AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:52 #1 Skrevet lørdag kl 13:52 Hjelp! Jeg trenger å oppdatere buksegarderoben, men sliter veldig med å finne fine bukser som ikke er jeans. Om meg: jeg er 160 cm, og vil helst slippe å legge opp buksene. Jeg bruker størrelse 28 i jeans, så dvs 36 eller 38 i bukser. Ønsker meg mørke bukser med ganske rette ben, ikke slim fit, gjerne litt høye i livet. Har noen konkrete tips til bukse eller butikk som kan ha fine bukser? Jeg er 45 år og orker ikke handle på H&M, Gina Tricot el.l. Anonymkode: 201b3...6ad 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:15 #2 Skrevet lørdag kl 19:15 https://www.veromoda.com/nb-no/product/10225280_2161/regular-fit-middels-hoey-midje-bukser Denne finnes i flere farger og er superfin på! Synes den er finere på meg enn på modellene, faktisk. Tenker du må ha 30 i lengde. Stor i størrelsen i livet, så hvis du ligger mellom S og M, så gå for S. Anonymkode: 8132e...670 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:16 #3 Skrevet lørdag kl 19:16 Fant den på salg (i hvert fall den svarte) hos Zalando: https://www.zalando.no/vero-moda-bukse-black-ve121a0tl-q11.html Anonymkode: 8132e...670 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:21 #4 Skrevet lørdag kl 19:21 Jeg er 161 og liker veldig godt buksene fra True Religion (blandt annet denne: True Religion Becca Mid Rise Boot Flap Medium Blå Jeans | Dame | Carlings ). Bruker, som deg, også størrelse 28 i bukser. I lengden er de veldig fine og jeg liker passformen. Og så liker jeg buksene fra Lee. Anonymkode: e902e...b43 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:23 #5 Skrevet lørdag kl 19:23 AnonymBruker skrev (5 timer siden): finne fine bukser som ikke er jeans Sorry, leste feil Leste at du letet etter fine olabukser. Beklager og se bare bort fra mitt (ubrukelige tips) over her 😅 Anonymkode: e902e...b43
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:34 #6 Skrevet lørdag kl 19:34 På min 1.60-kropp passer disse: Soffe Pants After Midnight - Vakre Vene Soffys Pants Blue Graphite - Vakre Vene (Soffys finnes i mange farger i nettbutikken til Floyd). BELLA rette cropped bukser i linblanding | Lindex (Bella buksene ser faktisk annerledes ut på, de er ikke så vide i beina som det kan se ut på bildet) Anonymkode: 0c885...2ab 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:54 #7 Skrevet søndag kl 08:54 AnonymBruker skrev (13 timer siden): https://www.veromoda.com/nb-no/product/10225280_2161/regular-fit-middels-hoey-midje-bukser Denne finnes i flere farger og er superfin på! Synes den er finere på meg enn på modellene, faktisk. Tenker du må ha 30 i lengde. Stor i størrelsen i livet, så hvis du ligger mellom S og M, så gå for S. Anonymkode: 8132e...670 Takk for tips! Denne skal jeg sjekke ut. Bra når man kan få kjøpt buksa i ulike lengder 😊 Anonymkode: 201b3...6ad
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:56 #8 Skrevet søndag kl 08:56 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sorry, leste feil Leste at du letet etter fine olabukser. Beklager og se bare bort fra mitt (ubrukelige tips) over her 😅 Anonymkode: e902e...b43 Fort gjort😅 Men takk uansett, da vet jeg om et merke jeg kan sjekke ut hvis jeg vil ha jeans! Jeg liker også Lee godt. Anonymkode: 201b3...6ad
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:01 #9 Skrevet søndag kl 09:01 AnonymBruker skrev (13 timer siden): På min 1.60-kropp passer disse: Soffe Pants After Midnight - Vakre Vene Soffys Pants Blue Graphite - Vakre Vene (Soffys finnes i mange farger i nettbutikken til Floyd). BELLA rette cropped bukser i linblanding | Lindex (Bella buksene ser faktisk annerledes ut på, de er ikke så vide i beina som det kan se ut på bildet) Anonymkode: 0c885...2ab Ja, disse er bra! Jeg har faktisk en Bella bukse, men linbuksene er utsolgt i min størrelse😔 Anonymkode: 201b3...6ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå