AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Jeg har seks friske aprikoser i kjøleskapet. Hva ville du brukt dem til? Alle forslag mottas med takk! Anonymkode: 00e74...f71
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Jeg hadde spist dem naturell, eller laget syltetøy. Anonymkode: 91fee...bcd 1
Daisy-love Skrevet 31. mai #4 Skrevet 31. mai Kjempegodt som topping på kjøleskapsgrøt med vanilje eller kokosyoghurt til, og et strøs med kanel på 😊 Også godt i salater, eller på toppen av skiven med enten gulost, kremost, eller f.eks Brie.
AnonymBruker Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai Takk for innspill. Jeg brukte aprikosene i smuldrepaier sammen med rabarbra, vanilje, sitron og en skvett armagnac, med havregryn, mandelmel, kokos og litt kanel i toppingen. Servert lune med vaniljeis. Det ble fortreffelig, fungerte godt å kombinere aprikos med rabarbra selv om begge er veldig sure (nok sukker fikset det). Anonymkode: 00e74...f71 1
NatNat Skrevet søndag kl 10:02 #6 Skrevet søndag kl 10:02 (endret) AnonymBruker skrev (På 31.5.2025 den 10.27): Spist dem som de er. Anonymkode: f7fda...9ba 👇edit Endret søndag kl 10:04 av NatNat
NatNat Skrevet søndag kl 10:03 #7 Skrevet søndag kl 10:03 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Takk for innspill. Jeg brukte aprikosene i smuldrepaier sammen med rabarbra, vanilje, sitron og en skvett armagnac, med havregryn, mandelmel, kokos og litt kanel i toppingen. Servert lune med vaniljeis. Det ble fortreffelig, fungerte godt å kombinere aprikos med rabarbra selv om begge er veldig sure (nok sukker fikset det). Anonymkode: 00e74...f71 høres nydelig ! men aprikoser skal ikke være ekstremt sure, de var nok litt umodne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå