Gå til innhold

Fin bukse til korte ben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg trenger å oppdatere buksegarderoben, men sliter veldig med å finne fine bukser som ikke er jeans.

Om meg: jeg er 160 cm, og vil helst slippe å legge opp buksene. Jeg bruker størrelse 28 i jeans, så dvs 36 eller 38 i bukser. Ønsker meg mørke bukser med ganske rette ben, ikke slim fit, gjerne litt høye i livet. 

Har noen konkrete tips til bukse eller butikk som kan ha fine bukser? Jeg er 45 år og orker ikke handle på H&M, Gina Tricot el.l. 

Anonymkode: 201b3...6ad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

finne fine bukser som ikke er jeans

Sorry, leste feil :) Leste at du letet etter fine olabukser. Beklager og se bare bort fra mitt (ubrukelige tips) over her 😅

Anonymkode: e902e...b43

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

https://www.veromoda.com/nb-no/product/10225280_2161/regular-fit-middels-hoey-midje-bukser

Denne finnes i flere farger og er superfin på! Synes den er finere på meg enn på modellene, faktisk. Tenker du må ha 30 i lengde. Stor i størrelsen i livet, så hvis du ligger mellom S og M, så gå for S. 

Anonymkode: 8132e...670

Takk for tips! Denne skal jeg sjekke ut. Bra når man kan få kjøpt buksa i ulike lengder 😊

Skrevet

Sorry, leste feil :) Leste at du letet etter fine olabukser. Beklager og se bare bort fra mitt (ubrukelige tips) over her 😅

Anonymkode: e902e...b43

Fort gjort😅 Men takk uansett, da vet jeg om et merke jeg kan sjekke ut hvis jeg vil ha jeans! Jeg liker også Lee godt.

Skrevet

På min 1.60-kropp passer disse:

Soffe Pants After Midnight - Vakre Vene

Soffys Pants Blue Graphite - Vakre Vene

(Soffys finnes i mange farger i nettbutikken til Floyd). 

BELLA rette cropped bukser i linblanding | Lindex

(Bella buksene ser faktisk annerledes ut på, de er ikke så vide i beina som det kan se ut på bildet)

Anonymkode: 0c885...2ab

Ja, disse er bra! Jeg har faktisk en Bella bukse, men linbuksene er utsolgt i min størrelse😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...