Nowayback Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Jeg syns damer i alle aldre er flotte, selvfølgelig avhengig av individet. Så jeg har ikke en snever alderspreferanse. Skal ikke si at alle aldre er aktuelt for et forhold, da. Sist jeg fikk noen som helst oppmerksomhet var da jeg var 32 år. Hun var fire år yngre. Vi hadde deilig sex i noen måneder, men ble aldri noe seriøst. At 2018 var sist jeg hadde sex er ganske sprøtt. Det begynner å bli rart å tenke at det er en normal og dagligdags greie for de fleste mennesker. For meg er det nesten utenkelig nå. Jeg hadde gitt min venstre arm for å oppleve noe slikt som i 2018 igjen. Men utseende mitt har endret seg, er blitt eldre og virker ikke som jeg er interessant for noen. Innadvendt har jeg alltid vært, men fikk da noen partnere da jeg var yngre. Har et par fantasier jeg gjerne skulle opplevd. En dame som er betydelig eldre enn meg er noe som pirrer. Likevel føler jeg at jeg er for gammel til å være noens unge elsker. Hvis ei dame ønsker en ung elsker, vil hun ha de spreke og virile under 30. Hadde ikke sagt nei til en flott 20-åring heller, men tror det er mindre realistisk. På datingapper er det sjanseløst, uansett alderspreferanse jeg setter. Har jeg en kjedelig alder, eller er det utseende som stopper meg? Det siste kan dere jo egentlig ikke svare på, men.. Bare lengter etter seksuell oppmerksomhet igjen..
AnonymBruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai Du sier du liker alle aldre, men du refererer jo kun til kvinner betydelig eldre eller yngre enn deg selv, hvorfor det? Hva er galt med kvinner på din egen alder? Jeg fyller snart 37 og hadde jeg vært singel hadde jeg utelukkende sett etter menn mellom 35 og 45 et sted - der er jo din alder midt i blinken! Utseendet ditt vet jeg ingenting om, så kan naturligvis ikke si noe der. Personlig hygiene, utstråling og stil kommer du derimot en lang vei med om du har et pent smil og humor i tillegg Anonymkode: 1799b...d28 6 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Er selv 44 og får overraskende mye blikk og oppmerksomhet fra yngre kvinner (20-25) men påfallende lite fra de over 30. Kanskje fordi de eldre ser at jeg er gift og har barn, mens de yngre kanskje synes det er spennende med en "eldre" gift mann. Anonymkode: ab377...1b3
Te- Presten Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai Tiltrekning er mye kommunikasjon. Du sier du er, eller beskriver deg som innadvent. Hva legger du i det? Det jeg lurer på er hvordan det stanser deg i å flørte og sjekke. Hva hindrer deg i å gå ut for å danse, smile med hele kroppen og kommunisere ikke- verbalt at du har det gøy og gjerne flørter eller prater? 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai Det er ikke så lett. Jeg er et par år yngre og har også vært uten intimitet siden 2018. Ser knapt noe eldre ut enn da selv, men av uviss årsak er det ingen interesse å spore fra det motsatte kjønn. Det er vel bare sånn det er, hvis ingen er interesserte må man selvsagt bare godta det og finne noe annet å vie livet sitt til. Anonymkode: 9c761...f27 1 1
Nowayback Skrevet 31. mai Forfatter #6 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du sier du liker alle aldre, men du refererer jo kun til kvinner betydelig eldre eller yngre enn deg selv, hvorfor det? Hva er galt med kvinner på din egen alder? Jeg fyller snart 37 og hadde jeg vært singel hadde jeg utelukkende sett etter menn mellom 35 og 45 et sted - der er jo din alder midt i blinken! Utseendet ditt vet jeg ingenting om, så kan naturligvis ikke si noe der. Personlig hygiene, utstråling og stil kommer du derimot en lang vei med om du har et pent smil og humor i tillegg Anonymkode: 1799b...d28 Joda, er interessert i jevnaldrende også. Alle mine erfaringer er fra jevnaldrende/litt yngre. Men det er liten interesse fra dem også. Syns aldersforskjell er en spennende greie, men i et forhold ville jeg ønsket mindre forskjell. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er selv 44 og får overraskende mye blikk og oppmerksomhet fra yngre kvinner (20-25) men påfallende lite fra de over 30. Kanskje fordi de eldre ser at jeg er gift og har barn, mens de yngre kanskje synes det er spennende med en "eldre" gift mann. Anonymkode: ab377...1b3 Merker ingen interesse fra de yngre. Men som sagt er jeg introvert, og har ikke helt det som skal til for å bli sett. Tipper du ser veldig bra ut når du får oppmerksomhet fra så mye yngre damer. Te- Presten skrev (2 timer siden): Tiltrekning er mye kommunikasjon. Du sier du er, eller beskriver deg som innadvent. Hva legger du i det? Det jeg lurer på er hvordan det stanser deg i å flørte og sjekke. Hva hindrer deg i å gå ut for å danse, smile med hele kroppen og kommunisere ikke- verbalt at du har det gøy og gjerne flørter eller prater? Jeg oppsøker i liten grad nye mennesker, sitter fastgrodd i egne rutiner. Avvik fra rutinene er veldig vanskelig. Danse kan jeg ikke, og generelt liker jeg ikke å stikke meg ut på noen måte. Innser at det gjør det vanskelig for å bli ansett som interessant. Men klarer ikke endre den jeg er. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er ikke så lett. Jeg er et par år yngre og har også vært uten intimitet siden 2018. Ser knapt noe eldre ut enn da selv, men av uviss årsak er det ingen interesse å spore fra det motsatte kjønn. Det er vel bare sånn det er, hvis ingen er interesserte må man selvsagt bare godta det og finne noe annet å vie livet sitt til. Anonymkode: 9c761...f27 Det er ikke en enkel greie å godta.
