Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva tenker dere om at enkelte influensere står fram med økonomiske problemer. Men samtidig fremmer en instagram konto med oppussing av hus og reiser og resturante turer som aldri før? 

Endret av Karen90
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

🙉

Endret av Tough cookie
Skrevet

Jeg tenker at mange av de bygger opp en falsk fasade samt lever over evne og at smellen kommer før eller siden. Får de mye sponset må de skatte tilsvarende og vi har sett en del tilfeller av de som får en enorm restskatt. 

• Liker 2
Skrevet

Tipper mye av problemene kommer når de skal skatte av alt de har fått, og ikke har satt av penger til dette. 

Skrevet

Tenker kan være noe korrupt inni bildet. Hvorfor undersøker ikke politiet mer?

Skrevet

Jeg tenker dem egentlig ikke forstår hvilken innflytelse dem har på folk. Ja artig å leve i sus og dus. Men ting skal betales. Og ikke bare kom flere ganger med at man nesten er personlig konkurs. Ja for jeg regner med du mener Kristin.  Oj ting skal betales. Oj skal man skatte av det man blir sponset å ja. Ja. Driver man med forretning så sett seg inn i lover og regler da. Ikke bare få en regnskapsfører og tru at alt er ok. Man må legge ned litt innsats selv også. Og ikke bare flytte inn til en for da kan man hvert fall leve i sus og dus. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...