AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Altså, jeg forstår at alle skal ha spisepause på jobb, men å stå og trykke i seg mat mens man er på jobb inne i restauranten har jeg aldri opplevd før. Var på Pincho Nation i Drammen og så ikke mindre enn fire ansatte spise stående, mellom gjøremålene som servitører. Jeg synes det tok seg svært dårlig ut og ikke vasket de seg på hendene heller. Tok på egen mat, opp til munnen, bort til kunder ved bord. 🤢 Flere som reagerer? Eller er dette standarden på billigresturanter? Anonymkode: d012f...4da 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai Haha, ikke sett akkurat det, men servicen på Pincho generelt er jo på latterlig nivå. Vennlige, men keitete ungdommer som helt åpenbart har fått minimal opplæring. Anonymkode: 5fd66...903 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Jeg jobber mange steder i ungdommen, og selv om vi ikke gjorde dette slik at kundene så det, så ble det MYE småspising mellom slagene, uten noe håndvask mellom spising og servering. Det blir litt sånn når du løper i mange timer uten mulighet til å spise lunsj, da spiser man restene på kjøkkenet når man har mulighet. Anonymkode: 62df2...711 4
LeannahDL Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai Ville sendt dem en vennlig mail, og sagt at jeg reagerte på det. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg jobber mange steder i ungdommen, og selv om vi ikke gjorde dette slik at kundene så det, så ble det MYE småspising mellom slagene, uten noe håndvask mellom spising og servering. Det blir litt sånn når du løper i mange timer uten mulighet til å spise lunsj, da spiser man restene på kjøkkenet når man har mulighet. Anonymkode: 62df2...711 Dette var en time etter åpning og foregikk i restauranten. Anonymkode: d012f...4da
AnonymBruker Skrevet 31. mai #6 Skrevet 31. mai Det hadde jeg ikke ofret en tanke. De er mennesker som trenger mat de også, og samme om de gjør det i restauranten eller bakrommet. Er jo ikke akkurat Stadtholdergården… Anonymkode: 5fd5e...8bd 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå