AnonymBruker Skrevet 31. mai #21 Skrevet 31. mai Jeg har vært på veldig mange konserter med forskjellige artister, men den konserten som jeg husker best som helt fantastisk var Paul McCartney i Herning i 2016. Kanskje ekstra fantastisk fordi jeg var der med min gamle svigerfar som elsker Beatles og aldri hadde hørt en ekte beatle live før 😍 Anonymkode: a6772...52b 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #22 Skrevet 31. mai Foo Fighters i Frognerbadet under Norwegian Wood var veldig kult, Dave Groh holdt det gående til de ble tatt av scenen. Ellers er/var Kaizers bra live, spesielt i Storsalen på Studentersamfundet. Sivert Høyem og Madrugada har også vært veldig fine opplevelser. Og, av alle ting Postgirobygget under russefeiring i Komgeparken, men der har nok tid, sted, stemning (promille) mest å si. Anonymkode: 92deb...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #23 Skrevet 31. mai Rammstein på Ullevål i 2019. Vært på mange, men det var den beste. Anonymkode: 04df4...366
AnonymBruker Skrevet 31. mai #24 Skrevet 31. mai Patti Smith i Vår frue kirke i Trondheim , tror det var i 2016. Anonymkode: 9bcea...3e0
Snabeltann Skrevet 31. mai #25 Skrevet 31. mai A-ha på Ullevål i 2002. 23.000 mennesker forlot stadion og gikk ned til byen mens de sang «Living Daylight» da konserten var over 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #26 Skrevet 31. mai Taylor Swift i Stockholm i fjor var stort ❤️ Ellers har Tom Jones, Dum dum boys, The Cure, Weird Al Yankovic, Kaizers, Britney Spears osv. vært bra 😊 Anonymkode: d98b6...3c3
AnonymBruker Skrevet 31. mai #27 Skrevet 31. mai Depeche Mode på Quartfestivalen 2006. Anonymkode: e1b17...0ca
AnonymBruker Skrevet 31. mai #28 Skrevet 31. mai Metallica Tons of rock 2024. Anonymkode: 6fea7...f97
AnonymBruker Skrevet 31. mai #29 Skrevet 31. mai Bruce Springsteen i Gøteborg i 1984. Fantastisk konsert som varte 3 timer. Glemte helt tiden. Hele byen var satt på hodet og vi kjørte kolonnekjøring tilbake til Norge. Har vært på konsert med ham i Bergen også, men ingenting slår Gøteborg. Anonymkode: e66dc...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #30 Skrevet 31. mai The Beach Boys i 2012! Fantastisk konsert. Anonymkode: e00b3...193
AnonymBruker Skrevet 31. mai #31 Skrevet 31. mai No Dubt på Sentrum Scene i 1997. Hadde akkurat slått igjenom, Just a Girl og Don't Speak herjet på listene. Gwen Stefani ga alt og kunne kjenne svetta hennes dryppe når hun lente seg ut fra scenekanten og strakk seg over oss på første rad. Dette var før alt glamour, da det kun var de og musikken som telte. Helt magisk. Anonymkode: cc5dd...791 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #32 Skrevet 31. mai Celine Dion helt foran i Hyde park 2021 er helt på topp her. Under der kommer andre konserter også med Céline Dion opp igjennom årene. Anonymkode: e241e...dec 1
DeLorean Skrevet 1. juni #33 Skrevet 1. juni Litt vanskelig egentlig. Har vært på rundt 200 konserter totalt siden fylte 25, nå er jeg 45. De som har utmerket seg er: - Green Day. - Tool - Dave Matthews Band - Spoon - Tim Christensen - Frank Turner
test1e Skrevet 1. juni #34 Skrevet 1. juni (endret) Litt vanskelig å plukke ut en konsert, men en av de beste konsertopplevelsene var Arcade Fire under åpningen av Roskilde festivalen 2007 i tidenes regnvær Mimre mimre.... Endret 2. juni av test1e
AnonymBruker Skrevet 1. juni #35 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Bruce Springsteen i Gøteborg i 1984. Fantastisk konsert som varte 3 timer. Glemte helt tiden. Hele byen var satt på hodet og vi kjørte kolonnekjøring tilbake til Norge. Har vært på konsert med ham i Bergen også, men ingenting slår Gøteborg. Anonymkode: e66dc...c4c Vi som har opplevd Springsteen i Gøteborg 1984 "kan leve på det resten av livet". Begge konsertene den helga er historiske. Anonymkode: 4721c...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #36 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi som har opplevd Springsteen i Gøteborg 1984 "kan leve på det resten av livet". Begge konsertene den helga er historiske. Anonymkode: 4721c...ea6 Jeg kjenner flere som sier det samme, og som har vært på utallige konserter med ham siden. Så de må ha vært noe spesielt. Selv husker jeg best at jeg ikke fikk lov å dra 😭😅 Nå i nyere tid var det en konsert jeg flere av mine favoritter i utlandet utendørs under pandemien. I den verste reiseskam-perioden med testing og karantene. Jeg turde ikke si til noen at jeg dro. Var redd jeg skulle fanges opp av mediene som fulgte de små køene av reisende på Gardermoen med argusøyne på den tiden. Noen fordeler var det likevel med å være maskert. Nå i ettertid er jeg så glad for at jeg dro, det ble et minne for livet. Anonymkode: 1dfa5...19e
AnonymBruker Skrevet 1. juni #37 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Vi som har opplevd Springsteen i Gøteborg 1984 "kan leve på det resten av livet". Begge konsertene den helga er historiske. Anonymkode: 4721c...ea6 Gikk litt fort i svingene. Riktig år er 1985. Anonymkode: 4721c...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #38 Skrevet 1. juni Rammstein på Ullevål. Episk. Men jeg har også vært på a-ha, å det var fantastisk på en helt annen måte, så jeg vet faktisk ikke hvem jeg skulle valgt om jeg hadde hatt valget mellom a-ha og rammstein nå 😂 Anonymkode: 1b189...69b
AnonymBruker Skrevet 1. juni #39 Skrevet 1. juni Tom Petty I Frognerbadet 2012 😍 Anonymkode: 5f7d1...e86
AnonymBruker Skrevet 1. juni #40 Skrevet 1. juni Leonard Cohen, Sofiero slott 2008 troner høyt. Anonymkode: 20da3...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå