Vanill Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Kjæresten min hevder det er mintaroma i punchknapper. Det er det fjerneste jeg har hørt. Punchknapper har jo rom og kanskje noe vanilje. Dessverre er ikke aromaene spesifisert på innholdslisten.Kan jeg få hjelp til å avkrefte den evneveike oppfatningen om at det er mint i punchknapper?
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Jeg kjenner i alle fall ingen mintsmak. Alltid tenkt det er vanilje eller noe annet mildt Anonymkode: 2e67a...3c3 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Dette er et eksplosivt tema! Ingen mint i disse delikatessene. Ingredienser sukker, vegetabilsk fett (rapsolje, fullherdet kokosolje, fullherdet rapsolje, kakaosmør), vann, glykosesirup, glykose-fruktosesirup, kakaopulver, hvetestivelse, aromaer, emulgator (soyalecitin) og overflatebehandlingsmiddel (bivoks). Anonymkode: 02b99...a76 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai I noen typer er det av arrak, som har en anissmak. Mulig det er det han tenker på dom mint. Anonymkode: 8577b...4c3 1
Vanill Skrevet 30. mai Forfatter #5 Skrevet 30. mai Dessverre er ikke aromaene spesifisert på innholdslisten.
Vanill Skrevet 30. mai Forfatter #6 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I noen typer er det av arrak, som har en anissmak. Mulig det er det han tenker på dom mint. Anonymkode: 8577b...4c3 Arrak fra rom kanskje? Uansett litt vel langt unna mint.
AnonymBruker Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai ❗️Det er ikke mint i punchnapper, men romaromaen kan lure sansene. Det er en "friskhet" som minner om mint, men den kommer fra kunstig romsmak og hvordan den samspiller med sukker og kakao. Anonymkode: 2d3c5...6cf 2 1
carlberner1 Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai Etylvanilin, et avkok av grantrær eller noe sånt brukes gjerne for å gi "hektet" for å gomle videre - sikkert ofte uten at man merker seg smaken av papp-vanilje. Noen <-kremt-> prøver å være kresne..
Vanill Skrevet 31. mai Forfatter #10 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): ❗️Det er ikke mint i punchnapper, men romaromaen kan lure sansene. Det er en "friskhet" som minner om mint, men den kommer fra kunstig romsmak og hvordan den samspiller med sukker og kakao. Anonymkode: 2d3c5...6cf Godt resonnert og empatisk tenkt!
Vanill Skrevet 31. mai Forfatter #11 Skrevet 31. mai carlberner1 skrev (5 timer siden): Etylvanilin, et avkok av grantrær eller noe sånt brukes gjerne for å gi "hektet" for å gomle videre - sikkert ofte uten at man merker seg smaken av papp-vanilje. Noen <-kremt-> prøver å være kresne.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå