AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Og henger hår og hårfarge sammen med personligheten? Er det noen sammenheng mellom hårfarge og hvem man foretrekker som partner? Eller har det lite å si? Anonymkode: 2fa36...3a7
AnonymBruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai Eller var det sånn at hårfarge har ingen betydning? Svart, rødt, grått, brunt, blondt og annet er akkurat det samme? Anonymkode: 2fa36...3a7
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Dumt spørsmål kanskje, men det er interessant å vite. Anonymkode: 2fa36...3a7
AnonymBruker Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai Du får ikke svar fordi svaret er åpenbart: det er umulig å avgjøre med måling og det har sannsynligvis ikke noe å si. Det er først og fremst ikke håret noen blir betatt av. Anonymkode: 50ec7...e97 6
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai Jeg tror det kan være noen ubevisste faktorer. Det har jeg sett flere eksempler på i forhold til tiltrekning. Anonymkode: d4a04...b7c 1 1
Gratis Skrevet 31. mai #6 Skrevet 31. mai Har absolutt ingenting å si, verken hudfarge eller hårfarge. Menn bryr seg fint lite om slikt. Et ansikt med okey/gode proporsjoner og en kropp som ikke er over 30bmi er godt nok for 80% av menn. 8 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #7 Skrevet 31. mai I dag har 90% av alle blondiner farget/ bleket håret, så da vet man ikke hvilken farge dama opprinnelig har. Anonymkode: 01b61...43d 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #8 Skrevet 31. mai Jeg er kvinne med mørkebrunt hår, og har bare vært sammen med menn med mørkt hår. Og synes både menn og kvinner med mørkt hår er penest. Og det finnes jo selvfølgelig vakre mennesker med andre hårfarger. Anonymkode: b819b...e3d 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): I dag har 90% av alle blondiner farget/ bleket håret, så da vet man ikke hvilken farge dama opprinnelig har. Anonymkode: 01b61...43d Må være flere av norsk opprinnelse som er naturlig blonde enn 10%? Anonymkode: 2fa36...3a7 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni Jeg er mest tiltrukket av høye menn med mørkt hår, men endte opp med å gifte meg med en gjennomsnittlig høy mann med blondt hår. Man kan ha preferanser, men til syvende og sist så er det andre ting som spiller mest inn. Men jeg tror det er stor forskjell på hvilke menn som tiltrekkes av "dumme, deilige blondiner" og hvilke menn som tiltrekkes av "elegante, sofistikerte brunetter". Anonymkode: f09b2...ea2 1 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni #11 Skrevet 1. juni Jeg har brunt hår og har syntes at lyst hår har vært penest på menn og kun vært med blonde. Min siste mann hadde tilfeldigvis mørkt hår, og da syntes jeg det var penest.😍 Anonymkode: 01b61...43d 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Må være flere av norsk opprinnelse som er naturlig blonde enn 10%? Anonymkode: 2fa36...3a7 Mørk blonde/kommunefarget finnes det en del naturlig av, men ikke lys blonde. Anonymkode: 6ee2a...158 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #13 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Må være flere av norsk opprinnelse som er naturlig blonde enn 10%? Anonymkode: 2fa36...3a7 Jeg er naturlig helt lys blond og det samme er kjæresten. Vet om ganske mange som er naturlig blonde, folk jeg har kjent hele livet. Anonymkode: a0e59...233 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #14 Skrevet 1. juni Rent isolert sett syntes jeg mørke jenter er penest/mest sexy. Samtlige av mine kjærester (ikke at det er så mange altså) har vært lyse. Så i praksis betyr det niks nada. Anonymkode: a5507...a82 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #15 Skrevet 1. juni Gratis skrev (15 timer siden): Har absolutt ingenting å si, verken hudfarge eller hårfarge. Menn bryr seg fint lite om slikt. Et ansikt med okey/gode proporsjoner og en kropp som ikke er over 30bmi er godt nok for 80% av menn. Er det hull er det håp, med andre ord😂 Anonymkode: ebcb5...270 1
Nowayback Skrevet 1. juni #16 Skrevet 1. juni De har draget uansett. De er kvinner. En fin brunette har så klart mer draget enn ei stygg blondine. Hårfargen sier ingenting om utseende ellers. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #17 Skrevet 1. juni Begge to. Og alle andre. Og nei, selvsagt har ikke hårfarge noe sammenheng med personlighet. Anonymkode: 8f6a0...985 3
Sannhetsøkende Skrevet 1. juni #18 Skrevet 1. juni (endret) Hårfarge har lite og si. Men merker fra enkelte en liten blondinehat blant enkelte. Det er alltid de blonde som skal dras ned. I sammenligninger så er det alltid den blonde som skal være den fæle, mørke er alltid best osv f. eks. Vi kler forskjellige farger. Det er pene jenter med mørkt hår, det er pene jenter med lyst hår,pene jenter med rødt hår. Og det er motsatt av dem alle. En vakker, sofistikert, elegant blondine eller rødtopp tiltrekker seg bedre menn enn jenter som kun spiller på å være deilig. Endret 7. juni av Sannhetsøkende 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #19 Skrevet 1. juni De som er mest sjarmerende. Men har aldri sett noen som er penere som blonde enn mørkt. Alle kler mørkere bedre. Men det er også mange flere med mørkt hår. Anonymkode: 4c3d8...916
AnonymBruker Skrevet 1. juni #20 Skrevet 1. juni Jeg har nok helt klart en preferanse for blondiner uten at det er en veldig dominerende preferanse. Anonymkode: e28ac...233 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå