AnonymBruker Skrevet 31. mai 2025 #1 Skrevet 31. mai 2025 Var til fastlegen for snart to uker siden. Da skulle han henvise meg videre for mr. Jeg har ikke hørt noe enda, så jeg logget inn på Helsenorge for å se om jeg kunne se henvisningen der. Men der ser jeg ingenting. Burde jeg ha sett den der når legen skriver den? Eller vil den ikke ligge der før sykehuset får den? Lurer på om det har blitt glemt Anonymkode: 0757b...013
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2025 #2 Skrevet 31. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var til fastlegen for snart to uker siden. Da skulle han henvise meg videre for mr. Jeg har ikke hørt noe enda, så jeg logget inn på Helsenorge for å se om jeg kunne se henvisningen der. Men der ser jeg ingenting. Burde jeg ha sett den der når legen skriver den? Eller vil den ikke ligge der før sykehuset får den? Lurer på om det har blitt glemt Anonymkode: 0757b...013 Er henvisning sendt til sykehus eller private med avtale f.eks evidia? Til sykehus vil du se det, private tilbyder ikke. Anonymkode: 4c2cb...947 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2025 #3 Skrevet 31. mai 2025 Usikker på om en henvisning til radiologisk avdeling vil være synlig på Helsenorge. Sykehuset har uansett ti virkedager på å vurdere henvisningen, og det har også vært rød dag i mellom. Har du ikke hørt noe etter ti virkedager, så kan du ringe til avdelingen. Anonymkode: d2133...01d 1
Filifjonkamor Skrevet 1. juni 2025 #4 Skrevet 1. juni 2025 Det er ikke sikkert du er blitt henvist til sykehus og da kommer ikke det opp på helsenorge. Ofte lengre køer og derfor blir private brukt. Min erfaring er at det kommer opp med en gang det blir sendt henvisning til sykehus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå