BareMay Skrevet 2. juni Forfatter #21 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sosialnytt er jo bare humbug. Problemstillingen er ellers interessant nok. Foreløpig er jussen ganske tydelig på at foresatte i hovedsak avgjør dette, men det er endringer i emming. Anonymkode: d3d99...a32 Se gjerne de to linkene fra nrk også.
BareMay Skrevet 2. juni Forfatter #22 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Om jeg legger ut et bilde av barnebarn så har jeg spurt foreldrene først Om jeg kan legge det ut så stor det kun 1-2 døgn. Anonymkode: ab3f1...061 Men om foreldrene gir tillatelse, så er det barnet som blir eksponert
Vibelator Skrevet 2. juni #23 Skrevet 2. juni BareMay skrev (21 timer siden): Denne er hentet fra ung.no https://www.ung.no/oss/x2OuHoE1iN3LKd02A41hYj Hei. Jeg er ei jente på 16 år, og er veldig sjenert av meg. Jeg har aldri likt at foreldrene mine legger ut bilder av meg på facebook, og har sagt at jeg ikke vil at de skal gjøre det, uten at de hører noe på det. Hva skal jeg gjøre, de sier at det er noe jeg må tåle, og jeg ønsker det over hodet ikke. Håper på et bra svar som kan hjelpe meg. Uff stakkars.Som jeg har nevnt så betyr elektronisk narkotika mest.Mer enn ungene hos mange.For en syk verden 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå