Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen 🌸

Jeg har lenge vært en stille leser her inne, men nå føles det riktig å starte min egen lille dagbok. Ikke fordi jeg har alt på stell – men fordi jeg har begynt å ta grep.

Jeg er en alenemamma, på straks 35 år, til tre fine gutter, jeg har vært gjennom både samlivsbrudd, tøffe perioder psykisk, økonomisk stress og mamma-kaos på høyt nivå. Men jeg har også vokst – mye. Skal ærlig innrømme, at i går... det var en real dritt-dag mentalt sett. Men det er i motbakke det går oppover, sant?

I dag bygger jeg et liv jeg faktisk liker. Jeg jobber digitalt, satser på å skape mer frihet og fleksibilitet i hverdagen – og selv om veien ikke er rett, så går den fremover.

Her inne kommer jeg til å dele litt tanker, hverdagsøyeblikk, fremgang, frustrasjoner og kanskje noen mål – både personlige og profesjonelle.

Og hvem vet? Kanskje noen kjenner seg igjen ❤️

501274386_1222577412576110_3589654702152777712_n.jpg

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen.gif.fcc088e7eb8d2a2f94765673ea34e9c1.gif
Velkommen og gratulerer med dagbok!
Jeg likte veldig godt det ordtaket der altså! Aldri hørt før, men det er jo veldig sant! Høres ut som du virkelig er på en god sti fremover nå ja. Lykke til videre ❤️

Skrevet

For et godt uttrykk og ikke minst åpningsinnlegg. Håper du fremdeles er i emning av viktige grep. Gleder meg til å "høre" fra deg igjen! 

Skrevet

Velkommen til dagbøker! Så spennende første innlegg, gleder meg til å lese fortsettelsen :papirfly:. Vi er nok mange her som kan resonnere med livssituasjonen din. Jeg skriver litt i rykk og napp her, mest vektrelaterte, med det er jo hele livet som spiller inn på helse, vekt og alt det der. Så det blir fint å lese om dine tanker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...