Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om jeg får tilsendt en regning en gang pr måned eller kommer den sjeldnere? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Stemmer ikke helt.

Jeg har to YoungTalk abonnementer tatt opp på to forskjellige tidspunkter. Det eldste så kommer regning hver måned. På det siste så får jeg regning for 2 måneder av gangen.

Gjest Gjest
Skrevet

Ok.. Men hva menes med at man kan fylle på med mer enn 200kr da man har brukt de opp? Kan man ikke ringe for mer enn 200kr, så blir det "tomt" på tlf? Hvor må man fylle på mer penger itilfelle?

Skrevet

Du kjøper bare et kontantkort :)

Gjest Catwoman
Skrevet

eller du kan fylle på via sms, eller minibanken.

Skrevet

Og hvis du ikke bruker opp hele beløpet blir det overført til neste måned! Tror jeg må ha ganske mye tilgode, for etter vi fikk net com trådløs familie har jeg nesten bare ringt gratis (ringer nesten bare til gubben med mobilen så lenge det ikke er noe veldig viktig som MÅ ringes om der og da)

Gjest Gjest
Skrevet
Og hvis du ikke bruker opp hele beløpet blir det overført til neste måned! Tror jeg må ha ganske mye tilgode, for etter vi fikk net com trådløs familie har jeg nesten bare ringt gratis (ringer nesten bare til gubben med mobilen så lenge det ikke er noe veldig viktig som MÅ ringes om der og da)

Du kan trykke *150# på mobilen og trykke på Ringeknappen, så ser du saldoen på tlf! Hvor mye var det? :)

Skrevet

Så lenge fakturaen går over 200,- på en mnd så får man tilsendt faktura. Siden YoungTALK er på 200 i mnd så får man faktura en gang i mnd.

Gjest Catwoman
Skrevet
Du kan trykke *150# på mobilen og trykke på Ringeknappen, så ser du saldoen på tlf! Hvor mye var det? :)

eller du kan ringe til 1234. :)

Skrevet

ok. jeg tastet *150# og ringeknappen...

min saldo er 667,97!!! Det var jammen mer enn jeg trodde! kanskje jeg like godt kunne bytte til kontantkort, så slipper jeg å betale 200 kr i måneden når jeg ikke har brukt opp fra forrige måned, og forrige der, og forrige der og forri........................!!!!!!!!

Gjest gjest1
Skrevet
ok. jeg tastet *150# og ringeknappen...

min saldo er 667,97!!! Det var jammen mer enn jeg trodde! kanskje jeg like godt kunne bytte til kontantkort, så slipper jeg å betale 200 kr  i måneden når jeg ikke har brukt opp fra forrige måned, og forrige der, og forrige der og forri........................!!!!!!!!

Hvis du bruker mobilen så lite, så vil det sikkert lønne seg.

Hva med å støtte noen hjelpeorganisasjoner med restene? :)

Skrevet
Hvis du bruker mobilen så lite, så vil det sikkert lønne seg.

Hva med å støtte noen hjelpeorganisasjoner med restene? :)

eller bruke restene til å spare til min egen hjelpeorganisasjon i fremtida da jeg om 2 år er student med stort boliglån og ikke mulighet til å jobbe... herved bestemt, kontantkort og ny sparekonto! :)

Gjest gjest1
Skrevet
eller bruke restene til å spare til min egen hjelpeorganisasjon i fremtida da jeg om 2 år er student med stort boliglån og ikke mulighet til å jobbe... herved bestemt, kontantkort og ny sparekonto! :)

Du får ikke tilbake penger fra Netcom.. Ikke umulig at du mister ringebeløpet om du avslutter abonnementet.

Skrevet
Du får ikke tilbake penger fra Netcom.. Ikke umulig at du mister ringebeløpet om du avslutter abonnementet.

Man mister ikke ringebeløpet hvis man endrer til kontantkort eller en annen type abonnement - såfremt man holder seg til netcom. Hvis man avslutter abonnementet helt kan man få utbetalt alt som er fyllt på etter at bindingstiden gikk ut.

Skrevet

Tenkte ikke å få pengene tilbake fra NetCom, hvis jeg går over til kontantkort får jeg overført det jeg har til overs dit. Jeg tenkte at hvis jeg går over til kontantkort og bruker feks 80kr i måneden på telefon, så kan jeg legge til side 120 kr hver måned til fornuftige formål, siden jeg nå betaler 200 kr i måneden men ikke bruker dem opp... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...