Druid Skrevet 31. mai #61 Skrevet 31. mai bullehurk skrev (7 timer siden): Jeg er 50, men har "mye yngre" kropp Aldri! Går bare ikke ann! Det er intro til "jeg er på jakt etter sex. " Det er påkledingen over all påkledning ... My girl.... 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #62 Skrevet 31. mai På soverommet/ hjemme kjør på. I alle andre settinger er det et plagg som ikke hører hjemme på noen uansett alder. Anonymkode: d7196...c7b 2 3
bullehurk Skrevet 31. mai Forfatter #63 Skrevet 31. mai Druid skrev (8 minutter siden): Det er intro til "jeg er på jakt etter sex. Og så ? ......
AnonymBruker Skrevet 1. juni #64 Skrevet 1. juni Jeg ville ikke gått sånn selv da jeg personlig ikke liker den naked skirt trenden. Men jeg har hatt noen litt mer smakfulle naked dress, naked bluser enn det skjørtet på bilde og jeg går med de selv om jeg er 40. Får komplimenter fra andre kvinner. Men det skjørtet der var smakløst uansett alder. Anonymkode: 78f55...db4 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #65 Skrevet 1. juni MariaIsabel skrev (7 timer siden): Mener du at stringtruser ser bra ut på noen under 5 år..? 😬 Jeg tenkte akkurat det samme🫣 Anonymkode: 78f55...db4
AnonymBruker Skrevet 1. juni #66 Skrevet 1. juni Hun skriver at hun er 50. Da kan hun fint være bestemor også. Hva slags tanker har hun rundt det? Eller hennes venninner i 50-åra? Det må jo bli folkesnakk av slikt, og det må være dritflaut for barn og barnebarn? Anonymkode: 871a7...59c 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #67 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): La vær å sette slik grenser! Enten kan alle eller ingen. Jeg stemmer for ingen, akkurat som med stringtruser så ser ikke dette bra ut på noen over 5 år! Anonymkode: 7ae64...e38 Stringtruser har ingenting på femåringer å gjøre. Anonymkode: 1cc1b...760 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #68 Skrevet 1. juni Antrekket der er starten på en viss type film med høy aldersgrense. Anonymkode: 4587d...91b 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #69 Skrevet 1. juni Gå med akkurat det du selv vil og føler deg vel i, og ikke la alder eller andre definere deg. Om du har en ung kropp, er femti kg overvektig eller hengeræv er forøvrig også helt irrelevant. Anonymkode: c7b55...765 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #70 Skrevet 1. juni bullehurk skrev (13 timer siden): Jeg er 50, men har "mye yngre" kropp Det antrekket der passer ingen alder. Horete og billig. Og er du 50 så er kroppen din 50 også. Uavhengig om du er slank eller overvektig. Kroppen følger alderen Anonymkode: fb03e...f30 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #71 Skrevet 1. juni Jeg trodde vi la igjen sånne antrekk rundt år 2000 😅 Anonymkode: 4487c...b82
AnonymBruker Skrevet 1. juni #72 Skrevet 1. juni Hvis dette er stilen din, så er den såpass spesiell at den går i alle aldre. Det er en stil som søker oppmerksomhet. Anonymkode: dbc8f...6c7 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #73 Skrevet 1. juni Sier som mannen da datter for 25 år siden kom ned trappen i altfor stutt stakk på vei til diskotek: Enten går du og skifter eller så blir jeg med deg. Anonymkode: 608d5...e56 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #74 Skrevet 1. juni uansett hvor "ung" kroppen er og hvor "spretten" den er - et skjørt som knapt dekker trusekanten gjør seg best i skuffen uansett alder om man ikke bruker det fordi man så deseprat ønsker oppmerksomhet - uansett hvilke type oppmerksomhet man får.. Anonymkode: 8c9b5...56d 1
Druid Skrevet 1. juni #75 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun skriver at hun er 50. Da kan hun fint være bestemor også. Hva slags tanker har hun rundt det? Eller hennes venninner i 50-åra? Det må jo bli folkesnakk av slikt, og det må være dritflaut for barn og barnebarn? Anonymkode: 871a7...59c Vel, da er det på tide at barn og barnebarn blir mer herdet: hvis du blir flau over dette, bygger du altfor mye av din identitet på å være som andre, og en undertrykkende sexualitet… 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #76 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stringtruser har ingenting på femåringer å gjøre. Anonymkode: 1cc1b...760 Trodde jeg var den eneste som la merke til det! On topic: Jeg vil slå et slag for at skjørtet, eller toppen, kan brukes på fritiden til hverdags, men da må det være det eneste oppmerksomhetsøkende en har på seg og altså style ned resten av antrekket. Helst uten annen synlig hud (hender og ansikt unntatt) men jeg kan ikke utelukke at det finnes måter å style ned som fungerer som gjør unntak mulig fra dette siste kriteriet. Anonymkode: 7b8be...7bc
AnonymBruker Skrevet 1. juni #77 Skrevet 1. juni Alt ved dette skriker oppmerksomhet. Trådens tittel, bildet, beskrivelsen, stilen. Det er en tidløs stil for oppmerksomhetstroll 😁 Anonymkode: dbc8f...6c7
makkapakka Skrevet 1. juni #78 Skrevet 1. juni Dette skjørtet er ikke feminint, men direkte horete. Ingen damer bør bruke det! 4
BobbySocks Skrevet 1. juni #79 Skrevet 1. juni Skjørtet roper 50 års krise. Dame som henger i baren og klyper unge gutter i baken mens hun tror hun har sjans. Hun er den vi andre ler av, ikke med. Noen må ta den rollen og. Kjør på! 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #80 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sier som mannen da datter for 25 år siden kom ned trappen i altfor stutt stakk på vei til diskotek: Enten går du og skifter eller så blir jeg med deg. Anonymkode: 608d5...e56 Nettopp det siste påkledningen sender signal om, bli med…. Anonymkode: 5fe31...73d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå