AnonymBruker Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Noen som husker serien Himmelblå som gikk fra 2008 til 2010 på nrk? Den var spilt inn på Ylvingen, og Jeg har derfor alltid ønsket å besøke øya. Musikken i serien var også helt fantastisk. Skikkelig good feel. Åååå så jeg skulle ønske nrk lagde flere serier som dette, jordnære, enkle, good feel serier. Denne serien vil alltid ha en spesiell plass i mitt hjerte, er bare noe så nostalgisk over denne serien og musikken. Vet at de fleste rolleinnehaverne fremdeles er aktive skuespillere, eller har gjort filmer og serier i etterkant av Himmelblå. Det ble 3 sesonger den gang, hadde elsket om de lagde en sesong 4, om Marit og familien, at barna som er blitt voksne har flyttet tilbake til øya, hvor vi får se hvordan livet på Ylvingen er 15 år senere. Men det er kanskje bare drømmer…… Anonymkode: fe44e...f52 2
Christiane_W Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Serien er basert på BBC serien "Two Thousand Acres of Sky" som det ble produsert 3 sesonger av. Tviler på at det vil bli laget en fjerde sesong av Himmelblå. Jeg likte de to første sesongene godt, men nummer tre var litt mer "meh" synes jeg. Mulig det var fordi de to første sesongene ble spilt inn "back to back", mens den tredje ble spilt inn et år eller to senere. 2
Kartoffel Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Enig i at dette er en skikkelig nostalgisk og hyggelig serie 🥰 Jeg husker jeg lånte den på biblioteket og så den igjen for en god stund siden nå😅 Liker godt intro-sangen og, har den i spillelista mi på Spotify. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni Christiane_W skrev (11 timer siden): Serien er basert på BBC serien "Two Thousand Acres of Sky" som det ble produsert 3 sesonger av. Tviler på at det vil bli laget en fjerde sesong av Himmelblå. Jeg likte de to første sesongene godt, men nummer tre var litt mer "meh" synes jeg. Mulig det var fordi de to første sesongene ble spilt inn "back to back", mens den tredje ble spilt inn et år eller to senere. Det visste jeg ikke. Det må jeg sjekke ut 😊 Mulig det ikke skår Himmelblå pga nostalgien, men sier ikke nei takk til å se serien i et annet format 😇 Kartoffel skrev (5 timer siden): Enig i at dette er en skikkelig nostalgisk og hyggelig serie 🥰 Jeg husker jeg lånte den på biblioteket og så den igjen for en god stund siden nå😅 Liker godt intro-sangen og, har den i spillelista mi på Spotify. Ja både intro og outro sangen er fantastisk 🥰 Skulle ønske det var en full versjon av denne, kunne hørt på den i timesvis 😊 Anonymkode: fe44e...f52
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni Jeg likte den serien skikkelig godt husker jeg Mulig jeg kan finne den på biblioteket da, den er sikkert ikke tilgjengelig andre steder? Anonymkode: ccb37...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg likte den serien skikkelig godt husker jeg Mulig jeg kan finne den på biblioteket da, den er sikkert ikke tilgjengelig andre steder? Anonymkode: ccb37...2fc Den ligger ute på youtube, men kvaliteten er ikke så god. Fant noen på finn som solgte hele dvd settet, så da slo jeg til på det 😊 Venter på at det skal komme i posten 😊 Anonymkode: fe44e...f52
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Noen som husker serien Himmelblå som gikk fra 2008 til 2010 på nrk? Den var spilt inn på Ylvingen, og Jeg har derfor alltid ønsket å besøke øya. Musikken i serien var også helt fantastisk. Skikkelig good feel. Åååå så jeg skulle ønske nrk lagde flere serier som dette, jordnære, enkle, good feel serier. Denne serien vil alltid ha en spesiell plass i mitt hjerte, er bare noe så nostalgisk over denne serien og musikken. Vet at de fleste rolleinnehaverne fremdeles er aktive skuespillere, eller har gjort filmer og serier i etterkant av Himmelblå. Det ble 3 sesonger den gang, hadde elsket om de lagde en sesong 4, om Marit og familien, at barna som er blitt voksne har flyttet tilbake til øya, hvor vi får se hvordan livet på Ylvingen er 15 år senere. Men det er kanskje bare drømmer…… Anonymkode: fe44e...f52 Anonymkode: 413b9...3a4
AnonymBruker Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det visste jeg ikke. Det må jeg sjekke ut 😊 Mulig det ikke skår Himmelblå pga nostalgien, men sier ikke nei takk til å se serien i et annet format 😇 Ja både intro og outro sangen er fantastisk 🥰 Skulle ønske det var en full versjon av denne, kunne hørt på den i timesvis 😊 Anonymkode: fe44e...f52 Anonymkode: 413b9...3a4
AnonymBruker Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni En fin serie Og det var Martin Horntvedt - trommeslageren i Jaga Jazzist som lagde musikken til serien. Anonymkode: 474ea...b0b
AnonymBruker Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni Likte serien godt, såpass at jeg kjøpte dvd'en, har den (de, har alle) fortsatt. Ikke sett dem siden de gikk på TV da. Anonymkode: 26ec7...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå