Gå til innhold

3 storebrødre passe lillesøster en helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres ut som fine gutter/unge menn, og alle fire har et godt forhold. Kos dere på spa, det går nok fint 😊

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan de det 😄. Ærlig talt, så kunne jo 20-åringen faktisk vært far til en baby. Litt større ansvar enn å passe på en 12-åring.

La nå disse barna deres på over 18 få lov til å begynne å bli voksne! Ikke behandle dem som barn til de er langt oppi 20-årene! 

Anonymkode: dd18c...9bc

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig kan de det, to er voksne og en er snart voksen. Så ja, det burde gå veldig fint. 

AnonymBruker
Skrevet

En 18 åring og 20 åring kan jo i teorien inneha en betalt jobb hvor de har ansvar for barn over tid, så de bør vel kunne passe søsteren?

Anonymkode: b33b2...f72

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes flere 20 åringer som jobber i barnehage. Da har de ansvar for langt yngre barn og langt flere barn. Å ha ansvar for én 12 åring, én helg, er null problem. 

Anonymkode: eec3b...a05

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

En 18 åring og 20 åring kan jo i teorien inneha en betalt jobb hvor de har ansvar for barn over tid, så de bør vel kunne passe søsteren?

Anonymkode: b33b2...f72

Jeg fikk barn med en 20 åring da jeg selv var 19, nå i ettertid (35 år siden), kan jeg trygt si at det gitt 100 % utmerket! 

Anonymkode: db9d2...1e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk barn med en 20 åring da jeg selv var 19, nå i ettertid (35 år siden), kan jeg trygt si at det gitt 100 % utmerket! 

Gikk...

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Da blir det spa. Guttene er rolige, ikke festetyper så det er null sjanse for fest.

Som ei skrev her, ja de livaktene hennes. De gjør alt for henne. 

Det siste noen skriver her er bare sykt tenkt

TS

Anonymkode: b119d...6cc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk for svar. Da blir det spa. Guttene er rolige, ikke festetyper så det er null sjanse for fest.

Som ei skrev her, ja de livaktene hennes. De gjør alt for henne. 

Det siste noen skriver her er bare sykt tenkt

TS

Anonymkode: b119d...6cc

Kos dere masse på spa med god samvittighet ❤️

Anonymkode: eec3b...a05

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og brukerdebatt.

veronica<3, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kunne vært litt interessant å utdype hvorfor du spør om dette TS. Er du litt i tvil selv?

Jeg er kvinne, og vokste opp med verdens snilleste storebrødre og en trygg far. Men mamma fortalte meg i voksen alder at hun aldri lot gutter generelt passe på jentebarn alene. For sikkerhets skyld.

Anonymkode: d644f...13e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...