Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en god venn jeg har kjent i ett tiår som plutselig har brutt all kontakt. Dvs svarer ikke på verken snaps, meldinger eller anrop. Spurte om det går bra med vedkommende? Og vedkommende har sett uten å svare.

Jeg skjønner ingenting. 

Hvordan håndterer man slikt?

Anonymkode: 8d746...40e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjedde med meg og, der var det psykiatri inne i bildet.

Halvanna år etterpå lurer jeg jo fremdeles på hvordan det går, men livet må jo rusle videre.

( joda, prøvde virkelig å hjelpe, men nyttet ikke) 

Anonymkode: 4180b...e3f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dere samme kjønn? Om du er kvinne og vennen mann , prøver han kanskje å unnslippe friendzone?

Anonymkode: 0cf62...7a8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe lignende skjedde meg, men han hadde en tendens til å kutte ut folk, som jeg allerede visste om. Så ble ikke overrasket over at jeg ble den neste.

Anonymkode: 0c18c...50d

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke noe personlig. Har gjort dette selv med alle jeg kjenner omtrent. Noen av oss har ikke plass eller tid til venner, og den beste måten er å avslutte kontakten. 

Noen skjønner det ganske fort, mens andre fortsetter å ringe og holde på en god stund før de forstår.

Anonymkode: 5af14...a98

• Liker 1
Skrevet

Hadde sendt melding og sagt at jeg følte meg ghosta og at det hadde vært fint å få bekrefta/avkrefta om så var tilfelle. Man fortjener jo svar, det er utrolig barnslig å forsvinne ut av en relasjon på den måten. Godt mulig du ikke får svar men da har du hvertfall prøvd. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er langt nede så svarer jeg ikke på tlf. eller sms. Er du min venn så håper jeg du står på døra mi. 

Anonymkode: 882b7...b7f

• Liker 1
Skrevet

Kanskje denne vennen sliter? 

Jeg trekker meg også unna når jeg sliter

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er nok ikke noe personlig. Har gjort dette selv med alle jeg kjenner omtrent. Noen av oss har ikke plass eller tid til venner, og den beste måten er å avslutte kontakten. 

Noen skjønner det ganske fort, mens andre fortsetter å ringe og holde på en god stund før de forstår.

Anonymkode: 5af14...a98

Hva med å være voksen og heller si fra at man ikke har mulighet til å fortsette vennskapet? Ghosting er så stygt og feigt.

Anonymkode: 38f36...3d6

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Har du forresten skrevet om dette før? Syns jeg husker lignende spørsmål fra noen dager siden, kvinne som hadde kjent mann i ett år, og de var veldig gode venner og så forsvant han....

Anonymkode: 0c18c...50d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del venner som trenger en del, hva skal man kalle det, support, i sin verden, hvor alt går i stå. Jeg er inne i en veldig positiv retning i livet, og orker rett og slett ikke timesvis hver uke, her og der med venner som sliter, og som ikke ønsker løsrive seg fra problemene i livene deres. Som bare skal tappe meg for energi. Aner ikke hvorfor din venn ikke svarer deg, men om ditt liv går bra, er det kanskje vennens som ikke gjør det. Snakker du mye om negative ting, kanskje vennen trekker seg unna?

Anonymkode: 16151...e21

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Var det noen av mine venner ville jeg først og fremst vært bekymret for psyken til vedkommende.

Hadde nok forhørt meg litt rundt hos familien eller andre nære personen om de vet noe.

Anonymkode: addf6...845

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 20.38):

Når jeg er langt nede så svarer jeg ikke på tlf. eller sms. Er du min venn så håper jeg du står på døra mi. 

Anonymkode: 882b7...b7f

Stiller du opp for andre sjøl da? 

Anonymkode: ab2f4...ca6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...