Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg kunne hørt på denne podcasten hver eneste dag! Jeg elsker at de snakker om kultur, men på en så tilgjengelig måte. Elsker at de snakker om både høykultur og popkultur, og hvor uhøytidelige de er, at alt er lov. Elsker at podden er delt i flere deler. Mest av alt elsker jeg at de ikke prøver å formidle eller forkynne et eller annet budskap, men at samtalene er mer utforskende og åpne. Det er så forfriskende!

• Liker 2
  • Nyttig 1
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den godt. Litt ujevne episoder, som i alle podcaster.

De er to kule damer som begge har mye spennende synspunkter og så leser de bøker og det liker jeg.

Men de er veldig ulike Helena er den kule og Nadina er den mer intelektuelle. Og hvordan hun passer sammen med Harald Eia det skjønner jeg ikke.

Helena er en sånn du skulle hatt til venninne

Anonymkode: ff17e...d61

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2025 den 18.04):

Jeg liker den godt. Litt ujevne episoder, som i alle podcaster.

De er to kule damer som begge har mye spennende synspunkter og så leser de bøker og det liker jeg.

Men de er veldig ulike Helena er den kule og Nadina er den mer intelektuelle. Og hvordan hun passer sammen med Harald Eia det skjønner jeg ikke.

Helena er en sånn du skulle hatt til venninne

Ja, jeg skulle gjerne vært venninne med begge to! Liker skikkelig godt hvordan de utfyller hverandre

AnonymBruker
Skrevet
BeeKind skrev (1 time siden):

Ja, jeg skulle gjerne vært venninne med begge to! Liker skikkelig godt hvordan de utfyller hverandre

De er veldig kule damer. Intelligente, deilig å høre på deres analyser av ting som skjer i mediebildet.

Og veldig ulike som personer. Helena er den litt rølpete og kule og Nadina den mer dannede😅

• Nyttig 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker dem!! Har hørt alt frem til sommeren.

Anonymkode: 5e64d...719

AnonymBruker
Skrevet

Fenget ikke meg…. Kanskje jeg burde gi de en ny sjanse…. 🤔

Anonymkode: daf77...e21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...