Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her kom mange ting på en gang. Jeg var gjennom et heftig traume på jobb, der jeg var i virkelig fare/ hardt press over tid og andre ble skadet. Deretter dukket det opp en veldig støttende person, med mange av mine undertrykte interesser, som jeg ble hodestups forelsket i. Er redd jeg kunne gått fra mann (med 2 barn), om situasjonen hadde utviklet seg. 

I denne perioden begynte jeg å søke horoskop og synske. Et tilpasset horoskop beskrev at dette var tiden for store forandringer. Og at jeg ville måtte velge mellom flere gode menn. Synske påsto at vi hadde en dyp forbindelse, og det var til og med flere som meldte at de hadde beskjeder fra avdøde familiemedlemmer. Om at de var stolte av meg nå.

Forstår godt at enkelte havner i fella med å betale dyrt for råd, og jeg var nesten i grenseland selv. Men når jeg ser tilbake. Er det med alderen? At de fleste vil være på tanken av at de trenger litt forandringer? Og lette å sikte mot? Og er det normalt at man etter 20 års ekteskap plutselig får litt panikk? For om dette virkelig er alt?

Anonymkode: 36f8b...7d8

Skrevet

Hørte om en dame som ble avhengig av spåtelefoner. Og som ødela økonomien sin på dette.

Skrevet

Jeg tror mange er ment å skifte retning når barna har blitt store. Å ringe spåtelefoner har jeg null tro på. De sier akkurat det søkende personer trenger og liker å høre. Det er en tid for å kjenne etter, hvilke sider av meg kan jeg utvikle. Er det sang, dikt, male, synge eller kanskje mest aktuelt for mange, for å få mer mening i tilværelsen gi noe, gi tid, besøke eldre, syke, noe innen ‘nestekjærlighet’. Det å oppleve en heftig forelskelse er ihvertfall noe som vil fade ganske fort normalt. Kjenn på egenkjærligheten og handle etter dine evner. Det er så stor bruk for voksne som kan bidra positivt i denne verden

• Liker 1
Skrevet
Humas skrev (6 minutter siden):

Jeg tror mange er ment å skifte retning når barna har blitt store. Å ringe spåtelefoner har jeg null tro på. De sier akkurat det søkende personer trenger og liker å høre. Det er en tid for å kjenne etter, hvilke sider av meg kan jeg utvikle. Er det sang, dikt, male, synge eller kanskje mest aktuelt for mange, for å få mer mening i tilværelsen gi noe, gi tid, besøke eldre, syke, noe innen ‘nestekjærlighet’. Det å oppleve en heftig forelskelse er ihvertfall noe som vil fade ganske fort normalt. Kjenn på egenkjærligheten og handle etter dine evner. Det er så stor bruk for voksne som kan bidra positivt i denne verden

Enig i dette. Men jeg har vel brukt de siste 20 årene på å ta vare på folk. Barn, gamle besteforeldre og rett og slett ikke hatt tid til å kjenne på hva jeg vil og hva jeg trenger. Og har etter litt tid med meg selv funnet ut at jeg også må finne mennesker som gir. Rett og slett ikke bare ta vare på alle, hele tiden.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er over snittet interessert i astrologi. Jeg ble det i 20 årene, nå er jeg straks 50. Jeg oppsøkte ingen med samme interesser, snakket aldri med noen om det. Men fortsatte å lese bøker, lære om aspekter osv. Har hatt mye utbytte av det i arbeid med selvutvikling.

Til opplysning så er det bestandig store skifter i astrologisk sammenheng. Det gjelder både i individuelle horoskop og på generasjonelt nivå. Personer som forsøker å fremstille slikt som sensasjoner, bør man i beste fall holde en sunn skepsis til.

Om alder er godt for noe, så er det i alle fall at man har fått livserfaring og kan ta gode valg for fremtiden.

Anonymkode: 0cdd2...d88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...