AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Vi skal til Nice med barn i barneskolealder. Hva har dere gode erfaringer med i områdene rundt? Vi har leiebil, men husker det også var enkelt med tog der. De synes shopping er kjedelig enda, eneste er kanskje en Nike butikk som kunne vært ønskelig. Synes ofte de synes museer også er kjedelige. Tips til fine dagsturer og andre ting å gjøre med barn? Er det noen som har leid båt/ dratt på båttur der? Anonymkode: efc66...fc9
AnonymBruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai Her er det noen gode tips: https://reisekroken.no/ting-a-gjore-i-nice-med-barn/ Anonymkode: 7448c...ca1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Her er det noen gode tips: https://reisekroken.no/ting-a-gjore-i-nice-med-barn/ Anonymkode: 7448c...ca1 Takk! Vi har gjort alle de «grunnleggende» tingene tidligere, så nå tenkte vi å utforske mer av områdene rundt. Anonymkode: efc66...fc9
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni Villa Rotchild ved Cap Ferrat. Villefranche-sur-Mer. Anonymkode: 0882b...f10
AnonymBruker Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni Vi reiser til Nice og byene rundt hvert år. Pleier ikke leie bil, så har ingen tips der. Hvis dere skal bade, er det veldig fint å bade i Villefranche sur Mer, Beaulieu og Menton. Finnes også sandstrender i retning av Cannes. Menton er fin å besøke på dagstur, jeg liker også parfymebyen Grasse. Du nevner at barna ikke liker museer, men jeg kommer med et tips likevel: Musee Oceanographique i Monaco er flott for barn. Det er akvarium og museum. Anonymkode: ce779...15e 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #6 Skrevet 2. juni Hvis ungene liker tøffe biler, så ta en tur til Monaco på «carspotting». Museumet og akvariet der er også bra, og vaktskifte foran palasset er verdt å få med seg. Jeg elsket Grasse og alle parfymeriutsalgene. Ungene mine likte også å dufte på såper og kjøpe parfymer. Anonymkode: 098c1...0a4
AnonymBruker Skrevet 4. juni #7 Skrevet 4. juni Nå hadde vi ikke barn, men anbefaler sterkt å reise til Ezè. Det er UTROLIG pent, men det kommer an på hvor mye barna orker å gå. Det er mye gåing, men utrolig utsikt. Anonymkode: fb11a...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå