AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Jeg prøver å finne ut hva slags farger jeg kler for morro skyld. Og som vanlig syns jeg det er vanskelig å si hva jeg egentlig er når det kommer til tester på nett. Kald eller varm og så videre. Så hvilken øyefarge er dette ? Anonymkode: 06fa2...31c
AnonymBruker Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blå Anonymkode: 2a051...daa Altså kalde. Hva du kler har jo også med undertoner i huden å gjøre. Anonymkode: 2a051...daa
AnonymBruker Skrevet 31. mai #6 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså kalde. Hva du kler har jo også med undertoner i huden å gjøre. Anonymkode: 2a051...daa De t vet jeg, men som med øynene som jeg føler er midt i mellom et eller annen så har jeg ganske lys hud som blir lett solbrent, og litt sensitiv. Er en del rødt. Samtidig i lyset inne her så er den også litt gyllen. Blodårene er blå ish. Anonymkode: 06fa2...31c
AnonymBruker Skrevet 31. mai #7 Skrevet 31. mai Jeg opplever også at en varm foundation ofte er for gul, og at kald gjør meg grå. Anonymkode: 06fa2...31c
AnonymBruker Skrevet 31. mai #8 Skrevet 31. mai De er grå-grønne med noe brunt, absolutt ikke blå. Anonymkode: 6b226...16e 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #9 Skrevet 31. mai Synes de ser blå ut, typisk nordiske øyne. Anonymkode: 61918...45a 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #10 Skrevet 31. mai Vel jeg har jo rett da, man kan se litt forskjellig farger! Men man vil kanskje kalle fargen for blå om man skal kalle den noe. Anonymkode: 06fa2...31c
AnonymBruker Skrevet 31. mai #11 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De t vet jeg, men som med øynene som jeg føler er midt i mellom et eller annen så har jeg ganske lys hud som blir lett solbrent, og litt sensitiv. Er en del rødt. Samtidig i lyset inne her så er den også litt gyllen. Blodårene er blå ish. Anonymkode: 06fa2...31c Ser ut som du har beige undertoner. Så tror du passer disse fargene: Anonymkode: 2a051...daa
Tipaa Skrevet 31. mai #12 Skrevet 31. mai Ville sagt de var mer grønn-grå, men ikke blå. hva slags hårfarge har du? 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #13 Skrevet 31. mai Blå grå. ? Bedre å spørre en optiker. Gjorde det selv for eg va nysgjerrig. Blå, grå og litt brun. Anonymkode: b74b0...224
AnonymBruker Skrevet 31. mai #14 Skrevet 31. mai Tipaa skrev (Akkurat nå): Ville sagt de var mer grønn-grå, men ikke blå. hva slags hårfarge har du? Mørk blond naturlig. Midt i mellom der også 🫣 Har samme problem med hårfarger det blir fort nesten for varmt eller for kaldt når jeg farger det. (Brunt) Jeg er ofte mest fornøyd når frisøren blander til litt med begge deler. Anonymkode: 06fa2...31c
Bacteria Skrevet 31. mai #15 Skrevet 31. mai Flere av mine barn har den fargen der. Jeg vil si at de er blå, men en varm blåfarge pga innslag av noe gyllent. I visse lysforhold ser de kanskje grønne ut? Kan nesten garantere deg at du har varme undertoner i hud og hår. Høst/vår. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #16 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mørk blond naturlig. Midt i mellom der også 🫣 Har samme problem med hårfarger det blir fort nesten for varmt eller for kaldt når jeg farger det. (Brunt) Jeg er ofte mest fornøyd når frisøren blander til litt med begge deler. Anonymkode: 06fa2...31c Blander brunt og blondt??? Anonymkode: 2a051...daa
AnonymBruker Skrevet 31. mai #17 Skrevet 31. mai Jeg tipper du kler varme jordfarger som grønn, burgunder, brun og oker. Anonymkode: 9e3ff...c3a
Tipaa Skrevet 31. mai #18 Skrevet 31. mai Hvis du har TikTok, så er det filtre som kan analysere deg. søk på color analysis osv Hvis du er litt mer gyllen i huden enn kald, så er du enten vår/høst
AnonymBruker Skrevet 31. mai #19 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blander brunt og blondt??? Anonymkode: 2a051...daa Kald brun og varm brun liksom 🙈 Anonymkode: 06fa2...31c
Tipaa Skrevet 31. mai #20 Skrevet 31. mai Kan godt være du kler sommer også, men vinter er du garantert ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå