Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på veldig mange konserter med forskjellige artister, men den konserten som jeg husker best som helt fantastisk var Paul McCartney i Herning i 2016. Kanskje ekstra fantastisk fordi jeg var der med min gamle svigerfar som elsker Beatles og aldri hadde hørt en ekte beatle live før 😍

Anonymkode: a6772...52b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foo Fighters i Frognerbadet under Norwegian Wood var veldig kult, Dave Groh holdt det gående til de ble tatt av scenen. Ellers er/var Kaizers bra live, spesielt i Storsalen på Studentersamfundet. Sivert Høyem og Madrugada har også vært veldig fine opplevelser. Og, av alle ting Postgirobygget under russefeiring i Komgeparken, men der har nok tid, sted, stemning (promille) mest å si. 

Anonymkode: 92deb...ac1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rammstein på Ullevål i 2019. Vært på mange, men det var den beste.

Anonymkode: 04df4...366

AnonymBruker
Skrevet

Patti Smith i Vår frue kirke i Trondheim , tror det var i 2016.

Anonymkode: 9bcea...3e0

Skrevet

A-ha på Ullevål i 2002. 23.000 mennesker forlot stadion og gikk ned til byen mens de sang «Living Daylight» da konserten var over :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Taylor Swift i Stockholm i fjor var stort ❤️ 

Ellers har Tom Jones, Dum dum boys, The Cure, Weird Al Yankovic, Kaizers, Britney Spears osv. vært bra 😊

Anonymkode: d98b6...3c3

AnonymBruker
Skrevet

Depeche Mode på Quartfestivalen 2006. 

Anonymkode: e1b17...0ca

AnonymBruker
Skrevet

Metallica Tons of rock 2024. 

Anonymkode: 6fea7...f97

AnonymBruker
Skrevet

Bruce Springsteen i Gøteborg i 1984. Fantastisk konsert som varte 3 timer. Glemte helt tiden.  Hele byen var satt på hodet og vi kjørte kolonnekjøring tilbake til Norge.

Har vært på konsert med ham i Bergen også, men ingenting slår Gøteborg. 

Anonymkode: e66dc...c4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

The Beach Boys i 2012! Fantastisk konsert.

Anonymkode: e00b3...193

AnonymBruker
Skrevet

No Dubt på Sentrum Scene i 1997.

Hadde akkurat slått igjenom, Just  a Girl og Don't Speak herjet på listene. Gwen Stefani ga alt og kunne kjenne svetta hennes dryppe når hun lente seg ut fra scenekanten og strakk seg over oss på første rad.

Dette var før alt glamour, da det kun var de og musikken som telte. Helt magisk.

Anonymkode: cc5dd...791

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Celine Dion helt foran i Hyde park 2021 er helt på topp her. Under der kommer andre konserter også med Céline Dion opp igjennom årene. 

Anonymkode: e241e...dec

• Liker 1
Skrevet

Litt vanskelig egentlig. Har vært på rundt 200 konserter totalt siden fylte 25, nå er jeg 45. 

De som har utmerket seg er:

- Green Day.

- Tool

- Dave Matthews Band 

- Spoon

- Tim Christensen 

- Frank Turner

Skrevet (endret)

Litt vanskelig å plukke ut en konsert, men en av de beste konsertopplevelsene var Arcade Fire under åpningen av Roskilde festivalen 2007 i tidenes regnvær

Mimre mimre.... 

Endret av test1e
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Bruce Springsteen i Gøteborg i 1984. Fantastisk konsert som varte 3 timer. Glemte helt tiden.  Hele byen var satt på hodet og vi kjørte kolonnekjøring tilbake til Norge.

Har vært på konsert med ham i Bergen også, men ingenting slår Gøteborg. 

Anonymkode: e66dc...c4c

Vi som har opplevd Springsteen i Gøteborg 1984 "kan leve på det resten av livet". Begge konsertene den helga er historiske.

Anonymkode: 4721c...ea6

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi som har opplevd Springsteen i Gøteborg 1984 "kan leve på det resten av livet". Begge konsertene den helga er historiske.

Jeg kjenner flere som sier det samme, og som har vært på utallige konserter med ham siden. Så de må ha vært noe spesielt. Selv husker jeg best at jeg ikke fikk lov å dra 😭😅

Nå i nyere tid var det en konsert jeg flere av mine favoritter i utlandet utendørs under pandemien. I den verste reiseskam-perioden med testing og karantene. Jeg turde ikke si til noen at jeg dro. Var redd jeg skulle fanges opp av mediene som fulgte de små køene av reisende på Gardermoen med argusøyne på den tiden. Noen fordeler var det likevel med å være maskert. Nå i ettertid er jeg så glad for at jeg dro, det ble et minne for livet. 

Anonymkode: 1dfa5...19e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Gikk litt fort i svingene. Riktig år er 1985.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rammstein på Ullevål. Episk.

Men jeg har også vært på a-ha, å det var fantastisk på en helt annen måte, så jeg vet faktisk ikke hvem jeg skulle valgt om jeg hadde hatt valget mellom a-ha og rammstein nå 😂

Anonymkode: 1b189...69b

AnonymBruker
Skrevet

Tom Petty I Frognerbadet 2012 😍

Anonymkode: 5f7d1...e86

AnonymBruker
Skrevet

Leonard Cohen, Sofiero slott 2008 troner høyt. 

Anonymkode: 20da3...41f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...