AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:34 #1 Skrevet lørdag kl 07:34 Jeg har en ustabil syklus og er nå på dag 20. Mensen pleier å komme på dag 23-29. Primolut skal taes 3 dager før forventet mens. Kan jeg bare starte i dag og gå i 14 dager på de? Står at de ikke skal taes i mer enn 14 dager. Risky å vente for du kan jo ikke ta de når mensen først har startet men det kan jo hende det enda er over en uke til jeg får den 🫠 Reiser til syden om en uke og det er litt krise hvis jeg får den der fordi jeg har små barn som vil bade og jeg blør så innmari mye 😣 (typ blør igjennom grønn OB på 1-2 timer) Anonymkode: 0f8e6...226
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:24 #2 Skrevet lørdag kl 18:24 Vet du når du hadde eggløsning? Hvor lenge blir du i syden? Om du tar de i 14 dager fra i morgen, så får du mensen om ca 17 dager. Anonymkode: 7167e...520
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:34 #3 Skrevet lørdag kl 18:34 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Reiser til syden om en uke og det er litt krise hvis jeg får den der fordi jeg har små barn som vil bade og jeg blør så innmari mye 😣 (typ blør igjennom grønn OB på 1-2 timer) Anonymkode: 0f8e6...226 Jeg begynte alltid tre dager før, og avsluttet tre dager før det var ok å få den. Det fungerte alltid bra. Og jeg blødde gjennom mye fortere enn deg (typ på vei ut toalettdøra). Anonymkode: 42841...fb3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:45 #4 Skrevet lørdag kl 20:45 Det kommer jo an på hvor lenge du skal være borte. Men er dere hjemme igjen om 16-17 dager, så ville jeg startet nå. Anonymkode: 99601...083
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:48 #5 Skrevet lørdag kl 20:48 Du burde jo heller få resept på Cyklokapron. Fatter ikke hvorfor ikke flere får det. Reduserte mine blødninger med minst 80%. Et vidundermiddel. Anonymkode: 16c85...356
Matas Skrevet søndag kl 17:15 #6 Skrevet søndag kl 17:15 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen, Matas, mod.
Anbefalte innlegg