Gjest Bodillen Skrevet 16. mars 2006 #42 Skrevet 16. mars 2006 Vel, det er jo noe vanskelig da, når trådstarter nå spør om mine svenske aner... Men det har jo noe med kjøkken å gjøre, for all del, IKEA er jo svensk, og jeg er bittelitt svensk (dog ikke biologisk, mamma er adoptert) ← Men hvor i Sverige var de fra egentlig? Kanskje relevant for meg å vite siden jeg har tenkt å reise til Gøteborg for å kjøpe kjøkken... Forstår du Gøteborgsk?
Gjest Bodillen Skrevet 16. mars 2006 #43 Skrevet 16. mars 2006 Nå er du jo superaktiv bruker jo!!! ← JIPPI!!!!!!
Gjest Bodillen Skrevet 16. mars 2006 #44 Skrevet 16. mars 2006 'Lurer litt på om Hannen egentlig forsøker å lure seg med på en gratis svensketur nå da'. ← Der har vi det!
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #45 Skrevet 16. mars 2006 Men hvor i Sverige var de fra egentlig? Kanskje relevant for meg å vite siden jeg har tenkt å reise til Gøteborg for å kjøpe kjøkken... Forstår du Gøteborgsk? ← Sødertalje, de har noen feriehus på en øy som heter Mörkö. Dette ligger visst utenfor Stockholm ifølge pappa, selv om jeg alltid har trodd det lå utenfor Göteborg... Har ikke vært der siden jeg var liten. Hvis det er skriftspråk forstår jeg det vel uansett, men Göteborgsk er vel ikke av det verste å tolke sånn hørselsmessig heller. Sliter med eldre menn fra Skåne og sånn. Og unge menn fra Skåne på supporttelefonen til Dell når jeg tneker meg om
Gjest Madeline Skrevet 16. mars 2006 #46 Skrevet 16. mars 2006 'Lurer litt på om Hannen egentlig forsøker å lure seg med på en gratis svensketur nå da'. ← Der ble jeg gjennomskuet .
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #47 Skrevet 16. mars 2006 Der ble jeg gjennomskuet . ← Fint du tar det sånn. Har jo blitt en omfangsrik tråd etter hvert - hva jeg kan se favner den mange av forumrommene her. Hus og hjem Reiseliv Forbruker Barn og familie Bryllup Mat og drikke Ris og ros Snikk snakk Data Personlige meldinger. Hva med å kopiere tråden Hannen, og legge et eksemplar under hver kategori?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå