AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Jeg skal ut i datingverden etter brudd og langvarig kjærlighetssorg. Jeg vil vente litt med å ha sex med en mulig partner. Dette fordi det er det som føles rett for meg nå. Hvor lenge er det innenfor å date uten å ha sex? Anonymkode: 90527...aba
AnonymBruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai Det varierer fra person til person og hvor tiltrukket man er av hverandre. Jeg tror i snitt sex skjer første gang mellom 3. og 5. date. Men det kommer også an på hva slags dates det var, og hvor lenge de varte. Anonymkode: ba610...d93 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Synes det er tidlig. Med eksen ville det vært etter bare en uke liksom. Vi hadde flere dater første uke. Vil som sagt ta det roligere. Kanskje vente en måned eller to. Blir litt kjent, ikke hoppe rett inn i noe. Anonymkode: 90527...aba 1 4
remix2020 Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg skal ut i datingverden etter brudd og langvarig kjærlighetssorg. Jeg vil vente litt med å ha sex med en mulig partner. Dette fordi det er det som føles rett for meg nå. Hvor lenge er det innenfor å date uten å ha sex? Anonymkode: 90527...aba Mulig jeg er gammeldags, men må man tidfeste det? Er det ikke noe som burde skje naturlig og som ingen burde ha forventninger til at skal skje på 3. eller 4. date? Hovedfokus burde jo være å bli kjent som personer, så tenker jeg at sex skjer når det skjer. Det er uansett lurt å være ærlig fra starten av og fortelle daten din at du vil vente med sex. Hvis det er en dealbreaker for hen, så var dette kanskje ikke den personen du lette etter Endret 31. mai av remix2020 8 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai Så tidlig som mulig. Må kjenne om fitta er stram og om alt passer. Sikkert samme andre veien at pikken har riktig fasong etc. Når man vet dette kan man fortsette. Date 1-2? Anonymkode: 85641...445 1 1 1
BeeKind Skrevet 31. mai #6 Skrevet 31. mai (endret) Så lenge du vil! Jeg og mannen venta til bryllupsnatta, det var helt rett for oss! 🥰 den rette mannen vil du connecte med og føle deg trygg på, og dere vil finne ut av det der sammen. Det høres ut som at du trenger en mann som er tålmodig og hensynsfull, og en som er det kommer ikke til å ha lyst til å ligge med deg før du føler deg trygg og klar! Så om noen styrer unna på grunn av dette så var dere nok ikke så god match uansett? Syns et par måneder høres helt vanlig ut jeg! Du kan jo også legge opp til dater som er litt mer «bli kjent» og ikke så tilrettelagt for det intime? Hvis man ser på film hjemme sent på kvelden kan forventningene komme, men om man går tur, spiller mini golf eller går på cafe så tror jeg ikke det er unaturlig å ikke ha sex etterpå. Endret 31. mai av BeeKind 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #7 Skrevet 31. mai Hvis jeg skal ut på markedet så vil jeg ha en jente som vil ha meg. En som vil vente veldig lenge framstår gjerne som en som klarer å stagge lysten eller som en som ikke tenner så innmari på meg. Jeg har ikke lyst på en slik partner, da blir jeg heller alene. Anonymkode: 11366...d38 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #8 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis jeg skal ut på markedet så vil jeg ha en jente som vil ha meg. En som vil vente veldig lenge framstår gjerne som en som klarer å stagge lysten eller som en som ikke tenner så innmari på meg. Jeg har ikke lyst på en slik partner, da blir jeg heller alene. Anonymkode: 11366...d38 Å klare og stagge lysten er noe alle burde øve på. Det betyr ikke at hun ikke har noe mindre lyst på deg. Kan være snarere tvert imot. Har du tenkt på det? Anonymkode: b53a8...b55 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #9 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å klare og stagge lysten er noe alle burde øve på. Det betyr ikke at hun ikke har noe mindre lyst på deg. Kan være snarere tvert imot. Har du tenkt på det? Anonymkode: b53a8...b55 Jeg ønsker evt en dame som ikke er i stand til å stagge lysten og som ikke ønsker det. Livet er for kort til nevrotiske og aseksuelle damer. Alle årene jeg har kastet bort… Anonymkode: 11366...d38 3
remix2020 Skrevet 31. mai #10 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis jeg skal ut på markedet så vil jeg ha en jente som vil ha meg. En som vil vente veldig lenge framstår gjerne som en som klarer å stagge lysten eller som en som ikke tenner så innmari på meg. Jeg har ikke lyst på en slik partner, da blir jeg heller alene. Anonymkode: 11366...d38 Alle som dater ønsker jo å finne en som vil ha deg, men det bør jo bety mer enn kun sex, så da tenker jeg det er helt greit å vente med sex hvis det er riktig for den du dater. Det er mange måter hun kan signalisere for deg at hun vil ha deg, at hun velger deg. Det er derimot ikke automatikk i at man vet det etter 1,2,3 eller 4 daten. Hvis det kun er sex du er ute etter burde du søke etter damer som ønsker det samme 4 2
Lille39 Skrevet 31. mai #11 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal ut i datingverden etter brudd og langvarig kjærlighetssorg. Jeg vil vente litt med å ha sex med en mulig partner. Dette fordi det er det som føles rett for meg nå. Hvor lenge er det innenfor å date uten å ha sex? Anonymkode: 90527...aba Når det føles rett for deg. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #12 Skrevet 31. mai Noen ganger på date 1, noen ganger mye lenger. Det er ikke noe fasitsvar. Med mitt lengste forhold (20 år) var det på date 2. Singel nå, og forhaster meg ikke, men hvis en fremtidig partner "holder igjen" og "stagger lysten" bare "fordi", tror jeg at jeg går videre gitt. M50 Anonymkode: 95522...b12 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #13 Skrevet 31. mai remix2020 skrev (18 minutter siden): Hvis det kun er sex du er ute etter burde du søke etter damer som ønsker det samme Ingen steder i postene mine har jeg sagt noe slikt. Men jeg ønsker ikke en dame som klarer å holde igjen lenge. Kanskje går jeg glipp av verdens beste dame på den måten men det er en risiko jeg er villig til å ta. Anonymkode: 11366...d38 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #14 Skrevet 31. mai Minst en time inn i datinga. Anonymkode: 71e4b...bf6 1
Rosa Gnom Skrevet 31. mai #15 Skrevet 31. mai (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal ut i datingverden etter brudd og langvarig kjærlighetssorg. Jeg vil vente litt med å ha sex med en mulig partner. Dette fordi det er det som føles rett for meg nå. Hvor lenge er det innenfor å date uten å ha sex? Anonymkode: 90527...aba Det er det bare du som vet. Du har sex når du er klar for det. Du burde også fortelle dette til en eventuell date. De aller fleste vil respektere det. Greit å få avklart det ganske tidlig for daten sin skyld tenker jeg. Med tanke på forventinger og lignende. Endret 31. mai av Rosa Gnom 2
Rosa Dartle Skrevet 31. mai #16 Skrevet 31. mai Jeg ventet en måned 😄 Ville være helt sikker. Jeg vet ikke akkurat om det var noe poeng, og tenkte etterpå at det ikke var vits i å vente, for hvilken betydning har det liksom? Vi er i alle fall sammen fortsatt da, og jeg føler vi har relativt mye sex fortsatt også, selv om vi nå har vært sammen ganske lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #17 Skrevet 31. mai Da er du muligens ikke klar for nytt forhold. Anonymkode: be9e3...60e 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #18 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da er du muligens ikke klar for nytt forhold. Anonymkode: be9e3...60e Hvorfor tenker du det? Vært alene i 3 år. Anonymkode: 90527...aba
AnonymBruker Skrevet 31. mai #19 Skrevet 31. mai Ta det som faller seg naturlig. Jeg tenker det kan etter hvert bli rart om man er i et forhold før det testes ut om den seksuelle kjemien stemmer også. Hva er hovedgrunnen til at du vil vente med sex? F. Eks. dersom det er lav libido, så bør du lete etter en partner som matcher, ellers blir det fort krøll. Anonymkode: 9537a...333
AnonymBruker Skrevet 31. mai #20 Skrevet 31. mai Jeg har alltid ventet til jeg var klar for det, og menn respekterte det. Jeg hadde ikke ønsket en mann som ikke respekterte at jeg skulle ha lyst og føle meg klar for det. Det hadde ikke lovet godt for forholdet. Jeg var ærlig da, om at jeg trengte tid på slikt. Anonymkode: f655a...eb2 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå