AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:39 #1 Skrevet lørdag kl 20:39 Har bikket 40 år og er nysgjerrig på hva slags frisyre og hårfarge som gjelder. Går ikke ofte til frisør, men er villig til å endre på det. Gi meg gjerne tips! Anonymkode: 4b50f...ba9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:50 #2 Skrevet lørdag kl 20:50 Jeg vet ikke hva som er mest trendy akkurat nå, men jeg følte for å klippe håret til skulder/hals lengde ca, jeg føler mine langhårede dager er over nå for min del i hvertfall. Er 42 begynte med det ca rundt 40 Anonymkode: 8dad2...8b4 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:54 #3 Skrevet lørdag kl 20:54 Er 37 og føler de fleste på min alder har langt/halvlangt hår, gjerne i hestehale 😅 Anonymkode: ff01c...26c 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:00 #4 Skrevet lørdag kl 21:00 E snart 48 har langt hår og vil ha det ned til puppene. Har det noen ganger løst, i hale eller dult. Anonymkode: dc4c7...e3b 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:07 #5 Skrevet lørdag kl 21:07 Glem hva som er trendy, gå for det som passer ansiktsformen din. Ellers, en fin bob med sideskill og lang lugg kler de fleste. Anonymkode: 48f41...3bc 1 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:12 #6 Skrevet lørdag kl 21:12 Har hatt kort hår i flere år. Det passer meg, både ansikt og personlighet. Farge er ikke så langt unna min opprinnelige som da er ltt mørk. Har valgt med et rødskjær i. Anonymkode: 492cd...13e 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:47 #7 Skrevet lørdag kl 21:47 Ansiktsform, hårtype og styling har mye å si ved anbefalingen av hårklipp. Jeg er 40 og har langt bølgete hår og curtin bangs. Og naturlig hårfarge. (Ønsker ikke å farge før de grå hårene kommer). Dette kler meg og jeg får stadig komplementer for håret mitt. Var en artikkel på minmote.no om en ny hårsveis som trender i Hollywood. Anonymkode: d1264...e78 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:07 #8 Skrevet søndag kl 08:07 Takker for råd. Da er det tydeligvis lov å ha langt hår litt til 😅 Anonymkode: 4b50f...ba9
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:09 #9 Skrevet søndag kl 08:09 Bob. Kort, middels eller lang. Gir et fint løft. Anonymkode: 23ebd...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå