AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Jeg ble forelsket i en jeg datet, dette ser nå ut til å være over, fordi vi vil forskjellige ting. Jeg er veldig lei meg, og jeg tenker ofte at han kunne vært den rette. Hvordan skal jeg greie å gå videre etter han? Det ble spesielt for meg fordi jeg følte så mye for han, og fordi jeg falt ordentlig for han. Det hører med til historien at jeg er en lukket person, men når jeg endelig åpner meg opp, så gjør jeg det på ordentlig. Er det noen her som kan dele erfaringer med meg? Hvordan gikk du videre etterpå? Greide du å åpne deg på samme måten igjen, for en ny mann eller kvinne? Kjærlighet er så skummelt, og det vondeste er når følelsene ikke blir gjengjeldt. Anonymkode: a1ba1...8fa 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai Det er tydeligvis ikke første gangen du har blitt forelska ognåpnet deg for en mann så mitt svar til deg, repeter det du gjorde sist. Anonymkode: 3ae8a...be4 1
Knocks Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Det er vondt men det er dessverre en del av livet å oppleve å bli avvist. Du må rett og slett bare la deg selv få være lei deg og skuffet, det tar den tiden det tar. Og tro meg: det kommer bedre tider og du kommer til å føle deg bra igjen ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai Dette er noe vi aller fleste har vil oppleve, gjerne flere ganger. Det vil naturligvis være veldig vondt, kjærlighetssorg er veldig smertefullt. Folk takler dette på ulikt vis, men det finnes ikke en måte å unngå det på - med mindre man stenger seg helt for kjærligheten. Anonymkode: d790c...13c 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er tydeligvis ikke første gangen du har blitt forelska ognåpnet deg for en mann så mitt svar til deg, repeter det du gjorde sist. Anonymkode: 3ae8a...be4 Jo, det er første gangen jeg har vært skikkelig forelsket. Den ene gangen før var jeg bare betatt. Men med han jeg ble forelsket i, så slapp jeg han helt innpå meg, fordi jeg var sikker på at det kom til å vare. For det var akkurat sånn det føltes. Vet ikke om jeg tør det en gang til. Anonymkode: a1ba1...8fa 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #6 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ble forelsket i en jeg datet, dette ser nå ut til å være over, fordi vi vil forskjellige ting. Jeg er veldig lei meg, og jeg tenker ofte at han kunne vært den rette. Hvordan skal jeg greie å gå videre etter han? Det ble spesielt for meg fordi jeg følte så mye for han, og fordi jeg falt ordentlig for han. Det hører med til historien at jeg er en lukket person, men når jeg endelig åpner meg opp, så gjør jeg det på ordentlig. Er det noen her som kan dele erfaringer med meg? Hvordan gikk du videre etterpå? Greide du å åpne deg på samme måten igjen, for en ny mann eller kvinne? Kjærlighet er så skummelt, og det vondeste er når følelsene ikke blir gjengjeldt. Anonymkode: a1ba1...8fa Jeg forstår veldig godt at du er lei deg. Synes det var veldig modig gjort av deg. Forelskelse og kjærlighet er skummelt så jeg forstår deg godt. Hva var det dere ville som var så ulikt? Å være åpen og ærlig om sine behov er viktig. For min del er det veldig tillitsskapende. Jeg prøver å være så åpen jeg kan når jeg kan. Så kan man reagere ulikt på det man opplever. Det har jeg erfart. Jeg har tillit til alle, men stoler kun på meg selv fram til det motsatte bevist. Viktig å passe godt på seg selv. Anonymkode: c34cd...9b0
BobTheNoob Skrevet 31. mai #7 Skrevet 31. mai Det du føler er en helt normal reaksjon! Introvert eller ikke. Det er mye følelser i sving ved et brudd. Spesielt hvis man har vært skikkelig forelsket. Savnet etter det man trodde det skulle bli. Savnet etter personen og de gode øyeblikkene. Drømmene som brast.. Det jeg har følt selv er at hjernen eller nervesystemet sliter med å forstå hva som har skjedd. Det er liksom ikke logisk. Det føles faktisk litt urettferdig eller unaturlig. Lenge etter bruddet så jeg på henne som "min" person. Når jeg så bilder av oss, så jeg det naturlige "oss". Jeg så ikke en dame jeg har slått opp med. Jeg så det som for meg var det mest naturlige i verden : Oss! Når jeg planlegger ting, så tar jeg meg i å tenke som om det er vi to det gjelder. Men nå er det bare meg. Så i denne situasjonen klarer jeg ikke så for meg at jeg skal gjøre dette på nytt med en ny person. Det føles unaturlig. Jeg føler meg sliten nå etter å ha slitt med å innpasse meg i forholdet, dele mine innerste ting, gjøre meg sårbar osv. Jeg er ikke motivert for å gjøre dette en gang til. Jeg er også en litt introvert eller lukket person. Men jeg tror jeg bare må ta tiden til hjelp og sysselsette meg med andre ting enn å tenke på hvorfor det gikk som det gikk og lure på hvordan hun har det, og heller gjøre ting for meg selv. Jeg har en del aktiviteter planlagt som er ting jeg synes er gøy. Jeg håper det bidrar til å nullstille. Og så er jeg sikker på at når jeg møter en ny "den rette" så stiller alt seg anderledes. Fokuser på deg selv du nå. Ikke skam deg for å følelsene dine, men samtidig fokuser på å ta litt vare på deg, og finne tilbake "viben" din. Gjør ting for deg - gå på date med deg selv, rett og slett. Hva slags date ville det vært? En overnattingstur i Stockholm? En teaterforstilling? Bestige den toppen du har tenkt på? Mulighetene er uendelige. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #8 Skrevet 31. mai Føler det er nettopp der du er nå at det er et veiskille. Veldig mange (mange som skriver her på kg) tar denne situasjonen som en enorm sorg. Går fullstendig i kjelleren. Og om 10 år sitter de her og skriver om at de fremdeles ikke er over fyren og at de skal være singel for alltid. Vil du være den personen? Eller vil du være den personen som ser på dette som en åpning, som kanskje heller klarer å være takknemlig for at denne mannen greide å åpne deg opp og få deg til å føle. Og kanskje være bittelitt mer åpen sånn at også andre menn blir nysgjerrige på deg? Synes det er noe litt sykelig å ikke vite hvordan man skal komme over en person når man kun er i datingfasen. Hvordan takler du livet ellers? Anonymkode: 7bfc7...cf9 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #9 Skrevet 31. mai Veldig gode råd her. Jeg vil jo ikke være den personen, ei som sitter og grubler i flere år etterpå. Men det med at jeg falt hodestups for denne mannen, det er veldig ulikt meg, og jeg trodde ikke at det kom til å skje. Det er fordi det er så nytt at jeg føler at det er til tider alt oppslukende, og jeg føler derfor det er vanskelig å forestille seg noe med en annen mann. Han tok meg virkelig med storm, og nå vet jeg hva som menes med kjærlighet ved første blikk, fordi det var det han både var og er for meg. Men jeg får bare fokusere litt på meg selv nå, ta det med som en lærdom, så får jeg bare prøve å gå videre når jeg er klar for det. Anonymkode: a1ba1...8fa 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg ble forelsket i en jeg datet, dette ser nå ut til å være over, fordi vi vil forskjellige ting. Jeg er veldig lei meg, og jeg tenker ofte at han kunne vært den rette. Hvordan skal jeg greie å gå videre etter han? Det ble spesielt for meg fordi jeg følte så mye for han, og fordi jeg falt ordentlig for han. Det hører med til historien at jeg er en lukket person, men når jeg endelig åpner meg opp, så gjør jeg det på ordentlig. Er det noen her som kan dele erfaringer med meg? Hvordan gikk du videre etterpå? Greide du å åpne deg på samme måten igjen, for en ny mann eller kvinne? Kjærlighet er så skummelt, og det vondeste er når følelsene ikke blir gjengjeldt. Anonymkode: a1ba1...8fa Jeg hadde samme opplevelse for et par år siden og jeg har ikke brydd meg med å date siden faktisk. Bruker heller tid på andre ting. Nå prøver jeg å gå litt ned i vekt og sånn frem til høsten, så får vi heller se da. For jeg orker ikke faktsik. Han jeg datete sist var skikkelig avoidant type og fucka til følelsene mine og selvblidet mitt. Anonymkode: a39d1...269 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #11 Skrevet 2. juni Jeg er i samme situasjon, og tenker akkurat det samme. Hvordan kan jeg stole på en ny mann? Tanken på å ha sex med noen andre gjør meg bare kvalm, og tror ikke jeg takler å eventuelt bli avvist på samme måte som sist. For min del har det hjulpet litt å prate med gode venninner, ha et litt større perspektiv på det og tenke at denne følelsen/situasjonen mest sannsynlig er midlertidig. Jeg har vært forelska flere ganger riktignok, men for min del handlet siste brudd om at jeg ble lurt trill rundt. Ikke opplevd det før, så jeg vet det finnes bedre mannfolk der ute. Du finner garantert en fin mann som du blir forelsket i før eller senere ❤️ Anonymkode: 0cbcd...e6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå