Gå til innhold

Snekker i Arendal/omegn som kan skifte kledning og vinduer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker tips om tømrer/snekker som utfører oppdrag og er pålitelig og ordentlig. Eventuelt tips om hvor jeg kan finne slike firma/personer. Mitt anbud og lignende er helt uaktuelt, der finner jeg bare ufaglærte cowboyer.

Jeg har hatt fire firma på befaring nå og det er ingen av dem jeg kunne tenke meg å bruke (møter ikke til avtalt tid, glemmer avtaler, sender ikke anbud uten gjentatte purringer osv). 

Anonymkode: 1c501...640

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

* og disse firmaene fant jeg på gule sider/annonser i lokalavisa. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du ingen i området ditt som har fått utført snekkerarbeid? Her ville jeg tatt tips fra de som har fått utført noe som er fornøyd. Fremmede på KG er omtrent like fortrolige som Mitt Anbud. 

Anonymkode: ad89e...6f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke et forum der en skal formidle kontakt med lokale håndverkere?

Anonymkode: 8cf80...d12

Skrevet (endret)

Har du undersøkt med byggevarehusene?  https://www.monter.no/ferdig-montert

Jeg har lurt litt på å undersøke dette hvis jeg får mulighet til å skifte ut en terrasse med trapper og rekkverk.  Da beregner de jo både materialer og utstyr, og man kan kanskje få en avtalt pris.  Jeg vet ikke om det er best, men da har byggefirmaet ansvaret.

Endret av Perine
AnonymBruker
Skrevet
Perine skrev (21 minutter siden):

Har du undersøkt med byggevarehusene?  https://www.monter.no/ferdig-montert

Jeg har lurt litt på å undersøke dette hvis jeg får mulighet til å skifte ut en terrasse med trapper og rekkverk.  Da beregner de jo både materialer og utstyr, og man kan kanskje få en avtalt pris.  Jeg vet ikke om det er best, men da har byggefirmaet ansvaret.

Jeg tror ikke de gjør slike store jobber, men mer småtteri, feks sette inn dører og enkeltvinduer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner du ingen i området ditt som har fått utført snekkerarbeid? Her ville jeg tatt tips fra de som har fått utført noe som er fornøyd. Fremmede på KG er omtrent like fortrolige som Mitt Anbud. 

Anonymkode: ad89e...6f3

Nei, kjenner ingen. Poenget var vel mer å få tips om noen jeg kunne sjekke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er vel ikke et forum der en skal formidle kontakt med lokale håndverkere?

Anonymkode: 8cf80...d12

Jeg har da sett andre har lagt ut lignende innlegg før? Det handler ikke om å oppnå kontakt men tips hvis folk har noen de er fornøyd med eller vet hvor jeg kan finne noen. 

Skrevet

Hva med å spørre naboer om de vet om/kan anbefale en håndverker i nærheten.

AnonymBruker
Skrevet
Krist1an skrev (4 minutter siden):

Hva med å spørre naboer om de vet om/kan anbefale en håndverker i nærheten.

De har ingen å anbefale. 

AnonymBruker
Skrevet

Man legger selvfølgelig ikke ut sånt på Mitt anbud, da vil du bare få svar av useriøse og ufaglærte som leter etter oppdrag fordi de har lite å gjøre. Man kontakter seriøse bedrifter selv. Søk etter tømrermester eller byggmester, da får du opp de som har mesterbrev.

Anonymkode: 1fd82...fcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk om Hetland Agder kan ta det. Evt om de vet om noen som tar sånne jobber hvis de ikke har mulighet

Anonymkode: ce2e3...ce2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...