Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Her jeg bor har de ikke bik-bok, men skal reise bort i helga. Er det noen som vet hvor langt jeansene fra bik-bok (deres eget merke) går opp i str? Og om de er små på str? Det samme med JC sine Crocker jeans? Jeg bruker 38/34 i jeans fra Only, av og til 36/34, men det er pga. at de går så mye ut

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

jeg har jeans fra bik bok, men der er det xs,s,m,l osv...de er VELDIG små i størelsene.

Gjest Sille
Skrevet

Ja, Bik Bok er vel generelt små i størrelsene.

Gjest Gjest
Skrevet

De er SMÅ i størrelsen og de HAR bare små størrelser også.

Jeg har lett i butikker i hele Oslo og her på sørlandet(Arendal, Kr. Sand) og finner ikke høyere enn M :frustrert: jeg er ikke stor,og har vanligvis ikke problemer med å finne bukser...

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Jeg så XL i jeans hos Bik Bok senest i går, men jeg fant ikke S, som jeg så etter, så det varierer nok fra butikk til butikk.

Jeg er enig i at størrelsene hos Bik Bok er hakket mindre enn hos de fleste andre butikkjeder.

Endret av Elphaba
Gjest baby-E
Skrevet

jeg bruker vanligvis s-m men på bik-bok hender det at jeg må opp i L.

I butikkene i oslo har de str opp til XL veit jeg..

Skrevet

Jeg prøvde noen av Bik Boks egne jeans nylig, og jeg synes det var litt forskjell på str modellene i mellom også. Så det er vel best å prøve litt forskjellig.

Gjest Jalileh
Skrevet
Jeg prøvde noen av Bik Boks egne jeans nylig, og jeg synes det var litt forskjell på str modellene i mellom også. Så det er vel best å prøve litt forskjellig.

Jepp. Har to jeans derifra. En med rette ben og en som er litt bootcut. Har XL i den med rette ben og L i bootcut.

Gjest Gjest
Skrevet

De har s/m/l/xl. Og disse buksene vider seg veldig mye ut!

Gjest gjest1
Skrevet
De har s/m/l/xl. Og disse buksene vider seg veldig mye ut!

Bikbok bukser? Har hatt et par i et år nå som sitter like bra som i fjor. :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

Mine sine 2 bukser har ivertfall videt seg veldig ut. Kjøpte i M, men skulle tro den var i L. Men kan hende vi har kjøpt forskjellige modeller!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Syns ikke de vier seg spesielt ut..

Men str er veeldig små, hvertfall den buksa som jeg har.. Bruker vanligvis M i bukser, men der måtte jeg ha L.

Gjest baby-E
Skrevet

disse parene jeg har, har heller ikke viet seg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte en i fjor som i følge de i butikken skulle vie seg ut, helst ville damen ha meg til å kjøpe en str mindre også, men når jeg såvidt fikk igjen L fristet det ikke å prøve M. Den har ikke viet seg ut i det hele tatt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...