5d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor i all verden skal man det?!

Anonymkode: 1e283...855

• Liker 26
Skrevet

Nei? Hvorfor i all verden skal man bruke det?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 99e7a...c02

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg går med skjørt/kjole som når midt på låret så bruker jeg alltid sykkelshorts under av hygieniske årsaker. Gidder ikke å sitte med underlivet rett på offentlig transport/sofser/benker osv (har selvfølgelig undertøy men likevel, nasty å ikke ha noe imellom da). 

Anonymkode: 99e7a...c02

• Liker 12
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker korte bokser.

Anonymkode: 0c2d2...3aa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker litt lange, tynne, underbukser, under skjørt og kjole. Gidder ikke å bli svett mellom lårene og at det gnisser

Anonymkode: 39e15...c3f

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det. 

Anonymkode: d5bcf...736

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om

Anonymkode: 8fabd...3ee

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det bare var tykke damer som brukte det.

Anonymkode: 26f0c...1c7

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke sykkelbukse men sykkelshorts om jeg går i kjoler og ikke har strømpiks på, om vinteren kan jeg fint ha en mamelukk i tillegg til ullstrømpiksen.

Anonymkode: c40bd...910

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det. Begynte med det når barna var små og jeg måtte bøye meg ned osv, liker å gå i kjoler og mer praktisk med en liten shorts under. Synes også det er avkjølende og mer behagelig at ikke lårene er i kontakt. 

Anonymkode: cfab9...de9

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Men: datteren min på 14 kjøpte noen kjoler og skjørt fra Zslando helt nylig, og alle hadde en "sykkelbukse" sydd fast til seg. Og det syntes hun var veldig praktisk, for hun liker så absolutt ikke når kjoler/skjørt blåser opp og trusa blottlegges. Da jeg var 14 gikk jeg med g-streng under😆

Anonymkode: 10b81...1c1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ei sykkelbukse har pute i skrittet og som oftest seler så den er uegnet til annet enn sykling, tenker jeg, men at tjukke damer bruker kort lycratights under kjole, har jeg hørt om.

• Liker 17
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

sykkelbukser som i den med padding for sykkelsetet? Neppe.. Men shorts er det mange som bruker fordi det er behagelig for dem. 

Anonymkode: 5b00c...102

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg pleide å bruke sykkelshorts under, men jeg syns det ble unødvendig varmt, og alle jeg har prøvd hittil, rullet nedover i livet, og skled oppover i bena. Har heller begynt å bruke gnangsår-stift mellom lårene 😄

Anonymkode: 7418f...6b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ei sykkelbukse har pute i skrittet og som oftest seler så den er uegnet til annet enn sykling, tenker jeg, men at tjukke damer bruker kort lycratights under kjole, har jeg hørt om.

Det er kvinner i alle vektklasser som bruker det

Anonymkode: 0c48c...50d

• Liker 20
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Da slipper jeg å stresse med å vise for mye mens man er i bevegelse. Man trenger forresten ikke være tykk for å ha lår som gnisser. Det kommer like mye an på hoftestilling. 

Anonymkode: 1227a...c1a

• Liker 13
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner mange som bruker og mange som ikke bruker. Noen fordi det gnisser, andre fordi de er redd kjole/skjørt skal blåse opp. Selv bruker jeg det av begge grunner. Langt skjørt på vei til stranda går jeg uten, men knelangt skjørt eller hvis jeg skal gå med det hele dagen så bruker jeg det. 

Anonymkode: 7c822...85a

• Liker 6
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...