AnonymBruker Skrevet 31. mai #7 Skrevet 31. mai Midten / slutten av 30-åra er jo gull. Da får du interesse av damer som både er 10 år yngre og eldre. Vel, gitt at du ikke ser ekstremt ung eller gammel ut da. Anonymkode: c0999...aa6 1 1
Nowayback Skrevet 1. juni Forfatter #8 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Midten / slutten av 30-åra er jo gull. Da får du interesse av damer som både er 10 år yngre og eldre. Vel, gitt at du ikke ser ekstremt ung eller gammel ut da. Anonymkode: c0999...aa6 Det er vel ikke så enkelt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni Det er ikke alderen som stopper deg. Det er nok en kombinasjon av utseende og væremåte. Begge deler kan du forbedre Anonymkode: 48649...471 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni Nowayback skrev (15 timer siden): Jeg syns damer i alle aldre er flotte, selvfølgelig avhengig av individet. Så jeg har ikke en snever alderspreferanse. Skal ikke si at alle aldre er aktuelt for et forhold, da. Sist jeg fikk noen som helst oppmerksomhet var da jeg var 32 år. Hun var fire år yngre. Vi hadde deilig sex i noen måneder, men ble aldri noe seriøst. At 2018 var sist jeg hadde sex er ganske sprøtt. Det begynner å bli rart å tenke at det er en normal og dagligdags greie for de fleste mennesker. For meg er det nesten utenkelig nå. Jeg hadde gitt min venstre arm for å oppleve noe slikt som i 2018 igjen. Men utseende mitt har endret seg, er blitt eldre og virker ikke som jeg er interessant for noen. Innadvendt har jeg alltid vært, men fikk da noen partnere da jeg var yngre. Har et par fantasier jeg gjerne skulle opplevd. En dame som er betydelig eldre enn meg er noe som pirrer. Likevel føler jeg at jeg er for gammel til å være noens unge elsker. Hvis ei dame ønsker en ung elsker, vil hun ha de spreke og virile under 30. Hadde ikke sagt nei til en flott 20-åring heller, men tror det er mindre realistisk. På datingapper er det sjanseløst, uansett alderspreferanse jeg setter. Har jeg en kjedelig alder, eller er det utseende som stopper meg? Det siste kan dere jo egentlig ikke svare på, men.. Bare lengter etter seksuell oppmerksomhet igjen.. Er det sex du ønsker og savner, eller nærhet? Anonymkode: 5df24...d47 2
Nowayback Skrevet 1. juni Forfatter #11 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er ikke alderen som stopper deg. Det er nok en kombinasjon av utseende og væremåte. Begge deler kan du forbedre Anonymkode: 48649...471 Hadde samme væremåte og personlighet i 2018. Utseende har vel endret seg noe. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det sex du ønsker og savner, eller nærhet? Anonymkode: 5df24...d47 Begge deler, egentlig.
AnonymBruker Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni Er selv kvinne på 39 og vil gjerne ha en mann på samme alder , men hvis du er innadvendt og drit kjedelig så er det nok det som stopper deg , ikke alderen . Anonymkode: 80d48...138 3 2
SPOCA Skrevet 1. juni #13 Skrevet 1. juni Kommer an på om det er forhold eller bare sex du er ute etter, tenker jeg. Jeg traff min mann da han var 37. Det var uaktuelt for meg med noe annet enn forpliktende forhold. Han er en veldig flott mann på alle måter, men jeg hadde valgt han bort om han kun ønsket sex. Da var jeg i 36, og det var uaktuelt med noe annet. Det er uaktuelt for mange kvinner i 30-årene å velge noe annet enn forpliktelse. De færreste av mine venninner ville valgt en fuckbuddy og kun det, uansett hvor attraktiv han er. 7 1
Nowayback Skrevet 1. juni Forfatter #14 Skrevet 1. juni SPOCA skrev (2 timer siden): Kommer an på om det er forhold eller bare sex du er ute etter, tenker jeg. Jeg traff min mann da han var 37. Det var uaktuelt for meg med noe annet enn forpliktende forhold. Han er en veldig flott mann på alle måter, men jeg hadde valgt han bort om han kun ønsket sex. Da var jeg i 36, og det var uaktuelt med noe annet. Det er uaktuelt for mange kvinner i 30-årene å velge noe annet enn forpliktelse. De færreste av mine venninner ville valgt en fuckbuddy og kun det, uansett hvor attraktiv han er. Det skjønner jeg. De fleste vil vel det.
Mardina Skrevet 1. juni #15 Skrevet 1. juni Det er nok ikke alderen som stopper deg, tror jeg. Selv er jeg snart 46 og dater en mann som er like gammel som deg ts (39, blir snart 40). Så det er 6 år mellom oss 😊 Tenker overhodet ikke over aldersforskjellen, fordi vi har det så fint sammen 🥰 Selv har jeg ikke så store preferanser på alder egentlig, så lenge det ikke er altfor stor gap i aldersforskjellen. Jeg hadde nok neppe gått inn i et forhold med en på 20 eller 25. Heller motsatt retning, altså en som er eldre enn meg. Men nå trives jeg veldig godt sammen med han jeg dater, så jeg er fornøyd 😁 2
Tvist Skrevet 1. juni #16 Skrevet 1. juni SPOCA skrev (3 timer siden): Kommer an på om det er forhold eller bare sex du er ute etter, tenker jeg. Jeg traff min mann da han var 37. Det var uaktuelt for meg med noe annet enn forpliktende forhold. Han er en veldig flott mann på alle måter, men jeg hadde valgt han bort om han kun ønsket sex. Da var jeg i 36, og det var uaktuelt med noe annet. Det er uaktuelt for mange kvinner i 30-årene å velge noe annet enn forpliktelse. De færreste av mine venninner ville valgt en fuckbuddy og kun det, uansett hvor attraktiv han er. Jeg har en FWB. Han er over 60, jeg er litt under 40. Vi er åpne med hverandre om at det er midlertidig, og han ber meg gi beskjed når jeg finner en jeg vil satse på. Så jeg diskuterer datene mine med han, veldig fint. Men TS, du sier du ikke kan danse. Kan du tenke deg å lære deg å danse? Dansekurs er en flott måte å bli kjent med damer på. Det gjør deg mer interessant og du får trent på å flørte og prate med damer.
SPOCA Skrevet 1. juni #17 Skrevet 1. juni Tvist skrev (1 time siden): Jeg har en FWB. Han er over 60, jeg er litt under 40. Vi er åpne med hverandre om at det er midlertidig, og han ber meg gi beskjed når jeg finner en jeg vil satse på. Så jeg diskuterer datene mine med han, veldig fint. Men TS, du sier du ikke kan danse. Kan du tenke deg å lære deg å danse? Dansekurs er en flott måte å bli kjent med damer på. Det gjør deg mer interessant og du får trent på å flørte og prate med damer. Det er jo flott at man finner noen/noe man trives med.
AnonymBruker Skrevet 1. juni #18 Skrevet 1. juni Hva mener du med eldre da? Kvinne avskyr å være noens fantasi. Hvorfor ikke finne ei på 40+ for et forhold? Anonymkode: bae25...8cf
Nowayback Skrevet 1. juni Forfatter #19 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva mener du med eldre da? Kvinne avskyr å være noens fantasi. Hvorfor ikke finne ei på 40+ for et forhold? Anonymkode: bae25...8cf Det er mest pga barnespørsmålet. Klarer nok ikke gå inn i et forhold hvor jeg med sikkerhet vet at det aldri kan bli barn. Da tar jeg høyde for at kvinner på 40+ er ferdig med barn, selv om det ikke trenger å være det.
AnonymBruker Skrevet 1. juni #20 Skrevet 1. juni Nowayback skrev (På 31.5.2025 den 20.35): Jeg syns damer i alle aldre er flotte, selvfølgelig avhengig av individet. Så jeg har ikke en snever alderspreferanse. Skal ikke si at alle aldre er aktuelt for et forhold, da. Sist jeg fikk noen som helst oppmerksomhet var da jeg var 32 år. Hun var fire år yngre. Vi hadde deilig sex i noen måneder, men ble aldri noe seriøst. At 2018 var sist jeg hadde sex er ganske sprøtt. Det begynner å bli rart å tenke at det er en normal og dagligdags greie for de fleste mennesker. For meg er det nesten utenkelig nå. Jeg hadde gitt min venstre arm for å oppleve noe slikt som i 2018 igjen. Men utseende mitt har endret seg, er blitt eldre og virker ikke som jeg er interessant for noen. Innadvendt har jeg alltid vært, men fikk da noen partnere da jeg var yngre. Har et par fantasier jeg gjerne skulle opplevd. En dame som er betydelig eldre enn meg er noe som pirrer. Likevel føler jeg at jeg er for gammel til å være noens unge elsker. Hvis ei dame ønsker en ung elsker, vil hun ha de spreke og virile under 30. Hadde ikke sagt nei til en flott 20-åring heller, men tror det er mindre realistisk. På datingapper er det sjanseløst, uansett alderspreferanse jeg setter. Har jeg en kjedelig alder, eller er det utseende som stopper meg? Det siste kan dere jo egentlig ikke svare på, men.. Bare lengter etter seksuell oppmerksomhet igjen.. Nei! 39 er en magisk alder. Problem solved. Anonymkode: 3e2bf...750 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå