AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Flere som har sett Sherri Papini - Caught in the lie fra 2025 på Max? Endret du syn på om hun var delaktig i egen kidnapping? Hvorfor / hvorfor ikke? Anonymkode: 92a47...4ed
AnonymBruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai Endret ikke syn. Hun fremsto som lite troverdig og spik spenna gær`n Anonymkode: 652c0...092 1
luxifine Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Jeg tror hun er fanget i sin egen alternative virkelighet. Hun tror virkelig på det hun sier, men det gjør det ikke mer sant av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Endret ikke syn. Hun fremsto som lite troverdig og spik spenna gær`n Anonymkode: 652c0...092 ☝️ Og det er veldig beleilig at dokumentaren kommer rett før hun skal utgi bok. Anonymkode: c6fbe...9ba
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ☝️ Og det er veldig beleilig at dokumentaren kommer rett før hun skal utgi bok. Anonymkode: c6fbe...9ba Veldig Hun minnet meg litt om Belle Gibson. Svarer, uten å svare Anonymkode: 652c0...092
AnonymBruker Skrevet 31. mai #6 Skrevet 31. mai Reagerte også på at hun faktisk ikke svarer på spørsmålene når intervjuer er direkte med henne. Bare masse ord, uten substans, som jo er et trekk hos mennesker med ulike personlighetsforstyrrelser. Synes ikke hun kom noe bedre ut av denne dokumentaren, forsterket vel egentlig bare inntrykket mitt av at hun ikke er troverdig. Anonymkode: 92a47...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå