AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:10 #1 Skrevet lørdag kl 15:10 Jeg er den yngste kvinnelige ansatte på min avdeling(vi er en spredt gruppe mtp alder, kjønn, etnisitet og fysisk fremtoning/utseende) og jeg stortrives med alle. Vi har til tider en emosjonelt og psykisk krevende jobb og har hatt behov for en avslappet og ertende tone oss i mellom. Vi er like fullt medfølende og respektfulle. Jeg har etter hvert blitt den pene prinsessa som aldri kan finne en mann som er god nok og han har blitt den nyskilte "mousy" fyren som heller ikke lykkes helt med datingmarkedet. Det har blitt sånn halvveis spøkefullt blitt sagt av de andre at vi burde date, noe som har blitt forkastet av oss. I begynnelsen av meg fordi jeg var fast bestemt på å finne en fyr som oppfylte de fysiske kravene jeg lenge trodde jeg hadde, og fordi jeg trodde vi ikke hadde like god kjemi privat. Noe det viser seg at vi har. Han forkastet sikkert ideen fordi jeg er 10 år yngre, kanskje den gang virket dum i forhold til ham selv, og kanskje fordi han på et punkt ønsket å prøve igjen med ekskona. Han har også noen sagt ting type "ser jeg ut som en person som dater Jenny Skavland?" Jeg ser ikke ut som JS, men det kan jo tyde på at han synes jeg er pen av utseende. Det siste året merket jeg at jeg mer og mer har fått følelser for denne mannen og at det jeg trodde jeg ønsket i en mann ikke betyr en døyt lenger. For det som faktisk betyr noe, oppfyller han på alle plan og vel så det. Jeg skjønner at menn flest er dårlig på hinting men når jeg har prøvd å hinte om at vi skal spise lunsj eller ta en drink sammen så kommer de andre også. Det kan selvsagt hende at han ikke er interessert i meg, men jeg har så lyst til å prøve. Jeg har faktisk blitt skikkelig forelsket i ham, og det lille fysiske som liksom var en "dealbreaker" før har bare blitt en sjarmerende greie. Kan jeg bare si rett ut under fire øyne at jeg liker han skikkelig godt og har lyst til å spise lunsj sammen uten de andre? Eller blir det dumt? jeg er litt redd for å gå glipp av noe bra, begge søstrene mine ble sammen med den "etter boken perfekte fyr" selv om de tydelig elsket eksene langt mer, og de er ikke lykkelige i dag. Når det gjelder at vi er nære kolleger så kan jeg bytte avdeling uten problemer i løpet av året. Anonymkode: 68b75...fea
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:05 #2 Skrevet lørdag kl 19:05 Når du kan bytte avdeling på jobb i løpet av året, så er det jo ikke noe i veien for at du ber ham med ut på en date. Men gjør det mens de andre ikke hører på/er i nærheten. Sånn at de ikke kan blande seg inn. Og jeg hadde tatt det helt under radaren før dere blir helt sikre på at det er dere. Anonymkode: b8552...ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå