Gå til innhold

Hvordan få mannen til å komme uten sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ny på dette her, så trenger og håper jeg får råd. Jeg vil at mannen min skal komme uten å være inni meg? Altså, skal jeg runke han eller hva? På hvilken måte er best? Vil helst ikke ha den i munnen.

Anonymkode: e2fc8...bc9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes mange leketøy til menn

AnonymBruker
Skrevet

Skulle foreslå blowjobb, men ikke i munn.. ansiktet da? Mange kommer av og runke over ansiktet.  ja, du kan jo prøve og runke han , men ofte har de best teknikk på det selv. . Puppeknulling? Kjæresten min kommer mellom puppene mine. Eller sexleketøy , feks sugemaskin. Hvor delaktig vil du være egentlig? Ikke inni deg og ikke munn? 

Anonymkode: 5895f...b3a

AnonymBruker
Skrevet

Dette må du jo spørre han om. Menn er faktisk individer de også. 

"Skal jeg runke han eller hva" 

Du "skal" ingenting. Men hvis du har lyst til å få han til å komme uten penetrering, så er jo runking det mest åpenbare valget... 

Anonymkode: 83bf7...40d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ny på dette her, så trenger og håper jeg får råd. Jeg vil at mannen min skal komme uten å være inni meg? Altså, skal jeg runke han eller hva? På hvilken måte er best? Vil helst ikke ha den i munnen.

Anonymkode: e2fc8...bc9

En eller annen form for runking er jo det naturlige å tenke på da. Men runking trenger ikke bare være opp og ned på skaftet. Det er så mye mer man kan gjøre. f.eks:

- Bruk glidemiddel
- Masser deler av penis, f.eks hodet, roten.
- Bytt grep. Bare toppen av hodet, bare med fingrene løst.
- Lek forsiktig med kanten på hodet, det et veldig følsomt område
- Forsiktig massering av pung/baller eller området mellom pikken og rumpa (perineum) med den ene hånda og "vanlig" massering av pikken med den andre.
- Om du ikke vil gjøre en hel blowjob, så kan et par slikk eller ta den i munnen inn og ut igjen være effektivt. Særlig om du gjør det svært eksplisitt og synlig. La ham SE at du gjør det ... en veldig effektiv måte å tenne ham på uten å måtte ha ham i munnen lenge.
- Ta ham mellom puppene
- Selv om du ikke vil ha ham -inni- deg, så kan du likevel bruke fitta til å stimulere. Hva med å likevel sitte på ham med pikken mellom beina dine. La ham gli mellom leppene og gjerne veldig synlig la hodet stikke fram, omringet av deg. Å gjøre ting veldig visuelt kan være svært effektivt.
Bare pass på å være tydelig på at det kun er utenpå som gjelder om det er det som er greia; ingen knulling og at du styrer showet. Lett å bli revet med i en sånn posisjon 😉
- Utforsk resten av kroppen. Kyssing og klining mens du stimulerer han funker, akkurat som om en mann kan fingre og kysse en kvinne samtidig.

Men viktigst av alt; kommuniser. Det er et vanlig råd man gjør menn som ønsker å bli bedre på å tilfredsstille en kvinne. Du kan ikke forvente så vite hvordan kroppen hans virker. Det sies at alle kvinner er forskjellige, og særlig "der nede".... det gjelder også menn.
Snakke om at du har lyst til å runke ham til han kommer, at du vil få han til å komme, uten at han er inni deg, verken oppe eller nede... men at du trenger hans hjelp til å finne ut hva som er godt. Kan jo være vel så mye lærdom hos han å bli utforsket, som det du lærer av å utforske ham.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må kommunisere med han, kg vet ikke hva han liker.

Anonymkode: 92adf...af4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å få en annen til å oppnå orgasme, er sex.

Anonymkode: 97012...da6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det skal avsluttes uten å komme inni foretrekker jeg å runke ferdig selv hvis suging ikke er aktuelt.

Anonymkode: 90ff8...1b7

AnonymBruker
Skrevet

Onani sammen, og se på hverandre samtidig kan være like tennende og spennende som samleie.
Alt etter hva som er grunnen til at man ikke skal ha samleie.

Ellers kan du hjelpe han å runke. Ta din hånd rundt hans osv... Det kan være spennende. Eller beføle andre erogene soner mens han gjør det selv. Forsiktige fingertupper både her og der kan stimulere. Etter hvilke referanser og grenser begge har.

En favoritt for meg som mann: Når du ligger bak (begge ligger på siden som i skje) og du tar hånda rundt over han og runker til han kommer ned i madrassen (på håndkle, papir eller bare på lakenet). Han kjenner hele din kropp mot ryggen og din pust i nakken og får masse nærhet samtidig som seksuell tilfredsstillelse.

Anonymkode: 17689...5a2

Skrevet (endret)

Du kan også gi et lite show mens du runker han. Sitt naken, med litt spredte bein foran han. La han se deg, samtidig som du stimulerer han. Om du blir litt revet med og kåt selv, ta på deg selv samtidig som du runker han; ha det litt gøy med deg selv samtidig og la han se at du også koser deg. Ta litt fukt og glid fra deg og bruk det som et glidemiddel på han.
Det har kanskje liten konkret/rent fysisk effekt, sex handler om mer enn det rent mekaniske. Det visuelle, stemningen, alt rundt har stor betyning. Å bli runket med henne safter ville vært skikkelig hot.

Ta litt på deg selv og gi han en smak. Om det kommer litt pre-cum, lek litt med det. Kanskje til og med smak (om du ikke har helt aversjon mot sæd). Friste og lag et lite show ut av det. Bruk kåte blikk. Rett og slett gjør det litt eksplisitt.
Stemningen er vel så mye, om ikke mer, enn selve den mekaniske stimuleringen.

... eller fingre/runke hverandre samtidig.

Endret av Even Tuell
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...