Bondenisse Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Har datet en trivelig mann i noen uker nå, og han var veldig på og spurte tidlig om første date. Hadde sex allerede på andre date… han har nok kommet mye lengre i den mentale prosessen enn meg. Men jeg er veldig trygg på at om jeg sier at jeg vil vi skal bli både kjærester og samboere for den del så får jeg ja. Han er så snill og god, og legger så merke til detaljer at jeg nesten synes det blir for mye innimellom. og selvom vi har det veldig fint nå, så er det ting som gjør at jeg tar det mye roligere og holder tilbake. Er veldig tvilende og tror egentlig ikke dette er mannen i mitt liv. har ikke slettet datingappene mine, og det var en annen jeg ble kjent med omtrent samtidig som jeg dro på førstedate med nr 1. nr 2 har nok mye mer av det jeg egentlig ser etter, men vi har brukt tiden til å prate og bli kjent. Nå har han bedt meg på date…og jeg har så lyst å si ja, men kjenner på samvittigheten overfor nr 1 skal jeg: a: si nei takk? b: fortelle nr 1 at jeg fortsatt er på apper, og vil date andre? C avslutte med nr 1, fordi jeg er for usikker? D gå på daten, og si ingenting?
Vinterjenta Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Dette minner meg om jobbintervju. 😓 Seriøst, frøken, ikke hold folk på gress sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Bondenisse skrev (7 minutter siden): Har datet en trivelig mann i noen uker nå, og han var veldig på og spurte tidlig om første date. Hadde sex allerede på andre date… han har nok kommet mye lengre i den mentale prosessen enn meg. Men jeg er veldig trygg på at om jeg sier at jeg vil vi skal bli både kjærester og samboere for den del så får jeg ja. Han er så snill og god, og legger så merke til detaljer at jeg nesten synes det blir for mye innimellom. og selvom vi har det veldig fint nå, så er det ting som gjør at jeg tar det mye roligere og holder tilbake. Er veldig tvilende og tror egentlig ikke dette er mannen i mitt liv. har ikke slettet datingappene mine, og det var en annen jeg ble kjent med omtrent samtidig som jeg dro på førstedate med nr 1. nr 2 har nok mye mer av det jeg egentlig ser etter, men vi har brukt tiden til å prate og bli kjent. Nå har han bedt meg på date…og jeg har så lyst å si ja, men kjenner på samvittigheten overfor nr 1 skal jeg: a: si nei takk? b: fortelle nr 1 at jeg fortsatt er på apper, og vil date andre? C avslutte med nr 1, fordi jeg er for usikker? D gå på daten, og si ingenting? Holder meg til en mann om gangen. Orker ikke å tulle med andre. Har samvittighet. Anonymkode: 5d51b...0ab 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Ikke sår følelsene til en person som kun har vært snill mot deg. Vær ærlig med han og avslutt det før du dater flere. Anonymkode: 6cd18...d3c 5 1
Bombasi Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai Jeg tenker at klarer du ikke å holde deg til han nr 1, så er du ikke investert nok i relasjonen. Da er ikke følelsene og særlig magefølelsen din for han god nok. Og da kan du gjøre både deg og han den tjenesten at du bryter, og så dater videre med èn og èn av gangen. Å mikse opp dating med flere er ingen god inngang til kjærlighet. Mener jeg. 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai At du i det hele tatt vurderer å date flere personer samtidig, sier jo endel om deg som person. Du bør absolutt avslutte det med han du dater før du begynner å date noen andre. Anonymkode: 093fb...950 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai Be de begge ta deg med på date, så avslutter dere det i sengen Det blir knall Anonymkode: bd681...18c 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai Æsj.. Det er kjipt å vite at det finnes damer som tenker sånn som deg. Avslutt på en pen måte med nr 1 og hold deg til ONS med tilfeldige menn. Ikke lek med følelsene til de som er ordentlige. Anonymkode: d0782...ac0 4
Tussemor47 Skrevet 31. mai #9 Skrevet 31. mai Gå for nr 2, hadde nr 1 vært riktig hadde du ikke tenkt på andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå