Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Mezzoforte for sikkert 10-12 år siden. Fantastisk lyd, noe som er mangelvare. Prince var uten sidestykke den verste opplevelsen. Fryktelig høy og dermed elendig lyd, hørte ikke hvilke låter som ble spilt engang. Har konkludert med at musikk 19/20 ganger er best hjemme.

Anonymkode: f8e7e...46c

La meg gjette... Du så Prince i en eller annen idrettshall? Som f.eks. Drammenshallen, Oslo Spektrum, Fornebu Arena eller lignende?
Da er man garantert dårlig lyd.

Anonymkode: 83ee8...1c7

AnonymBruker
Skrevet

Blir skikkelig misunnelig på de som har sett "TOOL"!

Har ikke vært på så mange konserter med store stjerner, men blir aldri å glemme Radiohead på roskilde i 1997.

Anonymkode: ce911...d22

• Liker 1
Skrevet

Hvis man skal dra frem misunnelse-konserter så må jeg innrømmet at jeg dør av misunnelse hvis noen her var på Pearl Jam på Alaska i Oslo i 1992. Jeg oppdaget de like etter, så gikk glipp av denne. 

Pearl Jam på lille intime Alaska, en drøm av en setlist og med fantastiske Eddie Vedder klatrende rundt i kulissene 😍

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på flere store festivaler i Europa hvert år siden tidlig 2000. De desidert beste konsertene har vært:

Kaizers orchestra i 2006

Tool i 2006

Iron maiden i Bergen for en del år siden

Steel panther

De som har skuffet mest er bla. a guns n roses, coldplay og bob dylan

Anonymkode: 7c442...500

AnonymBruker
Skrevet

Down på Rockefeller rundt 2008-2009.

Anonymkode: 6c28c...b9c

AnonymBruker
Skrevet

Coldplay- Gøteborg 2023. Beste konserten jeg har vært på.

Anonymkode: e6bb3...6d6

Skrevet

Den beste konsertopplevelsen var faktisk et oppvarmingsband....
Konserten med White Lion på Rockefeller i 1989, der Pink Cream 69 var support. Bandet fikk virkelig med seg salen og selv om "ingen" hadde hørt om dem før var det kveldens høydepunkt og påfølgende nedtur når hovedbandet kom på scenen. 
Kjøpte ei plate med PC69 etterpå, men studioversjonen av bandet var ikke noe å rope hurra for.
Live, derimot, fy f.... for en kul konsert!

Metallica i København i fjor var også en opplevelse.

AnonymBruker
Skrevet
tirben skrev (På 31.5.2025 den 23.36):

Hva er den beste konserten du har vært på? 

Mine er Bruce Springsteen i Stockholm i 2024. 

Dire Straits i Drammenshallen  tidlig 80 tall. 

Michael Jackson i Marbella i 1988. 

Har vært på. mange konserter opp I gjennom,  noen supergode, andre middels,  og noen kjedelige.  Disse tre var uforglemmelige. 

Det var kanskje i -81? Jeg så Dire Straits der i -85 og det var helt fantastisk. :)

Anonymkode: 1db51...a75

• Liker 1
Skrevet

for mange for å velge en,... jeg husker godt Bowie i 1983 fordi vi klarte å komme nesten rett foran scenen (3rd rad) Det var utenfor Paris, stor minnelse..

og Siouxsie and the banshees i 84,85.. så dem flere ganger..sammen med Cure som var mitt favoritt band i 80 årene.. 

har også mange gøye minnelser fra Quart Festival..

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det var kanskje i -81? Jeg så Dire Straits der i -85 og det var helt fantastisk. :)

Anonymkode: 1db51...a75

Nei, det var nok heller i 85. Da var vi sikkert på samme konsert,  og den var magisk ja! 😄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 17.44):

Rammstein på Ullevål. Episk.

Men jeg har også vært på a-ha, å det var fantastisk på en helt annen måte, så jeg vet faktisk ikke hvem jeg skulle valgt om jeg hadde hatt valget mellom a-ha og rammstein nå 😂

Anonymkode: 1b189...69b

Jeg har også vært på A-ha konsert,  og den var veldig bra! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...