AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Er det vanlig at ungdom gir konformasjonsgave til venner? Sønnen min valgte å ikke konfirmere seg, men vennene hans gjør det i disse dager. Kom plutselig på at det var vanlig med gaver fra venner da jeg selv var 14. Anonymkode: de38f...88a
AnonymBruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er det vanlig at ungdom gir konformasjonsgave til venner? Sønnen min valgte å ikke konfirmere seg, men vennene hans gjør det i disse dager. Kom plutselig på at det var vanlig med gaver fra venner da jeg selv var 14. Anonymkode: de38f...88a Min gutt ga 500 kr til 3 av sine beste venner Anonymkode: ddde4...27e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Mine gjorde det til de nærmeste de var med. Jenta der avtalte jentene at de skulle lage noe til hverandre siden de drev med forskjellige ting- en utrolig flink til å tegne og male, en flink til å sy, og våres ho drev nå med alt mulig. Min ga da til sinne 3 venniner en penn dreiet i treverk og et smykke ho laget i sølv, ho fikk fra venniner håndveske, et maleri og brødfjøl som var gravert med pen skrift dato og med en elg. Hos sønnen så var det penger: bestevenn 500 der var han i selskapet, de andre 200kr Anonymkode: 17421...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni Mine har gitt gaver til venninner som ble konfirmert og mine har fått gave av dem. De har stort sett gitt hverandre smykker Anonymkode: 92606...94c
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni Noen av vennene gav hverandre 200kr da min konfirmerte seg. Det ble en del penger ut selvom summen ikke var så høy. Anonymkode: 70090...a3f
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Mine har gitt penger/gaver til sine venner som konfirmerte seg (for ca 500). Anonymkode: f8d74...9d1
Forenkle Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni Vi (foreldrene) gav til de 2-3 beste vennene til våre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå